
IT1
Тази година кампанията с изнесените каси по селата на дирекция „Местни приходи” към Община Кюстендил, за заплащане с 5% отстъпка на данък недвижими имоти, такса битови отпадъци, данък върху превозното средство и такса куче ще започне от 10.03.2023 г.
График за посещения на служителите от Дирекция „Местни приходи” на Община Кюстендил по дати и населени места за събиране на местните данъци и такси за 2023 година:
10.03.2023 г. / петък /
- с. Гирчевци
- с. Нови чифлик
13.03.2023 г. /понеделник /
- с. Пиперков чифлик
- с. Багренци
- с. Слокощица
14.03.2023 г. /вторник/
- с. Коняво
- с. Горна Гращица
- с. Долна Гращица
15.03.2023 г. /сряда/
- с. Дворище
- с. Шипочано
- с. Раждавица
16.03.2023 г. /четвъртък/
- с. Николичевци
- с. Соволяно
- с. Радловци
17.03.2023 г. /петък/
- с. Копиловци
- с. Шишковци
20.03.2023 г. /понеделник/
- с. Стенско
- с. Драговищица
- с. Горановци
22.03.2023 г. /сряда/
- с. Жиленци
- с. Вратца
- с. Гюешево
23.03.2023 г. /четвъртък/
- с. Грамаждано
- с. Лозно
24.03.2023 г. /петък/
- с. Таваличево
- с. Катрище
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” /ЦУРДР/ - гр. Кюстендил,
за следните длъжности:
1. Специален педагог – 1 щ. бр.;
2. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
- комуникативни и комуникационни умения,
- самостоятелна работа в клас и в къщи,
- самостоятелно учене,
- работа в група,
- решаване на проблеми,
- критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
- за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
- за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
- за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
- за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.
2. Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Специалност – рехабилитация, кинезитерапия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2) Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
3) Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугите в „Център за услуги за ранно детско развитие”, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4) Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на моторното развитие на детето им;
5) Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
6) Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане, съгласно индивидуалния им план;
7) Участие в групи за работа с родители;
8) Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
9) Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства);
10) Подпомагане, съвместно с логопед на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с подобни проблеми;
11) Направляване на домашната кинезитерапевтична интервенция;
12) Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
13) Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващия се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения;
14) Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва „Център за услуги за ранно детско развитие”;
15) Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
16) Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители, относно моторното развитие на децата им;
17) Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
18) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 16.02.2023 г. до 17:00 часа на 02.03.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.03.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
Центърът за изследване на демокрацията планира провеждането на консултативна кръгла маса на тема „Разгръщане на потенциала на област Кюстендил за икономическа трансформация и справедлив енергиен преход“, с участието на местни заинтересовани страни – представители на бизнеса, неправителствени организации, експерти и граждани.
По време на събитието ще бъде представен кратък анализ на област Кюстендил в контекста на Териториалните планове за справедлив преход, както и ще бъдат обсъдени предизвикателствата и възможностите за развитие, под формата на открит и конструктивен диалог. Основните заключения от дискусията ще бъдат включени в изготвянето на алтернативни регионални профили на въглищните региони в България с конкретни препоръки за подобряване на Териториалния план на област Кюстендил.
Събитието ще се проведе на 14 февруари (вторник) в хотел Strimon Garden SPA Hotel от 14:30 часа.

Обява за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина 1. Наименование, брой, ниво за достъп до класифицирана информация, изисквания за заемане на длъжностинаселено място, където се намира формированието и военнопощенски номер. Със заповед на командира на Военноморските сили, № РД-01-34/25.01.2023 г., е разкрита процедура за обявяване на 95 (деветдесет и пет) вакантни длъжности за матроси (войници) във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански, средни или висши училища в страната или в чужбина, както следва:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_vms_02.2023.pdf

Обявява за провеждане на конкурс за вакантни длъжности във Военномедицинска академия за приемане на военна служба на лица, завършили граждански висши училища в страната или в чужбина
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/oh-1192.pdf

Обявява за провеждане на конкурс за офицери във Военно-географската служба за приемане на военна служба на лица, завършили граждански висши училища в страната или в чужбина за времето от 05.04.2023 г. до 06.04.2023 г.
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vgs-18.01.23.pdf

Община Кюстендил отправя покана към заинтересованите страни, в срок до 22 февруари до 17.00 часа в деловодството на община Кюстендил да депозират заявление за участие в процедурата по отстъпване право на строеж на фотоволтаичен парк в поземлен имот с идентификатор 16198.39.82, в местността Себесловица, землището на с. Горна Гращица.
На 23 февруари от 11.00 часа в залата на община Кюстендил всеки участник ще предостави лично на комисия своето комплексно предложение. Офертите ще бъдат отворени на място в присъствието на всички участници.

списък с имената и броя точки на класиралите се след събеседване / интервю /
в процедура за подбор на един социален работник, предоставящ услугата „Приемна грижа” в Община Кюстендил
№ |
Име Презиме Фамилия |
Брой точки |
|
Общо |
Средно аритметично |
||
1. |
Елмира Тончева Ненова |
119 |
24 |

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
- Счетоводител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Жана Райчова Алексова |
10т. |
2. |
Даниела Димитрова Павлова |
7т. |
3. |
Елена Руменова Георгиева |
7т. |
4. |
Владислав Владимиров Димитров |
7т. |
- Касиер/Домакин
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Юлия Огнянова Георгиева |
14т. |
2. |
Анилина Валериева Стаменова |
13т. |
3. |
Анита Кънчева Йорданова |
12т. |
4. |
Камелия Петрова Стоянова |
12т. |
5. |
Росина Димитрова Милчова |
12т. |
6. |
Жана Райчова Алексова |
11т. |
7. |
Ваня Борисова Смилкова |
11т. |
8. |
Илияна Стойнева Анакиева |
10т. |
9. |
Миглена Йорданова Стойнева |
10т. |
10. |
Евгения Любчева Альошева |
10т. |
11. |
Елена Кирилова Тулечка |
10т. |
12. |
Боряна Георгиева Борисова |
9т. |
13. |
Веска Огнянова Златкова |
9т. |
14. |
Владислав Владимиров Димитров |
8т. |
15. |
Веселка Ангелова Василева |
8т. |
|
|
3.Социален терапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даниела Кирилова Петрова |
13т. |
2. |
Роза Методиева Георгиева |
12т. |
3. |
Мадлена Николова Маркова |
11т. |
4. |
Гергана Методиева Иванова |
10т. |
Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во място за позициите в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
1. Специален педагог – 1 щ. бр.;
2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:
1. Специален педагог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3) Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации, логопедия;
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;
2)Подготовка на план за дейността си;
3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:
- комуникативни и комуникационни умения,
- самостоятелна работа в клас и в къщи,
- самостоятелно учене,
- работа в група,
- решаване на проблеми,
- критично и конструктивно мислене;
4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;
5) Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;
6) Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;
8) Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:
- за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
- за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
- за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
- за формите за самоподготовка в къщи;
9) Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;
10) Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
11) Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;
12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
14) Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
15) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.
2. Медиатор, отговорник спомагателни дейности/Хигиенист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Професионален опит – не се изисква;
3) Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование, предучилищна подготовка или социално включване на деца и семейства в риск.
- да познава местните уязвими общности, техните културни особености, език, традиции и т.н.;
- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1) Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в кабинетите и общите помещения в Центъра;
2) Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на ЦУРДР;
3) Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, дворното място, фасадите и оградите около сградата;
4) Проветрява помещенията, участва в хигиенизирането на двора, окопаването на цветни алеи и др.;
5) Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;
6) Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
7) Работа със семейството по отношение на мотивиране за включване на детето и родителите в услугата, под супервизия на социален работник;
8) Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
9) Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в „Център за услуги за ранно детско развитие”;
10) При необходимост подпомагане на груповата и индивидуалната работа на останалите специалисти в услугата;
11) Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
12) Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от „Център за услуги за ранно детско развитие”;
13) Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
14) Участва в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
- Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
- Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
- Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
- Да притежават компютърна грамотност;
- Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - образец;
- Автобиография - образец;
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 26.01.2023 г. до 03.02.2023 г. включително до 17:00 часа .
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 06.02.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.