ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следният кандидат, с най-висок окончателен резултат:

Първо място: вх. № 93-00-540/18.03.2024 г.
Второ място: вх.№ 94-00-1619/18.03.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
1. САШКО ГОГОВСКИ
2. ИГОР ГЮРОВСКИ
3. ТРАЙЧЕ ПЕШЕВСКИ
4. ЖАКЛИНА ГЮРОВСКА
5. ТИНА ГЮРОВСКА
6. ОЛЕГ ГЮРОВСКИ
с адм.адрес: гр.Кюстендил, кв. „Запад“ бл.47, ет.2, ап.4

Във връзка с проведено административно производство по преписка  с вх.Рег.№ 94-00-1587/18.03.2024 г, е издадена Заповед №РД-00-631/04.04.2024 г. на кмета на Община Кюстендил за заличаване на адресната Ви регистрация по постоянен адрес: гр.Кюстендил, кв.“Запад“, бл.47, ет.2, ап.4.  С оглед предходното и на основание чл.140а,ал.10 от Наредба №РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация е необходимо в едномесечен срок да подмените личните си документи.

Споделете в социалните мрежи:

Със Заповед № РД-00-628/04.04.2024 година на Кмета на Община Кюстендил на 17.04.2024година от 10,00 часа в заседателната зала на втория етаж в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване, както и публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на следните общински помещения при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
I. Търг с тайно наддаване:
1. Част от сграда с идентификатор 41112.502.222.1 по КККР на гр. Кюстендил, с АОС 4972/17.07.2018г. находяща се в кв. „Изток“, ул.“София“ за осъществяване на читалищна дейност, състояща се от 400 м2 площ с начална тръжна цена от 150,00 лева на месец без ДДС.
2. Сграда с идентификатор 41112.505.234.1 по КККР на гр. Кюстендил, ул.“Крум Зарев“, с АОС №2220/10.05.2011г. с площ 133 м2 за спорт, социални и специализирани дейности за деца и младежи с интелектуални увреждания с начална тръжна цена 1,00 лева на месец без ДДС.
3. Помещения с идентификатори 41112.503.1570.1.11, 41112.503.1570.1.1 и 41112.503.1570.1.2 по КККР на гр. Кюстендил, находящи се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №189, с АОС 2810/23.11.2012г. състоящи се от 168 м2 площ за обучение на доброволци за участие в дейности по отстраняване на последици от бедствия, аварии и други, съхранение на екипировка, инвентар за извършване на спасителна дейност, с начална тръжна цена 20,00 лева на месец без ДДС.
4. Помещение с идентификатор 41112.503.1570.1.9 по КККР на гр. Кюстендил, находящи се в гр. Кюстендил, ул.“Цар Освободител“ №189, с АОС 2810/23.11.2012г. състоящо се от 22 м2 площ за съхранение на екипировка, инвентар за извършване на извършване на пълноценна дейност и съхранение на имуществото на читалището, с начална тръжна цена 20,00 лева на месец без ДДС.
II. Търг с явно наддаване:
5. Част от сграда с идентификатор 41112.503.2750.1, както следва: клуб на актьора 95.10 кв.м., склад 3.69 кв.м., склад 4.57 кв.м., кухня 12.33 кв.м, коридор 13.47 кв.м. и WC 4.66 кв.м., обща за застроена площ 133.82 кв.м., ведно с цялостното оборудване и обзавеждане, находящ се на първи етаж /в югозападната част/ в сграда с идентификатор 41112.503.2750.1 по КККР на гр. Кюстендил, бул. “България“ № 26а, съгласно АПОС № 3870/02.06.2015 г., за заведение за обществено хранене, при начална тръжна цена 1940,00 лева на месец без ДДС и 100,00 лв. стъпка за наддаване.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати за търга с тайно и/или търга с явно наддаване, да се проведе/проведат повторен/повторни търг/търгове на 24.04.2024 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Тръжните документи и заявки за участие в търга с тайно наддаване се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Депозита за участие в търга с тайно наддаване е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 16.04.2024 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 23.04.2024 година.
Тръжните документи и заявки за участие в търга с явно наддаване се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на 15.04.2024г. , аз а повторния търг до 15,00 часа на 22.04.2024г.
Документите се входират в деловодството на Община Кюстендил до 15,00 часа на 16.04.2024г. и за повторния търг до 15,00 часа на 23.04.2024г.
Депозита за участие в търга с явно наддаване е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 15.04.2024г., а за повторния търг до 15,00 часа на 22.04.2024г.
Заповедта да се публикува в два ежедневника, на информационното табло в сградата на Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.
Контрол по настоящата Заповед възлагам на зам.-кмет Венцислав Терзийски „ИФ“.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на тери-торията съобщава, че е внесен за разглеждане и одобряване Проект за подробен устройс-твен план – парцеларен план за отреждане на ПИ 38474.6.31, местност Страната по КККР на землището на село Копиловци, община Кюстендил „За транспортна и пътна инфраструктура“ в съответствие с нормите на Наредба № 8 от 14 юни 2001 година за обема и съдържанието на устройствените планове.
Възложител на проекта е Община Кюстендил.  
Проектът и придружаващата го документация е изложен в сградата на Община Кюстендил, етаж 1, стая №19 и в едномесечен срок от датата на обнародване в „Държавен вестник“ може да бъде разгледан от заинтересуваните лица.
Обявлението е обнародвано в Държавен вестник бр. 30/05.04.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на тери-торията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №134, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 29.02.2024 г., Протокол №6, Общинският съвет разрешава изработването на  проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот с идентификатор 29386.76.176,  местност Чифличето по КККР на землището на с. Жиленци, общ. Кюстен-дил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилна сграда, с правила и нормативи, отговарящи на вилна зона (Ов), с устройствени показатели и характеристики в съответствие с чл. 29 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони. С решението е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 от  ЗУТ.
Искането е направено със заявление вх. №УТ-24-148/05.02.2024 г. от Росица Лю-бенова Милошева.
Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

До: Едуарт Добринов Симеонов, Дарин Павлов Божилов, Георги Стоянов Велинов, Атанас Василев Методиев, Иван Еленов Славчов, Емил Димитров Симеонов, Андрей Асенов Сашев, Асен Донков Веселинов, Таня Вътюва Комитска, Цветан Вътюв Кумитски може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

От тази събота /06.04/ се възвръща лятното разписание на автобусна линия №13 до хотел Руен. Цената на билета е 3.50 лв.
Също така ще се изпълняват и сезонните автобусни линии до селата Церовица и Лисец, съгласно утвърдената транспортна схема.

Споделете в социалните мрежи:

До: Емил Найденов Илиев, Моисей Ангелов Василев, Жарко Станковски, Сашо Асенов Иванов, Георги Асенов Симеонов, Бойко Евтимов Стоянов, Методи Димитров Димитров, Димитър Цветанов, Николай Илиев Омерски, Данчо Траянов Филипов, Сашо Марковски, Зоран Блажгов Конев, Георги Павлов Мирчев, Андрей Ганчов Ангелов, Горан Георгиевски, Бисер Ангелов Димитров може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №135, прието на заседание на Общински съвет – Кюстендил, проведено на 29.02.2024 г. с протокол №6/29.02.2024 г., се разрешава изработването на проект за подробен устройствен план - план за застрояване, в обхвата ПИ с идентификатор 41112.83.335, местност „Гола Велика-Светамински бор“, по КККР на землището на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед №РД-18-96/28.10.2008 г. на изпълнителния директор на АГКК, предвиждащ промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилна сграда, с правила и нормативи отговарящи на вилна зона (Ов), с устройствени показатели и характеристики в съответствие с чл. 29 от Наредба № 7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ (начин на застрояване – свободно (е); височина на вилната сграда – 7,0 м., а до билото на покрива – 10 м.; плътност на застрояване – до 40%; интензивност за застрояване (Кинт) – до 0,8; минимална озеленена площ – 50%, като половината от нея трябва да бъде осигурена за озеленяване с дървесна растителност).
Възложител на проекта е Георги Стойнев Славов – гр. Кюстендил.
С решението се одобрява и заданието за проектиране.
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 90, ал. 1 и ал. 2 и чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда във връзка с чл. 8, ал. 5 от Закона за закрила и развитие на културата, чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство и Заповед  № РД-00-610/01.04.2024 година на Кмета на Община Кюстендил

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР“ НА ХУДОЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ „ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ – МАЙСТОРА“ – КЮСТЕНДИЛ, при следните условия:            
Място на работа – Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. “Патриарх Евтимий“ №20;
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в художествената галерия;
Правоотношението с директора на художествената галерия е срочно, за срок от 5 (пет) години, съгласно чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство.

I. Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
- Образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – „магистър” по специалност от съответното професионално направление;
- Професионални направления – „Изобразително изкуство“ и „Теория на изкуствата“
- Професионален опит – 3 години професионален опит в съответното професионално направление;
- Да притежава организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност.
Като предимство се считат:
Присъдени научни степени.
Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство.
Участие в разработването и реализацията на програми и проекти.
Чуждоезикова подготовка.
Компютърна грамотност.

ІІ. Начин на провеждане на конкурса:
Защита на концепция за дейността и развитието на Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил за период от 5 години, подробно разработена за първата от тях.
Събеседване.

ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
Заявление за участие.
Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага).
Документ за трудов стаж (копие).
Професионална автобиография.
Документ за завършено образование (копие).
Концепция за дейността и развитието на Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора“ – Кюстендил за 5 годишен период, като подробно е разработена първата  в 10/десет/ екземпляра в запечатани и ненадписани пликове.
Концепцията съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на галерията; основни проблеми на функционирането й;
- тенденции и възможности за развитието на галерията, като културен и научен институт и мястото й в мрежата от културни институти;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на галерията, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на фондовете, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на галерията;
- етапи на реализация на концепцията.

При подаването на документите на всички кандидати се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.

ІV. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция.
Документите за участие в конкурса се подават  в срок от 1 месец от публикуването на обявата за конкурса в централния или местния печат, и на електронната страница на Община Кюстендил.
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил - пл. „Велбъжд“ № 1, партер всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа.
За справка: тел. 078/551166

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт