ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Със Заповед №РД-00-11367/23.08.2022г. на Кмета на Община Кюстендил на 09.09.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терени при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество:
1.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №1 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
2.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №2 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
3.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №3 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
4.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №4 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
5.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №5 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
6.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №6 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
7.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №7 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
8.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №8 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
9.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №9 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
10.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №10 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
11.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №11 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
12.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор А, клетка №12 с площ 14,00 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
13.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №1 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
14.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №2 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
15.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №3 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
16.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №4 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
17.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №5 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
18.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №6 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
19.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №7 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
20.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №8 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
21.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №9 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
22.Терен в гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“ №64, местност „Стубело“, сектор Б, клетка №10 с площ 16,50 м2 за продажба на непреработена селскостопанска продукция - грозде с начална тръжна цена 15,20 лева/м² на месец с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
    При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 16.09.2022 година от 10,00 часа в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
    Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в офиса на ОП „УОИ“, гр. Кюстендил, ул.“Веслец“ №6, бл.101Б от 29.08.2022г. до 15,00 часа на 07.09.2022г., а за повторен до 15,00 часа на 14.09.2022г.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил, пл „Велбъжд“ №1.
    Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 07.09.2022 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 14.09.2022 година.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина на 25.10.2022 г. и 26.10.2022 г. в Националната гвардейска част – гр. София

ngch_08.2022.pdf

 

 

alt Покана за обществено обсъждане изпълнението на бюджета и сметките за средства от Европейския съюз на община Кюстендил за 2021 г. и състоянието на общинския дълг към 31.12.2021 година.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на заинтересуваните лица, че с Решение №819, прието на заседание на Общинския съвет – Кюстендил, проведено на 28.07.2022 г., Протокол №35, Общинският съвет разрешава изработването на  проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) за поземлен имот 29386.13.65 по КККР на местност Уврат,  землище на с. Жиленци, общ. Кюстендил. Целта на проекта е промяна предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана - за жилищно застрояване“, с нормативи в съответствие с чл. 19 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, отговарящи на жилищна устройствена зона с малка височина (Жм). С решението е одобрено и заданието за проектиране по чл. 125 ЗУТ.

Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-673/19.04.2022 г. от Емил Любомиров Трънкаров.

Решението не подлежи на оспорване, съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение №818, прието на заседание на Общински съвет – Кюстендил, проведено на 28.07.2022 г. с протокол №35/28.07.2022 г., разрешава на Мария Нарцис Каймакански от гр. Кюстендил изработването на Проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 67461.81.4 местност При църквата от КККР на землище с. Слокощица, общ. Кюстендил, предвиждащ промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за вилно строителство, с нормативи в съответствие с чл. 29 от Наредба 7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ, отговарящи на устройствена вилна зона (Ов).

           С решението се одобрява и заданието за проектиране.

           Възложител на проекта е Мария Нарцис Каймакански – гр. Кюстендил.

           Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал.4 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Справка по чл.26, ал.5 от Закона за нормативните актове за постъпили предложения  и становища по проект на Проект на Наредба за изменение и допълнение Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  15.07.2022 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

            В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 изр. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил

 

alt Покана до всички заинтересовани лица да предложат оферти за автобусен превоз на пътници по линията Кюстендил- София- Кюстендил

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани и гости на град Кюстендил,

Поради наложени санкции за извършени нарушения  на превозвач, същият е заявил, че от утре прекратява изпълнението на възложените му по договор автобусни курсове:

Часове на тръгване от Кюстендил:

05:30 ч.; 06:15 ч.; 07:00 ч.; 07:45 ч.; 08:30 ч.; 09:15 ч.; 11:30 ч.; 12:15 ч.; 13:00 ч.; 13:40 ч.; 14:20 ч.; 15:00 ч.; 18:00 ч.(курсът се изпълнява от 30.04.2022г. до 30.10.2022г.)

Часове на тръгване от София:

08:45 ч.; 09:30 ч.; 10:15 ч.; 11:00 ч.; 11:45 ч.; 14:00 ч.; 15:00 ч.; 15:45 ч.; 16:30 ч.; 17:15 ч.; 18:00 ч.; 18:45 ч.; 20:00 ч.(курсът се изпълнява от 30.04.2022г. до 30.10.2022г.)

Съжаляваме за причиненото неудобство на всички наши съграждани, но се придържаме стриктно към законовите разпоредби и договорните отношения.

Очаква се да бъдат изпълнявани, посочените  часове за превози, които не са възложени от Община Кюстендил, а от Столична община:

Часове на тръгване от Кюстендил:                         

10:00ч.; 10:30ч.; 11:00ч.; 15:30ч.; 16:00ч.; 17:00ч.

Часове на тръгване от София:

06:20ч.; 06:50ч.; 07:20ч.; 11:50ч.; 12:50ч.; 13:50ч.

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен Проект за подробен устройствен план – парцеларен план на линеен обект на техническата инфраструктура извън границите на населените места за определяне на трасе за изграждане на обект: “Подобряване на електрозахранването на с. Слокощица, чрез ремонт на участък от ВЕЛ 20 kV „Богослов“ и ВЕЛ 20 kV „Оранжерии“ за захранване на ТП „ДЗС“, ТП „Слокощица 1“ и ТП „Слокощица 2“ и направа на нова кабелна връзка между ТП „Разклона“ и ТП „Слокощица 2“ в землищата на с. Пиперков чифлик и с. Слокощица. Трасето започва от  ТП „Електрон Васомеханики“ , разположен в ПИ 56378.24.8 и преминава през ПИ 56378.24.24 – селскостопански път, ПИ 56378.24.23 – изоставени трайни насаждения и ПИ 56378.24.22 - река от КККР на с. Пиперков чифлик, общ. Кюстендил. Проектното трасе продължава през землището на с. Слокощица ПИ 67461.32.313 – Дупнишко шосе. Дължината на трасето е 244 м със сервитут 1 м, предвиден от двете страни на кабелната линия.

Възложител на проекта е „ЕРМ Запад“ АД гр. София.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че е изработен Проект за подробен устройствен план – парцеларен план на линеен обект на техническата инфраструктура извън границите на населените места за определяне на трасета за изграждане на обект: “Ремонт на мрежа НН и изнасяне на средства за търговско измерване на границата на собствеността от МТП „Стената“, ЕП 20 kV „Бистрица“ в землищата на гр. Кюстендил и с. Скриняно. Трасето започва от съществуващ МТП „Стената“ , разположен в ПИ 41112.72.78 – пасище, като се обособяват четири нови извода, като изводи „А“, „Б“ и „В“ се изтеглят успоредно на една стълбовна линия до стълб №2.

Възложител на проекта е „ЕРМ Запад“ АД гр. София.

Споделете в социалните мрежи:

Oбява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования на пряко подчинение на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина fff_-_kkipko

Обява за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина obyava_matrosi

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина за времето от 28.09.2022 г. до 30.09.2022 г. в Съвместното командване на специалните операции obqva-sks

 

 

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BGLD-2.003-0004-C01 по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект  № BGLD-2.003-0004 „Образование и грижи в ранна детска възраст в Община Кюстендил“ в Община Кюстендил“, представям следното:

за  предоставяне на комплексна грижа и подкрепа на 300 деца на възраст 0 – 6 г. и техните родители, които не посещават/нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация



ще бъдат назначени 14 щатни бройки: Ръководител; Психолог; Социален работник – 2 щатни бройки;  Педагог - 3 щатни бройки; Логопед; Медицински специалист; Социален медиатор – 2 щатни бройки; Ромски образователен медиатор - 2 щатни бройки; Хигиенист.

1. Ръководител – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/  Завършено висше образование;
2/  Образователно-квалификационна степен– „Бакалавър“/“Магистър“;
3/ Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки, и/или хуманитарни науки.
4/  Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
5/Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на проекти по Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 -2021;
- Регламент за изпълнение на Финансовия механизъм на ЕИП 2014-2021;
- Закони, правилници, наредби и методики за предоставяне на интегрирани услуги в страната/ЗСУ, ППЗСУ и др./.
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените комплексни услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центъра;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта;
18/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
 
2.    Психолог – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
10/ Участва в мобилната работа в Хъб 2 и Хъб 3;

3.   Социален работник – 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление–Социални дейности, Психология, Социология, Връзки с обществеността, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“, техните семейства и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“  и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
9/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

4. Педагог - 3 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър” по специалността „Предучилищна педагогика“;
3/ Професионален опит – не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/Да познава всички законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Да владее образователното съдържание свързано с  програмите за предучилищно възпитание;
3/Да познава приложните и технологични аспекти на  предучилищното възпитание;
4/Да притежава необходимото ниво на специално-научна подготовка в областта на предучилищното образование;
5/Да  познава  Етичния кодекс;
6/ Умее да идентифицира образователни и възпитателни потребности;
7/Умее да свързва възпитателно-образователните цели с процеса на възпитание и обучение и прилагането на разнообразни възпитателно-образователни материали;
8/ Владее разнообразни възпитателно-образователни стратегии, интерактивни методи и техники за преподаване и учене;
9/ Владее разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на постиженията на децата и резултатите от възпитателно-образователния процес.
10/ Обучение и възпитание на децата в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовност за училище;
11/ Организация на приобщаваща, безопасна, мултикултурна, интерактивна образователна  среда в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
12/ Изпълнението на държавния образователен стандарт за предучилищното образование: придобиване на съвкупност от компетентности – знания, умения и отношение, необходими за успешно преминаване на детето към училищно образование;
13/Постигането на очакваните резултати от обучението по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование, насочени към надграждане и разширяване на изискванията за резултатите от обучението, определени в държавния образователен стандарт за предучилищното образование;
14/ Създаването на условия за обща и допълнителна подкрепа на личностното развитие, като осигурява физическа, психологическа и социална среда за развитие на способностите и уменията в съответствие с индивидуалните потребности на всяко дете;
15/Създава условия за овладяване на книжовен български език от децата.
16/Участва в ранното оценяване на необходимостта от подкрепа на личностно развитие на детето (3 г. – 3.5 г.) и оценка на риска от обучителни затруднения на 5-6 годишни деца, на които не е извършено ранно оценяване;
17/Оценява напредъка на децата и на степента на предвидените компетентности, насърчаване на постиженията или оказване на необходимата подкрепа и съдействие за пълноценното им интегриране в образователната и социалната среда съобразно специфичните им потребности;
18/ Носи отговорност за опазване на живота, психическото и физическото състояние на децата по време на организация на дейности  в и извън „Център за услуги – Хъб 1 мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
19/ Следи за здравословното състояние на децата и контролира спазването на здравно-хигиенните норми и изисквания;
20/ Контролира адекватността на предприетите коригиращи  действия при възникнали проблеми;
21/ Представя на  Ръководителя на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ доклад за всеки отделен случай и предприетите от него действия в деня на евентуално инцидентно събитие;
22/ Консултира родители по въпроси свързани с възпитанието и развитието на децата;
23/ Не допуска дискриминация на основата на пол, народност, етническа принадлежност и религия, като познава Закона за защита срещу дискриминацията;
24/ Отговаря за обучението и  възпитанието  на децата в Хъбовете, в съответствие с държавните образователни стандарти  и готовността за училище;
25/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

5. Логопед – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите;
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

6.     Медицински специалист – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
2/ Информира потребителите за здравните им права и насърчава семейното планиране;
 3/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
4/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
5/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
6/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга;
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
13/ Носи отговорност за опазването на живота, психическото и физическо състояние на потребителите, като следи за спазването на правилата за безопасност при работа с различни материали и предмети както от потребителите, така и от персонала;
14/ Носи отговорност за законосъобразността и целесъобразността на взетите от него решения.

7. Социален медиатор – 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование – средно;
3/ Професионален опит – не се изисква;
4/ Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Ръководство за бенефициенти за изпълнение на проекти по Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 -2021;
- Регламент за изпълнение на Финансовия механизъм на ЕИП 2014-2021;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Планира и организира процеса на работа по предоставяне на интегрирани услуги в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/ Развива услугата и помага за предоставяне на качествена подкрепа и грижа целевата група по проекта;
3/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и техните разширени семействата.
4/ Насочва потребителите за ползване на интегрирани междусекторни услуги, в зависимост от индивидуалните им потребности;
5/ Оказва практическа помощ на потребителите по социално-личностни проблеми;
6/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
7/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
8/ Организира и провежда индивидуални и групови консултации.
9/ Координира дейностите на персонала на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ и екипа за организация и управление на проекта;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма, месечен график и месечни отчети.
11/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите.
12/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;
13/ Провежда наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите;
14/ Поддържа и актуализира документацията, свързана с организацията на работа в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
15/ Организира и участва в срещите по случаите на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
16/ Участва в седмичните/месечните планирани срещи на екипа на „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
17/ Подпомага работата на социалния работник;

8. Ромски образователен медиатор - 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование –средно образование;
2/ Владеене на майчиния език/майчините езици на децата от целевата група;
3/ Познаване на ценностната система, празниците, традициите и други характерни културни особености на общностите, с които работи;
4/Умения за работа с деца, ученици и родители от уязвими групи; познаване и съпричастност към проблемите им;
5/ Професионален опит - не се изисква;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Образователният медиатор е посредник между семействата, местните общности и децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация, който съдейства за обхващането и качественото предучилищно образование на децата;
2/ Посещава семействата на децата, които подлежат на задължително предучилищно образование и организира срещи с тях с цел информираност;
3/ Предоставя услуги за включване на родителите и местните общности в образователния и социалния живот на децата;.
4/ Подпомага формирането на положителна нагласа към учебния процес и работи за пълноценно интегриране на учениците в образователната среда съобразно специфичните и възрастовите им особености и потребности;
5/ Съдейства за взаимно опознаване на децата от различни етнически групи и вероизповедания за създаване на атмосфера на разбирателство и толерантност и за спазване правата на детето;
6/ Разработва годишен план за работа и при необходимост го актуализира;
7/ Познава и използва важни нормативни документи, които се отнасят до неговата работа и спазва техните разпоредби;
8/ Зачита и защитава правата на всяко дете съобразно Закона за предучилищното и училищното образование, Конвенцията на ООН за правата на детето и Закона за закрила на детето и свързаните с тях нормативни актове;
9/ Участва в мобилната работа на екипа от Хъб 2 и Хъб 3;

9.  Хигиенист – 1 щатна бройка
 Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;
2/  Почиства и дезинфекцира стаите, общите и сервизните помещения;
3/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“;

    Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на комплекс от интегрирани услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с децата на възраст 0 – 6 г., които не посещават и/или нямат достъп до детска градина или ясла, или живеят в изолирани селски/градски и/или бедни райони с концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-    Шофьорска книжка – категория В.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

      Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в „Център за услуги – Хъб 1 и мобилните Хъб 2 и Хъб 3“ като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 от 01.08.2022 г. до 31.08.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248


ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 05.09.2022г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517