ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

По проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

 

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Вх.­­№139/14.07.2023г.

Управител

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.­­№140/21.07.2023г.

Управител

Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

  Във  връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

26.07.2023г.

1.         

26.07.2023г.

Вх. № 140/21.07.2023 г.

 09:30 ч.

2.         

26.07.2023г.

Вх. № 139/14.07.2023 г.

 10:00 ч.

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил и „Център за услуги за ранно детско развитие“,
 във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С06 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.
имат удоволствието, да Ви поканят на

ПУБЛИЧНО СЪБИТИЕ
Заповядайте на 28 юли 2023 г. от 10 ч. в залата на Община Кюстендил.
В рамките на събитието ще бъдат представени услугите, целите и постигнатите резултати по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”.

Каним Ви, най-сърдечно да присъствате на събитието!

 

Споделете в социалните мрежи:

Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

  • Директор на „Дневен център за деца с увреждания „Вяра, Надежда, Любов” -Вх. №1/07.07.2023г.

 

  • Ръководител на  „Център за настаняване от семеен тип „Кокиче” - Няма

 

  • Ръководител на  „Център за работа с деца на улицата” -    Вх. №7/14.07.2023г.       

 

  1. Директор на „Дневен център за деца с увреждания „Вяра, Надежда, Любов”

Вх. №/дата

точки

Вх. №1/07.07.2023г.

26

Вх. №2/07.07.2023г.

19

Вх. №4/12.07.2023г.

19

Вх. №8/14.07.2023г.

19

 

 

  1. Ръководител на  „Център за настаняване от семеен тип „Кокиче”

Вх. №1/07.060.2023г.

26

Вх. №2/07.07.2023г.

19

Вх. №4/12.07.2023г.

19

  1. Ръководител на „Център за работа с деца на улицата” 

Вх. №7/14.07.2023г.

22

Вх. №2/07.07.2023г.

19

Вх. №3/12.07.2023г.

19

Вх. №4/12.07.2023г.

19

 

 

  1. Неявили се кандидати и отпаднали от подбора

Вх. №6/13.07.2023г.

 

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:


ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за
„Център за услуги за ранно детско развитие” /ЦУРДР/ - гр. Кюстендил,
за следните длъжности:

1.    Управител – 1 щ.бр.;
2.    Педиатър – 0,5 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

За обявените длъжности в „Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

1.    Управител – 1 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3)Специалност – икономика, социални дейности, социология, психология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни науки;
4) Професионален опит – минимум 2 (две) години по специалността;
5) Ще се счита за предимство:
5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;
5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
5.3. Да притежава компютърна грамотност.

Основни задължения и отговорности на длъжността:
1)    Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2)    Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
3)    Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
4)    Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
5)    Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6)    Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
7)    Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8)    Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
9)    Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10)    Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
11)    Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12)    Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
13)    Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14)    Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
15)    Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
16)    Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
17)    Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

2.    Педиатър – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)    Завършено висше образование;
2)    Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
3)    Специалност – педиатрия;
4)    Професионален опит – не се изисква;
5)    Ще се счита за предимство:
-    добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
-    способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1)    Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
2)    При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
3)    Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
4)    Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
5)    Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
6)    Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
7)    Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
8)    Създаване и поддържане на база данни, относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
9)    Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
10)    Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
11)    Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-    Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
-    Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
-    Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
-    Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
-    Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
-    Да притежават компютърна грамотност;
-    Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление;
2.    Подбор по подадените документи;
3.    Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 14.07.2023 г. до 17:00 часа на 21.07.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 078/55-11-30 или 078/55-11-31

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 24.07.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинети 223 и 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26,ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 19.06.2023 г.

       В  30–дневния срок за  обществени консултации по чл.26, ал.4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за  междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

  • „ДИРЕКТОР“ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ”, с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11-ти август“ № 7  - 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З – 1 щ. бр.

І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ  

 

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

МОТИВИ

1.       

Вх.­­№1/07.07.2023г.

Отговаря на изискванията

2.       

Вх.­­№ 2/11.07.2023г.

Отговаря на изискванията

3.       

Вх.­­№3/12.07.2023г.

Отговаря на изискванията

4.       

Вх.­­№4/12.07.2023г.

Отговаря на изискванията

5.       

Вх.­­№6/13.07.2023г.

Отговаря на изискванията

6.       

Вх.­­№7/14.07.2023г.

Отговаря на изискванията

7.       

Вх.№8/14.07.2023г.

Отговаря на изискванията

 

 

ІІ. НЕ ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ

 

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

МОТИВИ

1

 Вх.­­№5 /12.07.2023г.

Завършеното образование не е съгласно изискванията

Споделете в социалните мрежи:

  • „ДИРЕКТОР“ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ „ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ”, с адрес: гр. Кюстендил, ул. „11-ти август“ № 7 - 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.
  • „РЪКОВОДИТЕЛ“ НА  „ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА”  с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Власина“ № З – 1 щ. бр.

 

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

20.07.2023 ГОД. (ЧЕТВЪРТЪК)

1.                  

20.07.2023

Вх.­­№1/07.07.2023г.

10.00 ч.

2.                  

20.07.2023

 Вх.­­№ 2/11.07.2023г.

10.15 ч.

3.                  

20.07.2023

Вх.­­№3/12.07.2023г.

10.30 ч.

4.                  

20.07.2023

Вх.­­№4/12.07.2023г.

10.45 ч.

5.                  

20.07.2023

Вх.­­№6/13.07.2023г.

11.00 ч.

6.                  

20.07.2023

Вх.­­№7/14.07.2023г.

11.15 ч.

7.                  

20.07.2023

Вх.№8/14.07.2023г.

11.30 ч.

 

 

 

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,

 

КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на нов Правилник за дейността на Комплекс за социални услуги – Кюстендил       

Проекта и Мотивите може да видите тук и тук.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Правилника на e-mail:  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или в деловодството на Община Кюстендил.

Съгласно чл. 26, ал. 2-4 от Закона за нормативните актове срокът за провеждане на обществени консултации е 30 дни след публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

  1. Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

 

  • Социален работник - Вх. №22/13.06.2023г.
  • Психолог - Вх. №25/15.06.2023г.
  • Педагог - Вх. №9/06.06.2023г.
  • Помощник възпитател - Вх. №10/07.06.2023г.
  • Логопед - Вх. №11/07.06.2023г.
  • Специалист „Социални дейности“ - Вх. №2/30.05.2023г.
  • Медицински специалист - Вх. №18/30.05.2023г.
  • Счетоводител - Вх. №8/05.06.2023г.
  • Социален медиатор - Вх.№21/13.06.2023г.
  • Социален медиатор - Вх. №6/05.06.2023г.
  • Шофьор/работник поддръжка - Вх. №16/12.06.2023г

 

  1. Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“

 

  1. Ръководител

Вх. №/дата

точки

Вх. №20/13.06.2023г.

19

  1. Социален работник

Вх. №22/13.06.2023г.

26

Вх. №9/06.06.2023г.

20

Вх. №3/31.05.2023г.

19

Вх. №13/07.06.2023г.

18

  1. Психолог

Вх. №25/15.06.2023г.

26

  1. Педагог

Вх. №9/06.06.2023г.

24

Вх. №2/30.05.2023г.

22

Вх. №7/05.06.2023г.

19

Вх. №3/31.05.2023г.

18

  1. Помощник възпитател

Вх. №10/07.06.2023г.

24

Вх. №4/31.05.2023г.

22

Вх. №12/07.06.2023г.

19

Вх. №3/31.05.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

17

Вх. №13/07.06.2023г.

16

  1. Логопед

Вх. №11/07.06.2023г.

26

  1. Специалист „Социални дейности“

Вх. №2/30.05.2023г.

22

Вх. №9/06.06.2023г.

21

Вх. №1/30.05.2023г.

20

Вх. №24/15.06.2023г

20

Вх. №4/31.05.2023г.

20

Вх. №6/05.06.2023г.

19

Вх. №13/07.06.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

16

Вх. №12/07.06.2023г.

16

Вх. №19/13.06.2023г.

15

  1. Медицински специалист

Вх. №18/30.05.2023г.

30

  1. Счетоводител

Вх. №8/05.06.2023г.

28

  1. Социален медиатор

Вх.№21/13.06.2023г.

24

Вх. №6/05.06.2023г.

24

Вх. №12/07.06.2023г.

19

Вх. №15/12.06.2023г.

19

Вх. №17/12.06.2023г.

18

Вх. №5/02.06.2023г.

18

Вх. №19/13.06.2023г.

17

  1. Шофьор/работник поддръжка

Вх. №16/12.06.2023г.

26

Вх. №14/12.06.2023г.

25

Вх. №19/13.06.2023г.

18

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт