ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

До: Клара Асенова Тонева, Асения Антонино Тонева и Стасия Антонино Тонева, собственици на поземлен имот с идентификатор 41112.500.1640 по КККР на гр. Кюс-тендил с административен адрес: гр. Кюстендил, ул. „Бузлуджа“ №9

Община Кюстендил на основание чл. 136, ал. 1, във връзка с чл. 128, ал. 3 от За-кона за устройство на територията (ЗУТ) обявява на всички заинтересувани лица, че със заявление вх. №УТ-22-1106/22.06.2022 г. възложителят „АГРОТРЕЙД ПЛЮС“ ЕООД, със седалище гр. Кюстендил и управител Атанаска Димитрова Друмохарска е внесъл за разглеждане и одобряване на:
 - проект за изменение на подробния устройствен план – план за регулация (ИПУП-ПР)  в териториален обхват УПИ I – „За кооперативно жилищно строителство“ в кв. 77 по плана на гр. Кюстендил. Целта на проекта е разделяне на цитирания УПИ и образуване на три нови УПИ – УПИ - 1639, УПИ XV – 1640 и УПИ  XVI – 1641, кв. 77 .
- проект за ПУП-ПЗ за новообразуваните УПИ за определяне ограничителните линии за застрояване, като устройствените параметри и характеристики и на трите имота са съобразени с изискванията на чл. 19, ал. 1 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ за жилищна устройствена зона със средна височина (Жс).
Проектите се намират в сградата на община Кюстендил, пл. „Велбъжд” №1, стая №19 и може да се разгледат от заинтересуваните лица.
В 14-дневен срок от съобщението заинтересуваните лица могат да направят пис-мени възражения, предложения и искания по проектите до общинската администрация.

Споделете в социалните мрежи:

     До Виктория Владиславова Добрева от гр. Кюстендил, ул. „Кадин мост“, № 24          
         
            Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 3 от ЗУТ, Ви уведомява, че е внесен за разглеждане и одобрение Проект за подробен устройствен план - план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на ПИ 67461.21.318, местност Питаков хан/Еремиев яхър от КККР  на с. Слокощица, общ. Кюстендил, предвиждащ промяна на предназначението на имота от „земеделска“ в „неземеделска“ - „Предимно производствена зона“ с конкретно предназначение – „Цех за разфасоване и опаковане на тоалетна хартия“, съобразен с изискванията на чл. 25 от Наредба №7/22.12.2003 г. за ПНУОВТУЗ с нормативи, отговарящи на (Пп).
       Възложител на проекта е Людмил Тончев Иванов, гр. Кюстендил.    
      Проектът се намира в Община Кюстендил, ет. 1, ст. №19.
       Заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта в 14-дневен срок от съобщаването му до общинската администрация, съгласно чл. 128, ал.5 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил  предоставя  на 300 лица социалната услуга  „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“, Проекта се финансира от Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 в резултат от инициатива на Европейската комисия за преодоляване последствията от кризата чрез механизма REACT-EU
 Операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“, която  стартира от 04.01.2021 г. за период от 4 месеца, в рамките на общо 81 работни дни. Стойността на договора е 72 171,00 лв.
Във връзка с големият интерес към предоставяната социална услуга, е изготвено искане за удължаване на проекта от страна на Община Кюстендил. Сключено Допълнително споразумение №1 с което срокът за изпълнение на дейностите по проекта се увеличава до 30.09.2021 год. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 165 586,41 лв.
С допълнително споразумение №2 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C02 е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 10.12.2021 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 210 371,04 лв.
С допълнително споразумение №3 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C03  е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 30.06.2022 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 329 693,76 лв.
С допълнително споразумение №4 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C04 е актуализирана  стойността на договора в размер на 334 666,20 лв.
С допълнително споразумение №5 към договор №BG05FMOP001-5.001-0039-C05  е удължен срока за изпълнение на дейностите по проект Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“ до 09.09.2022 г. Осигуреното проектно финансиране е в размер на 377 461,15 лв.
                Проекта се финансира от Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 в резултат от инициатива на Европейската комисия за преодоляване последствията от кризата чрез механизма REACT-EU
С изпълнението на проект „Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19 в Община Кюстендил“, ще се постигне основната цел, а именно ще се осигури намаляване на броя на живеещите в бедност, чрез осигуряване на храна за хората, засегнати в най-висока степен от пандемията COVID-19 и последиците от нея на територията на община Кюстендил.
               Като последица от военната и хуманитарна криза в Украйна, България е изправена пред безпрецедентни предизвикателства, породени от увеличаваща се мигрантска вълна. В резултат от приетото Решение за изпълнение (EC) 2022/382, с което се активира прилагането на Директива 2001/55/ЕО на Съвета от 20 юли 2001 г., в страната беше създадена организация, която да гарантира, че за бягащите от войната в Украйна хора ще бъде осигурена временна закрила.
По операцията може да се предоставя и топъл обяд на разселени лица от Украйна получили временна закрила в Република България в съответствие с Решение на МС № 144 от 10.03.2022 г. за предоставяне на временна закрила на разселени лица от Украйна и за изменение на Националния план за действие при временна закрила в Република България.
    Лицата, които са разселени в резултат на конфликта в Украйна са допустими като участници в проектните дейности при условие, че същите имат предоставен статут на убежище, бежанец, хуманитарен статут или временна закрила.
ТОПЛИЯТ ОБЯД ВКЛЮЧВА: СУПА, ОСНОВНО ЯСТИЕ, ХЛЯБ И ПОНЕ ВЕДНЪЖ СЕДМИЧНО ДЕСЕРТ

     Потребителите на  горе цитираната социална услуга ще получават и безвъзмездна подкрепа за социално включване, в лицето на социален работник.
Социални работници на КСУ ще предоставят през целия период на изпълнение на проекта следните съпътстващите мерки за целевата група:
- закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост, със средства на лицата или с други средства, различни от тези на финансиращата програма;
- консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ;
- консултации за ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.;
- други консултации, съобразно конкретни потребности на лицата от целевата група.
Потребителите  получават  социалната услуга - БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ, ЗА ПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА  „ТОПЪЛ ОБЯД В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19“ могат да бъдат:
    Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
    Лица, на които е предоставена временна закрила във връзка с масово навлизане на разселени лица от Украйна.
    Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
    Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности.

Желаещите и отговарящи на критериите да бъдат включени за участие в програмата ще се извършва чрез социалните работници към Комплекс за социални услуги- Кюстендил .
Кандидатите за потребители могат да потърсят съдействие за включване в програмата  на тел. 078550473, 078552037, както и в  Общинска социална трапезария, с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“, Павилион №2 от понеделник до петък от 08.00 до 17.00 часа.

!!!! Кандидат-потребителите подлежат на потвърждаване от съответната Дирекция „Социално подпомагане“  за принадлежност към допустимата целева група.

!!!! Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци от Дирекция „Социално подпомагане“  Кюстендил с извършена проверка за принадлежност към целевите групи по проекта.  
!!! Съвместно с Дирекция „Социално подпомагане“ ще се реализира цялостния подбор на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността по предоставяне на топъл обяд. Служителите, отговорни за подбора на конкретните представители на целевите групи, които ще бъдат включени в дейността за предоставяне на топъл обяд, от страна на община Кюстендил, са социалните работници в КСУ –Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 791/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП – ПП) за определяне на трасе за обект:  „Външно ел. захранване но фотоволтаична централа до 1 MW в ПИ 63608.11.143, местност „Товарийница“ по КККР на с. Ръсово, общ. Кюстендил

Искането е направено със заявление вх.  №УТ-22-618/12.04.2022 г.  от  „ ЕВРОДИЗАЙН - 2“ ЕООД

С решението се одобрява и заданието за проектиране.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 793/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП). Проекта е за определяне на трасе на подземна линия за захранване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ 02138.3.56, част от ПИ 02138.3.54, м. Барата от КККР на с. Багренци, Община Кюстендил, както присъединяването към въздушен ел. провод 20 kV Козница, извод от подстанция „Пауталия“ ще се извърши към нов стълб находящ се в ПИ 56378.19.13, от КККР на с Пиперков чифлик (нива, частна собственост „ АГРО 77“ ЕООД), откъдето започва трасето ел. Кабел и преминава през ПИ 56378.19.10, от КККР на с Пиперков чифлик, общ Кюстендил (Пасище  общинска частна собственост),пресича ПИ 02138.3.53 от КККР на с. Багренци (За селскостопански горски, ведомствен път) и достига до имот, собственост на заявителя където ще бъде изграден нов трансформаторен пост и одобрява заданието за проектиране.  

Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-1053/14.06.2022 г. от „Кидо Енерджи България„

С решението се одобрява и заданието за проектиране.

Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил на основание чл. 124б, ал. 2 от Закона за устройство на тери-торията (ЗУТ), обявява на всички заинтересувани лица, че с Решение № 792/30.06.2022г.   (Протокол №34) Общински съвет – Кюстендил, разрешава изработването на проект за подробен устройствен план – парцеларен план (ПУП-ПП). Проекта е за определяне на трасе на въздушна електропроводна линия НН започващо от съществуващ стълб, разпо-ложен в ПИ 16141.103.131 по КККР (територия на транспорта), преминаващо приз ПИ 16141.103.131, ПИ 16141.102.290 и ПИ 16141.102.302 по КККР и достигащо до проектен стълб №21  
Искането е направено със заявление вх. №УТ-22-841/17.05.2022 г. от „ЕРМ Запад „АД  „ЧЕЗ разпределяне България“
С решението се одобрява и заданието за проектиране.
Решението не подлежи на оспорване съгласно чл. 124б, ал,4 от ЗУТ

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + Компонент 2“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за следните длъжности:

•    Медицински специалист – 1 щ. бр.;

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
            4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
            12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-     Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.

         Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
-  Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Патронажна грижа - методика


Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд”1, ет. 2, стая 50 /Община Кюстендил/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до приключването му.
На наетото лице ще бъде проведен инструктаж, относно спазване изискванията за работа в условията на пандемия.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1 от 11.07.2022 г. до 13.07.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

        Телефон за информация: 078/55-11-66, вътрешен 230

ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 14.07.2022 г. на информационното табло на Община Кюстендил на адрес гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” 1 и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                  

                                          

          І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

  1. Психолог

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Снежана Гаврилова Кокалинска

15

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

Споделете в социалните мрежи:

    По проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства - Кюстендил“, финансиран, Административен договор № BG05M9OP001-2.061 –0007-С01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 

 І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

        1.Ръководител 

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Веско Николов Рангачев

15

 

        2.Психолог 

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Лили Антонова Иванова

14

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

По проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, финансиран с Договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.                                                                  

          І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

  1. Управител

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Рената Генчова Христова

15

 

  1. Социален работник

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Катрин Валентинова Стойнева

15

2.

Юлиян Янчев Костадинов

7

 

  1. Трудотерапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.       

Валери Кирилов Костадинов

15

2.       

Бойко Красимиров Георгиев 

15

3.       

Величка Любенова Шушкова

15

4.       

Десислава Петрова Василева

15

5.       

Красимир Благоев Илиев

12

6.       

Илияна Кирилова Любикова

11

7.       

Емилия Спасова Коцева

10

8.       

Валентин Викторов Стоянов

9

9.       

Юлиян Янчев Костадинов

8

10.   

Веска Огнянова Златкова

8

 

  1. Санитар

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Илияна Кирилова Любикова

15

2.

Валентин Викторов Стоянов

15

3.

Райка Славева Владимирова

15

     4.

Снежана Живкова Панова

12

5.

Веска Огнянова Златкова         

11

6.

Емилия Спасова Коцева

10

 

  1. Счетоводител

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Даниела Василева Лазова

15

2.

Катрин Валентинова Стойнева

13

                       

  1. Работник - поддръжка

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Емил Димитров Лучански

15

2.

Красимир Благоев Илиев

12

3.

Валери Кирилов Костадинов

11

4.

Бойко Красимиров Георгиев

10

5.

Пламен Симеонов Спасов

9

6.

Ивайло Евгениев Пейчев

7

 

  1. Шофьор

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

  1.  

Пламен Симеонов Спасов

15

  1.  

Красимир Благоев Илиев

12

  1.  

Бойко Красимиров Георгиев

11

  1.  

Ивайло Евгениев Пейчев

7

                 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиции № 1, №2,  №5, №6 и №7 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 4-то място за позиция № 3 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиция № 4 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.    

 

                                                                 

                                                                                                       

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517