IT
Допуска до участие в конкурс кандидат – Заявление вх.№93-00-339/22.02.2024 г.
Не допуска до участие в конкурс кандидат - Заявление вх.№94-00-988/22.02.2024 г.
Основание за недопускане:
Не са представени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.
I.Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за патронажна грижа“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за патронажна грижа“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:
II.Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за патронажна грижа“
- Социален работник
Вх. №/дата |
точки |
Вх.№81/09.02.2024г. |
12 |
Вх.№62/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№79/09.02.2024г. |
9 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
- Диспечер/домакин
Вх.№74/07.02.2024г. |
13 |
Вх.№56/31.01.2024г. |
12 |
Вх.№66/05.02.2024г. |
11 |
Вх.№63/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№60/01.02.2024г. |
9 |
Вх.№55/31.01.2024г. |
7 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
- Социален медиатор
Вх.№73/07.02.2024г. |
13 |
Вх.№57/31.01.2024г. |
12 |
Вх.№66/05.02.2024г. |
11 |
Вх.№71/06.02.2024г. |
10 |
Вх.№74/07.02.2024г. |
10 |
Вх.№56/31.01.2024г. |
10 |
Вх.№78/09.02.2024г. |
9 |
Вх.№61/01.02.2024г. |
9 |
Вх.№60/01.02.2024г. |
8 |
Вх.№72/06.02.2024г. |
8 |
Вх.№64/02.02.2024г. |
8 |
Вх.№75/07.02.2024г. |
7 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
4.Шофьор
Вх.№77/08.02.2024г. |
11 |
Вх.№59/01.02.2024г. |
10 |
Вх.№68/05.02.2024г. |
9 |
Вх.№65/02.02.2024г. |
8 |
Вх.№76/08.02.2024г. |
7 |
III.Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:
Вх. №70/06.02.2024г.
Вх. №58/31.01.2024г.
Вх. №82/09.02.2024г.
Вх. №54/31.01.2024г.
Вх. №69/06.02.2024г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Заповед № РД-00-403/01.03.2024г. на Кмета на община Кюстендил и във връзка с Решение №124 по Протокол №6 от проведеното на 29.02.2024г. заседание на Общински съвет Кюстендил, относно прекратяване на процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване по реда на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от общинския поземлен фонд, за отдаване под наем на земеделски земи за три стопански години, открита със Заповед РД-00-283 от 13.02.2024г. на Кмета на община Кюстендил, поради определен различен размер на началната тръжна цена за отдаване под наем по отношение на всички имоти, описани в Заповед № РД-00-283 от 13.02.2024г. може да видите тук.
ДО: Живко Димитров
Ул.“Хаджи Йоаким“№1, вх. Б, ап. 4 гр.Кюстендил
Уведомяваме Ви, че за преместваем обект /елемент на градското обзавеждане: Покрит навес, намиращ се в с. Жабокрът, община Кюстендил в урегулиран поземлен имот ( УПИ)ХVI- за селкооп, кв. 6 по плана на с. Жабокрът, е съставен Констативен акт № 1/29.02.2024 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 57 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Със съдържанието на констативния акт може да се запознаете в община Кюстендил, пл. ,,Велбъжд” №1, етаж 1, стая №13.
Настоящето съобщение беше залепено на преместваемия обект/елемент на градското обзавеждане на 29.02.2024 г. и удостоверява, че адресатът му е уведомен по реда на § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.
Съгласно разпоредбите на чл. 57 а, ал. 2 от ЗУТ възражения срещу констативния акт могат да бъдат подавани в 3 /три/- дневен срок, считано от датата на публикуване на съобщението в сайта на общината.
На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество заедно с мотивите към него, е публикуван на 13.02.2024 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 14-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4, предл. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.
На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на 13.02.2024 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 14-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4, предл. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията Община Кюстендил
На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение на Наредбата за определяне и администриране на мостните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил (Приета с Решение №765/31.01.2011 г. на ОбС-Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 971/25.08.2011 г. на ОбС - Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 174/20.12.2012 г. на ОбС - Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 194/31.01.2013 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 307/30.05.2013 г.; изм. и доп. с Решение №414/29.08.2013г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение №537/30.12.2013 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение №605/27.02.2014 г. на ОбС- Кюстендил, доп. с Решение № 723/25.06.2014 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 895/27.11.2014 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 927/29.12.2014 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 986/26.02.2015 г. на ОбС Кюстендил; изм и доп. с Решение 1050/30.04.2015 г. на ОбС Кюстендил; изм и доп. с Решение № 289/29.09.2016 г. на ОбС № Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 384/26.01.2017 г. на ОбС Кюстендил изм. и доп. с Решение № 481/25.05.2017 г. на ОбС Кюстендил; изм. с Решение № 115/03.07.2017 г. на КАС по адм. д. № 85/2017 г., в сила от 02.08.2017 г.; изм. и доп. с Решение № 550/31.08.2017 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 621/30.11.2017 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 654/29.12.2017 г. на ОбС Кюстендил; изм. с Решение № 220/15.12.2017 г., доп. с Определение № 29/2018 г. на КАС по адм. д. № 231/2017 г., в сила от 01.02.2018 г.; изм. и доп с Решение № 947/28.12.2018 г. на ОбС - Кюстендил; изм. и доп. с. Решение № 986/28.02.2019 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 122/30.04.2020 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 367/25.02.2021 г. на ОбС - Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 612/29.12.2021 г. на ОбС- Кюстендил, изм. с Решение № 655/24.02.2022 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 740/26.05.2022 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 820/31.08.2022 г. на ОбС- Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 863/27.10.2022 г. на ОбС Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 931/15.12.2022 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 958/26.01.2023 г. на ОбС- Кюстендил, изм. и доп. с Решение № 1023/30.03.2023 г. на ОбС Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 1052/27.04.2023 г. на ОбС Кюстендил, изм и доп. с Решение № 1088/25.05.2023 г. на ОбС- Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 1146/26.07.2023 г. на ОбС - Кюстендил; изм. и доп. с Решение № 64/31.01.2024 г. на ОбС Кюстендил), заедно с мотивите към него, е публикуван на 13.02.2024 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 14-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4, предл. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.