IT1
Административен договор №BG05SFPR002-2.001-0164-C01 за изпълнение на проект «Грижа в дома в Община Кюстендил» по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома", Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Ръководител - 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх. №43/04.04.2023г |
15 |
- Психолог – 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№41/04.04.2023г. |
15 |
2. |
Вх.№40/04.04.2023г. |
7 |
- Социален работник – 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№39/04.04.2023г. |
12 |
2. |
Вх. №13 /29.03.2023г. |
11 |
3. |
Вх.№48/06.04.2023г. |
10 |
4. |
Вх. №31/03.04.2023г |
9 |
5. |
Вх. №30/03.04.2023г. |
7 |
6. |
Вх. №2 /28.03.2023г. |
6 |
7. |
Вх.№27 /31.03.2023г. |
6 |
8. |
Вх.№50/06.04.2023г. |
6 |
9. |
Вх.№35/04.04.2023г. |
6 |
- Социален медиатор – 7 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№3 /28.03.2023г. |
15 |
2. |
Вх.№6 /28.03.2023г. |
15 |
3. |
Вх.№7 /29.03.2023г. |
15 |
4. |
Вх.№17 /29.03.2023г. |
15 |
5. |
Вх.№18 /29.03.2023г. |
15 |
6. |
Вх.№14 /29.03.2023г. |
12 |
7. |
Вх.№28/31.03.2023г. |
11 |
8. |
Вх. №22 /30.03.2023г. |
10 |
9. |
Вх.№21 /29.03.2023г. |
9 |
10. |
Вх. №13 /29.03.2023г. |
8 |
11. |
Вх.№9 /29.03.2023г. |
7 |
12. |
Вх. №31/03.04.2023г. |
7 |
13. |
Вх.№27 /31.03.2023г. |
6 |
14. |
Вх.№12 /29.03.2023г. |
6 |
15. |
Вх.№23 /30.03.2023г. |
6 |
16. |
Вх.№26 /31.03.2023г. |
6 |
17. |
Вх.№2 /28.03.2023г. |
6 |
18. |
Вх.№29/03.04.2023г. |
5 |
19. |
Вх.№33/03.04.2023г. |
5 |
20. |
Вх.№42/04.04.2023г. |
5 |
21. |
Вх.№46 /05.04.2023г. |
5 |
22. |
Вх.№35/04.04.2023г. |
5 |
23. |
Вх.№47/06.04.2023г. |
5 |
24. |
Вх.№49/06.04.2023г. |
5 |
25. |
Вх.№45/05.04.2023г. |
5 |
26. |
Вх.№8 /29.03.2023г. |
5 |
- Медицинска сестра – 7 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№1 /28.03.2023г. |
15 |
2. |
Вх.№4 /28.03.2023г. |
15 |
3. |
Вх.№5 /28.03.2023г. |
15 |
4. |
Вх.№11 /29.03.2023г. |
15 |
5. |
Вх.№15 /29.03.23г. |
15 |
6. |
Вх.№19/29.03.2023г. |
15 |
7. |
Вх.№20 /29.03.2023г. |
15 |
- Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 2 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№16/29.03.2023г. |
15 |
2. |
Вх.№44/05.04.2023г. |
14 |
3. |
Вх.№38/04.04.2023 г. |
7 |
- Диспечер/Домакин – 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№34/03.04.2023г. |
15 |
2. |
Вх.№9 /29.03.2023г. |
7 |
- Човешки ресурси – 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Вх.№48/06.04.2023г. |
13 |
2. |
Вх. №10 /29.03.2023г. |
12 |
3. |
Вх.№24 /31.03.2023г. |
11 |
4. |
Вх.№50/06.04.2023г. |
7 |
5. |
Вх.№8 /29.03.2023г. |
7 |
6. |
Вх. №31/03.04.2023г. |
6 |
7. |
Вх.№37/04.04.2023г. |
6 |
8. |
Вх.№2 /28.03.2023г. |
5 |
- Счетоводител – 1 щ. бр.
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
|
Вх.№8 /29.03.2023г. |
13 |
|
Вх.№24 /31.03.2023г. |
12 |
ІІ. КАНДИДАТИ, НЕЯВИЛИ СЕ НА ИНТЕРВЮ И ОТПАДНАЛИ ОТ ПОДБОРА:
- Вх.№25 /31.03.2023г.
- Вх.№42/04.04.2023г.
- Вх.№32/03.04.2023г.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с покачването на температурите и повишаването на популацията на кърлежите, община Кюстендил ще извърши пролетни дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще се състои след 21:00 часа на 05.04.2023 г. и ще бъде извършена от фирма „ДДД-1“ ООД.
От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери, да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на мероприятията и 24 часа след тях.
Площите ще бъдат третирани с препарат Айкън 10 СК, карантинния срок е 24 часа.
Обработката ще се осъществи с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари, дървесни вредители и др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения. Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:
Обявление ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА
„ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ, ВКЛ. С МНОЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА"/ЦПЛУ/
с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания
- Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
- Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1; може да се запознаете тук
- Автобиография - по образец- Приложение 2; може да се запознаете тук
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 и 224 /Общинска поликлиника/ от 29.03.2023 г. до 06.04.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 07.04.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО ДО ОФИСА НА ПРОЕКТА В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ”6, ЕТ. 2, КАБИНЕТ 223 и 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Вх.№130/15.03.2023г. |
Специален педагог |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№131/16.03.2023г. |
Специален педагог |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
|
|||
1. |
29.03.2023г. |
Вх.№130/15.03.2023г.
|
10:00 |
2. |
29.03.2023г |
Вх.№131/16.03.2023г. |
10:10
|
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 45
Обявява за провеждане на конкурс на 27.06.2023 г. и 28.06.2023 г. във в.ф. 54 800 - Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/rd-147.pdf
В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-385/ 14.03.2023 г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект BG05SFOP001-4.007-0027 „Функциониране на Областен информационен център – Кюстендил през периода 2022 – 2023 г.“, проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира:
№ |
Трите имена на кандидата |
Краен резултат тест + интервю |
1. |
Симона Тонева Митова |
50,5 |
|
|
|
Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил на адрес: www.kustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.
Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия
от тях личен резултат.
На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 10.02.2023 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове няма постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.