Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

IT1

IT1

15 Юли 2019

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

С Решение №1001/28.02.2019 г. на Общински съвет – Кюстендил е разрешено изменението на Общия устройствен план за територията на община Кюстендил (ОУПОК), приет с Решение №291/29.09.2016 г. на Общински съвет-Кюстендил. На 26 Мар 2019 г. бе публикувано обявление за подаване на искания за промяна на предназначението на земеделски земи в урбанизирани територии, в резултат на което са постъпили 285 искания за изменение на ОУПОК в обхвата на 445 поземлени имота (ПИ).

Всички заявления се разгледаха от експертите по устройство на територията в общинска администрация – Кюстендил и се установи следното:

  1. Постъпилите заявления съдържат достатъчно информация за идентифициране на поземлените имоти и не е необходимо да се изисква допълнителна от заявителите.
  2. За 83 поземлени имоти предвиждането на действащия ОУПОК удовлетворява исканията на собствениците, като за тях планът предвижда промяна на предназначението им или те попадат във вече урбанизирана територия. Относно исканията за жилищно строителство в производствени устройствени зони, в т.ч. и бившите стопански дворове, то същите са допустими при условията на чл.  25, ал. 2 от Наредба № 7 от 22 декември 2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони.

Забележка 1: Регистър на постъпилите искания за които не е необходимо изменение на ОУПОК може да видите  тук.

  1. Експертите към общинска администрация – Кюстендил следва да обсъдят дали ще бъдат уважени исканията за промяна на предназначението на 13 поземлени имоти, предвид следното:
  • Искането касае земеделски земи, през които преминава трасе на Жп линия или са в много голяма близост до нея в противоречие на необходимото отстояние на санитарно-охранителна зона. Те не са допустими по общия ред и е необходимо по-детайлно разискване на условията за изменение на ОУПОК в следния обхват:

Вх. номер

дата

Заявител

Землище

Местност

ПИ № по КККР/КВС/ПНИ

Искано предназначение

91-00-21_123

05/20/2019

МАРИЯ СТОЯНОВА

Дворище

Нивчето

20208.5.40

Производствени функции

91-00-21_124

05/20/2019

МАРИЯ СТОЯНОВА

Дворище

Нивчето

20208.5.39

Производствени функции

91-00-21_139

05/23/2019

БОЙКА МИЦОВА

Шишковци

Могилата

83354.11.14

Жилищни функции

91-00-21_174

05/28/2019

ВАСИЛ ПУРОВ

Соволяно

Егълница

67790.70.260

Жилищни функции

91-00-21_236

05/31/2019

СИЛВИЯ НЕДЕЛКОВА

Шишковци

Могилата

83354.11.13

не е посочено

  • Искането касае земеделски земи, включително с трайни насаждения, които попадат в „Натура 2000“, т.е. в защитени територии по Закона за биологичното разнообразие, Закона за опазване на околната среда и Закона за защитените територии, за които в заданието за проектиране, одобрено с Решение №1001/28.02.2019 г. на Общински съвет – Кюстендил е регламентирано, че с проектоплана за изменение на ОУПОК не трябва да се засягат и да се предвижда промяна на предназначението им. Такива искания са постъпили от:

Вх. номер

дата

Заявител

Землище

Местност

ПИ № по КККР/КВС/ПНИ

Искано предназначение

91-00-21_138

05/23/2019

БОЙКА МИЦОВА

Шишковци

Могилата

83354.67.8

не е посочено

91-00-21_260

05/31/2019

АЛЕКСАНДЪР МАЛИНОВ

Полска Скакавица

Село

57319.758.89
57319.758.14
57319.758.86
57319.75.90
57319.758.87
57319.758.67
57319.758.89

Курортни и вилни функции

  1. Исканията, с изключение на цитираните в т. 2 и 3, са допустими и ще бъдат уважени, като в проекта за изменение на ОУПОК ще се обособи зона с възможност за промяна на предназначението, с обхват поземления имот-обект на искането и при необходимост и други съседни ПИ.

 

15 Юли 2019

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

  1. Управител – 1 щ. бр.
  2. Социален работник – 1 щ. бр.
  3. Педиатър – 0,5 щ. бр.
  4. Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.

 

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 

За обявените длъжности в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Управител – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)Специалност – икономика, социални дейности, социология, психология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни науки;

4) Професионален опит – минимум 2 (две) години по специалността;

5) Ще се счита за предимство:

5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

5.3. Да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  • Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
  • Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
  • Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
  • Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
  • Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
  • Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
  • Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
  • Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
  • Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
  • Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
  • Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
  • Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
  • Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
  • Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
  • Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
  • Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
  • Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
  • Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
  • Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
  • Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
  • Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

  1. Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено медицинско образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
  • Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
  • Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
  • Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или  могат да бъдат изтеглени тук      и тук.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.07.2019 г. до 17:00 часа на 26.07.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 31.07.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

12 Юли 2019

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и рекламната дейност на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  11.06.2019 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение на Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти, рекламни, информационни и монументално-декоративни елементи на градското обзавеждане и рекламната дейност на територията на Община Кюстендил.

11 Юли 2019

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че със Заповед № РД-00-761/10.07.2019 г. кметът на Община Кюстендил разрешава изработването на проект за изменение на подробен устройствен план – план за застрояване (ИПУП - ПЗ) в обхвата на УПИ XXVII- 4372 „За парк“, кв. 292 по действащия регулационен плана на Централна градска част (ЦГЧ) на град Кюстендил.

Със Заповедта се одобрява и заданието за проектиране.

Възложител за изработване на ИПУП-ПЗ е Община Кюстендил.

Заповедта  не подлежи на оспорване съгласно чл.124б от ЗУТ.

Възложител  на проекта е Община Кюстендил.

10 Юли 2019

СЪОБЩЕНИЕ НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ. 47, АЛ. 1 ОТ ГРАЖДАНСКИЯ ПРОЦЕСУАЛЕН КОДЕКС

До Пламен Величков Попов и Милчо Величков Стефанов от с. Таваличево, община Кюстендил, ул. „Георги Димитров“ №29 н-ци на Ана Георгиева Попова, собственик на имот №72045.502.4 по помощния плана на с. Таваличево, община Кюстендил.

На основание §4к от ПЗР на ЗСПЗЗ и чл. 28 а, ал. 1 от  ППЗСПЗЗ Ви съобщаваме, че със Заповед № РД-00-547 от 28.05.2019 год., на Кмета на Община Кюстендил, с която нарежда на Николина Михайлова да придобие право на собственост върху поземлен имот идентификатор № 72045.402.28 с площ от 1008 кв.м., по плана на новообразуваните имоти, местност Змийлов дол, землище на с. Таваличево, общ. Кюстендил.

Преписката  се намира в Община Кюстендил, ет.1, стая 19 и може да бъде разгледана от заинтересуваните лица.

Заповедта може да се обжалва в 14 дневен срок от съобщаването ѝ чрез Община Кюстендил до Районен съд Кюстендил по реда на АПК.

10 Юли 2019

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересовани лица, че с Решение № 1092/27.06.2019 г., Общински съвет – Кюстендил разрешава на „Веланто груп“ ЕАД с ЕИК 130947796, с. Панчарево, Столична община да възложи за своя сметка изработването на Проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП). С проекта за ПУП-ПП се определя трасе за изграждане на подземна кабелна линия 20 кV за присъединяване към разпределителната електрическа мрежа на ЧЕЗ „Разпределение България“ АД- град София на обект:

„Предприятие за производство на сокове“ в поземлен имот (ПИ) 44183.30.42, м. Топилата по Кадастрални карти и кадастрални регистри (КККР) на с. Лозно, община Кюстендил преминаващо през ПИ 44183.32.106 – общински полски път от КККР на землището на с. Лозно при спазване на действащата нормативна уредба

Възложител  за изработване на ПУП-ПП, „ВАЛЕНТО ГРУП“ ЕАД, с. Панчарево, Столична община.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б от ЗУТ.

 

10 Юли 2019

Съобщения по чл.32 от ДОПК до: Александър Георгиев Тасев, Анелия Йорданова Симеонова, Антон Иванов Станиславов,“Бане Комерс-БГ’’ ЕООД, ЕТ’’Бисер Стойменов’’,Валентин Иванов Стоилков, Веселин Георгиев Георгиев, Генчо Спасов Моновски, Георги Димитров Божички, Даниел Кирилов Ризов, “ЕЛИЗА-07”ЕООД, Емил Костадинов Тасев, Крум Митков Илиев, Маряна Петрова Йорданова, Милан Борисов Миланов, Олга Иванова Илиева, “САРЕНИ”ЕООД, Снежана Боянова Крумова, Станислава Николова Александрова, Тони Витанов Тонев, “ТРАНС КАРС-ТИ”ЕООД, Юрий Георгиев Балев, “БОБИ КРТИЦА”ЕООД, “ФИЛЕММА ТРАНСПОРТ“ ЕООД, “МСТРАНС 2016“,ООД, “ЛАКИ“ООД, “М.ТРАНС“ЕООД, “БОШЕ ТРАНС“ООД, Васил Стойнев Шулев, Детелин Здравчов Кирилов, Емил Каменов Николов, Мариана Любенова Яначкова, “ВЕ ЕЛ ТРАНС“ ЕООД, ЕТ“Асен Петров – Радостина АП 90-Йорданка Петрова“може да видите тук.

08 Юли 2019

Обява за провеждане на конкурс за експерт "Информационно обслужване и услуги" към ОИЦ - Кюстендил може да видите тук.

Длъжностна характеристика за позицията може да видите тук.

Страница 1 от 13

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни