ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

1. 

 

11.03.2024 год.

Вх.№16/30.01.2024 г.

9:30 ч.

2. 

11.03.2024 год.

Вх.№26/14.02.2024 г.

9:40 ч.

3. 

11.03.2024 год.

Вх.№13/22.01.2024 г.

9:50 ч.

4. 

11.03.2024 год.

Вх.№14/26.01.2024 г.

10:00 ч.

5. 

11.03.2024 год.

Вх.№15/26.01.2024 г.

10:10 ч.

 

Споделете в социалните мрежи:

I. Допуснати кандидати до събеседване

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ

1. 

Вх.№16/30.01.2024 г.

Счетоводител

Отговаря на изискванията

2. 

Вх.№26/14.02.2024 г.

Счетоводител

Отговаря на изискванията

3. 

Вх.№13/22.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

4. 

Вх.№14/26.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

5. 

Вх.№15/26.01.2024 г.

Медицинска сестра

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

Допуска до участие в конкурс кандидати
Заявление вх.№93-00-318/21.02.2024 г.
Заявление вх.№94-00-985/22.02.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

Допуска до участие в конкурс кандидат – Заявление вх.№93-00-339/22.02.2024 г.

Не допуска до участие в конкурс кандидат - Заявление вх.№94-00-988/22.02.2024 г.
Основание за недопускане:
Не са представени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

Споделете в социалните мрежи:

I.Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за патронажна грижа“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за патронажна грижа“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

II.Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за патронажна грижа“

  1. Социален работник

Вх. №/дата

точки

Вх.№81/09.02.2024г.

12

Вх.№62/01.02.2024г.

10

Вх.№79/09.02.2024г.

9

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

  1. Диспечер/домакин

Вх.№74/07.02.2024г.

13

Вх.№56/31.01.2024г.

12

Вх.№66/05.02.2024г.

11

Вх.№63/01.02.2024г.

10

Вх.№60/01.02.2024г.

9

Вх.№55/31.01.2024г.

7

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

  1. Социален медиатор

Вх.№73/07.02.2024г.

13

Вх.№57/31.01.2024г.

12

Вх.№66/05.02.2024г.

11

Вх.№71/06.02.2024г.

10

Вх.№74/07.02.2024г.

10

Вх.№56/31.01.2024г.

10

Вх.№78/09.02.2024г.

9

Вх.№61/01.02.2024г.

9

Вх.№60/01.02.2024г.

8

Вх.№72/06.02.2024г.

8

Вх.№64/02.02.2024г.

8

Вх.№75/07.02.2024г.

7

Вх.№76/08.02.2024г.

7

 

4.Шофьор

Вх.№77/08.02.2024г.

11

Вх.№59/01.02.2024г.

10

Вх.№68/05.02.2024г.

9

Вх.№65/02.02.2024г.

8

Вх.№76/08.02.2024г.

7

III.Неявили се кандидати и отпаднали от подбора:

Вх. №70/06.02.2024г.
Вх. №58/31.01.2024г.
Вх. №82/09.02.2024г.
Вх. №54/31.01.2024г.
Вх. №69/06.02.2024г.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Заповед № РД-00-403/01.03.2024г. на Кмета на община Кюстендил  и във връзка с Решение №124 по  Протокол №6 от проведеното на 29.02.2024г. заседание на Общински съвет Кюстендил, относно прекратяване на процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване по реда на Наредбата за стопанисване и управление на земеделски земи от общинския поземлен фонд,  за отдаване под наем на земеделски земи за три стопански години, открита със Заповед РД-00-283 от 13.02.2024г. на Кмета на община Кюстендил, поради определен различен размер на началната тръжна цена за отдаване под наем по отношение на всички имоти, описани в Заповед № РД-00-283 от 13.02.2024г. може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

ДО:  Живко    Димитров
Ул.“Хаджи Йоаким“№1, вх. Б, ап. 4 гр.Кюстендил      

Уведомяваме Ви, че за преместваем обект /елемент на градското обзавеждане: Покрит навес, намиращ се в с. Жабокрът, община Кюстендил в урегулиран поземлен имот ( УПИ)ХVI- за селкооп, кв. 6 по плана на с. Жабокрът, е съставен Констативен акт № 1/29.02.2024 г., който е основание за започване на административно производство по чл. 57 а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Със   съдържанието   на   констативния   акт   може   да   се   запознаете   в община  Кюстендил,  пл. ,,Велбъжд”  №1,  етаж  1,  стая  №13.
Настоящето съобщение беше  залепено на преместваемия обект/елемент на градското обзавеждане  на 29.02.2024 г. и удостоверява, че адресатът му е уведомен по реда на § 4, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ.
Съгласно разпоредбите на чл. 57 а, ал. 2 от ЗУТ възражения  срещу  констативния  акт  могат  да  бъдат  подавани  в  3 /три/- дневен  срок,  считано  от  датата на публикуване на съобщението в сайта на общината.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество заедно с мотивите към него, е публикуван на 13.02.2024 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 14-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4, предл. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт