ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Във връзка с изпълнение на проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект  № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“ в Община Кюстендил“, представям следното:

за  предоставяне на комплексна грижа и подкрепа на 300 деца на възраст 0 – 6 г. и техните родители, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация



ще бъдат назначени 14 щатни бройки: Ръководител; Психолог; Социален работник – 2 щатни бройки;  Педагог - 3 щатни бройки; Логопед; Медицински специалист; Социален медиатор – 2 щатни бройки; Ромски образователен медиатор - 2 щатни бройки; Хигиенист.

1. Ръководител – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки, и/или хуманитарни науки.
4/  Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на проекти по Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 -2021;
- Регламент за изпълнение на Финансовия механизъм на ЕИП 2014-2021;
- Закони, правилници, наредби и методики за предоставяне на интегрирани услуги в страната/ЗСУ, ППЗСУ и др./.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените комплексни услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центъра;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта;
18/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
 
2.    Психолог – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
10/ Участва в мобилната работа в Хъб 2 и Хъб 3;

3.   Социален работник – 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“, техните семейства и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“  и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
9/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

4. Педагог - 3 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър” по специалността „Предучилищна педагогика“;
3/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Да познава всички законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Да владее образователното съдържание свързано с  програмите за предучилищно възпитание;
3/Да познава приложните и технологични аспекти на  предучилищното възпитание;
4/Да притежава необходимото ниво на специално-научна подготовка в областта на предучилищното образование;
5/Да  познава  Етичния кодекс;
6/ Умее да идентифицира образователни и възпитателни потребности;
7/Умее да свързва възпитателно-образователните цели с процеса на възпитание и обучение и прилагането на разнообразни възпитателно-образователни материали;
8/ Владее разнообразни възпитателно-образователни стратегии, интерактивни методи и техники за преподаване и учене;
9/ Владее разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на постиженията на децата и резултатите от възпитателно-образователния процес.
10/ Обучение и възпитание на децата в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовност за училище;
11/ Организация на приобщаваща, безопасна, мултикултурна, интерактивна образователна  среда в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
12/ Изпълнението на държавния образователен стандарт за предучилищното образование: придобиване на съвкупност от компетентности – знания, умения и отношение, необходими за успешно преминаване на детето към училищно образование;
13/Постигането на очакваните резултати от обучението по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование, насочени към надграждане и разширяване на изискванията за резултатите от обучението, определени в държавния образователен стандарт за предучилищното образование;
14/ Създаването на условия за обща и допълнителна подкрепа на личностното развитие, като осигурява физическа, психологическа и социална среда за развитие на способностите и уменията в съответствие с индивидуалните потребности на всяко дете;
15/Създава условия за овладяване на книжовен български език от децата.
16/Участва в ранното оценяване на необходимостта от подкрепа на личностно развитие на детето (3 г. – 3.5 г.) и оценка на риска от обучителни затруднения на 5-6 годишни деца, на които не е извършено ранно оценяване;
17/Оценява напредъка на децата и на степента на предвидените компетентности, насърчаване на постиженията или оказване на необходимата подкрепа и съдействие за пълноценното им интегриране в образователната и социалната среда съобразно специфичните им потребности;
18/ Носи отговорност за опазване на живота, психическото и физическото състояние на децата по време на организация на дейности  в и извън „Център за услуги – Хъб 1 мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
19/ Следи за здравословното състояние на децата и контролира спазването на здравно-хигиенните норми и изисквания;
20/ Контролира адекватността на предприетите коригиращи  действия при възникнали проблеми;
21/ Представя на  Ръководителя на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ доклад за всеки отделен случай и предприетите от него действия в деня на евентуално инцидентно събитие;
22/ Консултира родители по въпроси свързани с възпитанието и развитието на децата;
23/ Не допуска дискриминация на основата на пол, народност, етническа принадлежност и религия, като познава Закона за защита срещу дискриминацията;
24/ Отговаря за обучението и  възпитанието  на децата в Хъбовете, в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовността за училище;
25/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

5. Логопед – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите;
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

6.     Медицински специалист – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
2/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;
 3/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
4/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
5/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
6/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга;
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
13/ Носи отговорност за опазването на живота, психическото и физическо състояние на потребителите, като следи за спазването на правилата за безопасност при работа с различни материали и предмети както от потребителите, така и от персонала;
14/ Носи отговорност за законосъобразността и целесъобразността на взетите от него решения.

7. Социален медиатор – 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование – средно;
3/ Професионален опит – не се изисква;
4/ Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на проекти по Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 -2021;
- Регламент за изпълнение на Финансовия механизъм на ЕИП 2014-2021;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Планира и организира процеса на работа по предоставяне на интегрирани услуги в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Развива услугата и помага за предоставяне на качествена подкрепа и грижа целевата група по проекта;
3/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.
4/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
5/ Оказва практическа помощ на потребителите по социално-личностни проблеми;
6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации.
9/ Координира дейностите на персонала на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ и екипа за организация и управление на проекта;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график и месечни отчети.
11/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите.
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
13/ Провежда наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите;
14/ Поддържа и актуализира документацията, свързана с организацията на работа в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
15/ Организира и участва в срещите по случаите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
16/ Участва в седмичните/месечните планирани срещи на екипа на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
17/ Подпомага работата на социалния работник;

8. Ромски образователен медиатор - 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование –средно образование;
2/ Владеене на майчиния език/майчините езици на децата от целевата група;
3/ Познаване на ценностната система, празниците, традициите и други характерни културни особености на общностите, с които работи;
4/Умения за работа с деца, ученици и родители от уязвими групи; познаване и съпричастност към проблемите им;
5/ Професионален опит - не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Образователният медиатор е посредник между семействата, местните общности и децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация, който съдейства за обхващането и качественото предучилищно образование на децата;
2/ Посещава семействата на децата, които подлежат на задължително предучилищно образование и организира срещи с тях с цел информираност;
3/ Предоставя услуги за включване на родителите и местните общности в образователния и социалния живот на децата;.
4/ Подпомага формирането на положителна нагласа към учебния процес и работи за пълноценно интегриране на учениците в образователната среда съобразно специфичните и възрастовите им особености и потребности;
5/ Съдейства за взаимно опознаване на децата от различни етнически групи и вероизповедания за създаване на атмосфера на разбирателство и толерантност и за спазване правата на детето;
6/ Разработва годишен план за работа и при необходимост го актуализира;
7/ Познава и използва важни нормативни документи, които се отнасят до неговата работа и спазва техните разпоредби;
8/ Зачита и защитава правата на всяко дете съобразно Закона за предучилищното и училищното образование, Конвенцията на ООН за правата на детето и Закона за закрила на детето и свързаните с тях нормативни актове;
9/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

9.  Хигиенист – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/  Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
3/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;

    Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на комплекс от интегрирани услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-    Шофьорска книжка – категория В.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

      Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 01.08.2022 г. до 31.08.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248


ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 05.09.2022г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

До: Клара Асенова Тонева, Асения Антонино Тонева и Стасия Антонино Тонева, собственици на поземлен имот с идентификатор 41112.500.1640 по КККР на гр. Кюс-тендил с административен адрес: гр. Кюстендил, ул. „Бузлуджа“ №9

Община Кюстендил на основание чл. 136, ал. 1, във връзка с чл. 128, ал. 3 от За-кона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със заявление вх. №УТ-22-1106/22.06.2022 г. възложителят „АГРОТРЕЙД ПЛЮС“ ЕООД, със седалище гр. Кюстендил и управител Атанаска Димитрова Друмохарска е внесъл за разглеждане и одобряване на:
 - проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР)  в териториален обхват УПИ I – „За кооперативно жилищно строителство“ в кв. 77 по плана на гр. Кюстендил. Целта на проекта е разделяне на цитирания УПИ и образуване на три нови УПИ – УПИ - 1639, УПИ XV – 1640 и УПИ  XVI – 1641, кв. 77 .
- проект за ПУП-ПЗ за новообразуваните УПИ за определяне ограничителните линии за застрояване, като устройствените параметри и характеристики и на трите имота са съобразени с изискванията на чл. 19, ал. 1 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ за жилищна устройствена зона със средна височина (Жс).
Проектите се намират в сградата на община Кюстендил, пл. „Велбъжд” №1, стая №19 и може да се разгледат от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят пис-мени възражения, предложения и искания по проектите до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

     До Виктория Владиславова Добрева от гр. Кюстендил, ул. „Кадин мост“, № 24          
         
            Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 3 от ЗУТ, Ви уведомява, че е внесен за разглеждане и одобрение Проект за подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 67461.21.318, местност Питаков хан/Еремиев яхър от КККР  на с. Слокощица, общ. Кюстендил, предвиждащ промяна на предназначението на имота от „земеделска“ в „неземеделска“ - „Предимно производствена зона“ с конкретно предназначение – „Цех за разфасоване и опаковане на тоалетна хартия“, съобразен с изискванията на чл. 25 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ с нормативи, отговарящи на (Пп).
       Възложител на проекта е Людмил Тончев Иванов, гр. Кюстендил.    
      Проектът се намира в Община Кюстендил, ет. 1, ст. №19.
       Заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта в 14-дневен срок от съобщаването му до общинската администрация, съгласно чл. 128, ал.5 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил  предоставя  на 300 лица социалната услуга  „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“, Проекта се финансира от Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 в резултат от инициатива на Европейската комисия за преодоляване последствията от кризата чрез механизма REACT-EU
 Операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“, която  стартира от 04.01.2021 г. за период от 4 месеца, в рамките на общо 81 работни дни. Стойността на договора е 72 171,00 лв.
Във връзка с големият интерес към предоставяната социална услуга, е изготвено искане за удължаване на проекта от страна на Община Кюстендил. Сключено Допълнително споразумение №1 с което срокът за изпълнение на дейностите по проекта се увеличава до 30.09.2021 год. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 165 586,41 лв.
С допълнително споразумение №2 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C02 е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 10.12.2021 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 210 371,04 лв.
С допълнително споразумение №3 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C03  е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 30.06.2022 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 329 693,76 лв.
С допълнително споразумение №4 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C04 е актуализирана  стойността на договора в размер на 334 666,20 лв.
С допълнително споразумение №5 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C05  е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 09.09.2022 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 377 461,15 лв.
                Проекта се финансира от Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 в резултат от инициатива на Европейската комисия за преодоляване последствията от кризата чрез механизма REACT-EU
С изпълнението на проект „Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно ще се осигури намаляване на броя на живеещите в бедност, чрез осигуряване на храна за хората, засегнати в най-висока степен от пандемията COVID-19 и последиците от нея на територията на община Кюстендил.
               Като последица от военната и хуманитарна криза в Украйна, България е изправена пред безпрецедентни предизвикателства, породени от увеличаваща се мигрантска вълна. В резултат от приетото Решение за изпълнение (EC) 2022/382, с което се активира прилагането на Директива 2001/55/ЕО на Съвета от 20 юли 2001 г., в страната беше създадена организация, която да гарантира, че за бягащите от войната в Украйна хора ще бъде осигурена временна закрила.
По операцията може да се предоставя и топъл обяд на разселени лица от Украйна получили временна закрила в Република България в съответствие с Решение на МС № 144 от 10.03.2022 г. за предоставяне на временна закрила на разселени лица от Украйна и за изменение на Националния план за действие при временна закрила в Република България.
    Лицата, които са разселени в резултат на конфликта в Украйна са допустими като участници в проектните дейности при условие, че същите имат предоставен статут на убежище, бежанец, хуманитарен статут или временна закрила.
ТОПЛИЯТ ОБЯД ВКЛЮЧВА: СУПА, ОСНОВНО ЯСТИЕ, ХЛЯБ И ПОНЕ ВЕДНЪЖ СЕДМИЧНО ДЕСЕРТ

     Потребителите на  горе цитираната социална услуга ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.
Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:
- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;
- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;
- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;
- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.
Потребителите  получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, ЗА ПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА  „ТОПЪЛ ОБЯД В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19“ могат да бъдат:
    Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
    Лица, на които е предоставена временна закрила във връзка с масово навлизане на разселени лица от Украйна.
    Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
    Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности.

Желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил .
Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

!!!! Кандидат-потребителите подлежат на потвърждаване от съответната Дирекция „Социално подпомагане“  за принадлежност към допустимата целева група.

!!!! Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци от Дирекция „Социално подпомагане“  Кюстендил с извършена проверка за принадлежност към целевите групи по проекта.  
!!! Съвместно с Дирекция „Социално подпомагане“ ще се реализира цялостния подбор на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността по предоставяне на топъл обяд. Служителите, отговорни за подбора на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността за предоставяне на топъл обяд, от страна на община Кюстендил, са социалните работници в КСУ –Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 791/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП – ПП) за определяне на трасе за обект:  „Външно ел. захранване но фотоволтаична централа до 1 MW в ПИ 63608.11.143, местност „Товарийница“ по КККР на с. Ръсово, общ. Кюстендил

Искането е направено със заявление вх.  №УТ-22-618/12.04.2022 г.  от  „ ЕВРОДИЗАЙН - 2“ ЕООД

С решението се одобрява и заданието за проектиране.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 793/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП). Проекта е за определяне на трасе на подземна линия за захранване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ 02138.3.56, част от ПИ 02138.3.54, м. Барата от КККР на с. Багренци, Община Кюстендил, както присъединяването към въздушен ел. провод 20 kV Козница, извод от подстанция „Пауталия“ ще се извърши към нов стълб находящ се в ПИ 56378.19.13, от КККР на с Пиперков чифлик (нива, частна собственост „ АГРО 77“ ЕООД), откъдето започва трасето ел. Кабел и преминава през ПИ 56378.19.10, от КККР на с Пиперков чифлик, общ Кюстендил (Пасище  общинска частна собственост),пресича ПИ 02138.3.53 от КККР на с. Багренци (За селскостопански горски, ведомствен път) и достига до имот, собственост на заявителя където ще бъде изграден нов трансформаторен пост и одобрява заданието за проектиране.  

Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-1053/14.06.2022 г. от „Кидо Енерджи България„

С решението се одобрява и заданието за проектиране.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на тери-торията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 792/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП). Проекта е за определяне на трасе на въздушна електропроводна линия НН започващо от съществуващ стълб, разпо-ложен в ПИ 16141.103.131 по КККР (територия на транспорта), преминаващо приз ПИ 16141.103.131, ПИ 16141.102.290 и ПИ 16141.102.302 по КККР и достигащо до проектен стълб №21  
Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-841/17.05.2022 г. от „ЕРМ Запад „АД  „ЧЕЗ разпределяне България“
С решението се одобрява и заданието за проектиране.
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

•    Медицински специалист – 1 щ. бр.;

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
-  Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Патронажна грижа - методика


Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 11.07.2022 г. до 13.07.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 14.07.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                  

                                          

          І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

  1. Психолог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Снежана Гаврилова Кокалинска

15

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

Споделете в социалните мрежи:

    По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран, Административен договор № BG05M9OP001-2.061 –0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

        1.Ръководител 

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Веско Николов Рангачев

15

 

        2.Психолог 

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Лили Антонова Иванова

14

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

Страница 1 от 73

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517