IT1
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността началник отдел „Правни дейности“ при Дирекция “Правни дейности и обществени поръчки”
Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуснати до конкурс кандидати – вх. № 94-00-2088/11.11.2022 г.
Недопуснати до конкурс кандидати - НЯМА
Светослав Василев
Председател на конкурсната комисия
22.11.2022 г.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността началник отдел „Здравеопазване и жилищна политика“ при Дирекция “Здравеопазване, социални дейности, жилищна политика, планиране и подготовка на проекти” Общинска администрация - Община Кюстендил
Допуснати до конкурс кандидати
- вх. № 94-00-2092/11.11.2022 г.
- вх. № 94-00-4344/15.11.2022 г.
Недопуснати до конкурс кандидати - НЯМА
Радмила Рангелова
Председател на конкурсната комисия
22.11.2022 г.
На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 21.10.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил.
На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредба за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на 21.10.2022 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 изр. второ от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил
проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил”, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме на Вашето внимание следното класиране:
- КАНДИДАТИ ЗА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ” ТРУДОВИ ДОГОВОРИ СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ТОЧКИ |
1. |
Антоанета Аспарухова Маринова |
17 т. |
- КАНДИДАТИ ЗА СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР:
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СОЦИАЛЕН МЕДИАТОР” ТРУДОВ ДОГОВОР СЕ СКЛЮЧВА С ЛИЦЕТО, КЛАСИРАНО НА 1 - ВО МЯСТО.
№ |
КАНДИДАТИ |
ТОЧКИ |
|
Маринела Георгиева |
17 т. |
|
Здравина Славчева-Тасева |
16 т. |
|
Любомира Чивийска |
15 т. |
|
Миглена Стойнева |
15 т. |
В случай, че лицето откаже да сключи договор или не започне работа в законоустановения срок, договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
- Кинезитерапевт/Рехабилитатор – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Професионален бакалавър“/„Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Кинезитерапия и/или Рехабилитация;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на ЦСРИ;
2/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в ЦСРИ и в домашна среда;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалната услуга;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно предписанията на лекаря, като следи за реакцията от потребителите на социалната услуга;
5 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
6/ Води необходимата документация и отчетност;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦСРИ.
- Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, ет. 2, кабинет 48 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 14.11.2022 г. до 18.11.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1 и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-66, вътр. 248
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 21.11.2022 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, ПЛ. „ВЕЛБЪЖД“ № 1 И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ:
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
- Социален терапевт – 3 щ. бр.;
- Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
- За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
- Ръководител - 0,5 щ. бр.;
- Социален терапевт – 2 щ. бр.;
- Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Ръководител – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
- Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
- Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
- Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
- Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Социален терапевт – 5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено основно образование;
- Професионален опит – не се изисква;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
- Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЗЖ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
- Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
- Проветрява помещенията, предава съвместно с потребителите бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
- Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
- Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
- Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
- Работа по график.
- Медицински специалист – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
- Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
- Професионален опит – не се изисква;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ЗЖ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
- Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
- Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЗЖ и в преразглеждането им;
- Следи и контролира за хигиената в ЗЖ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
- Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
- Регистрира назначенията в специален регистър и води „Дневник инциденти“;
- Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
- Води необходимата документация и отчетност;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ 1.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Документите по образец се получават в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 09.11.2022 г. до 18.11.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 21.11.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
ДАТА |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ЧАС |
14.11.2022г. |
Антоанета Маринова |
10:00 – 10:10 |
14.11.2022г. |
Миглена Стойнева |
10:10 – 10:20 |
14.11.2022г. |
Маринела Георгиева |
10:20 – 10:30 |
14.11.2022г. |
Любомира Чивийска |
10:30 – 10:40 |
14.11.2022г. |
Здравина Славчева-Тасева |
10:40 – 10:50 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Във връзка с изпълнение на проект „Патронажна грижа + в Община Кюстендил“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.119 Патронажна грижа + Компонент 3, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал“, представяме следното:
- ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ |
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ |
1. |
Антоанета Маринова |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
2. |
Миглена Стойнева |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
3 |
Маринела Георгиева
|
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
4 |
Любомира Чивийска |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
5 |
Здравина Славчева-Тасева |
Социален медиатор |
Отговаря на изискванията |
ПЪРВА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ
,,ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ- ИСТОРИЯ, СЪВРЕМЕННО РАЗВИТИЕ, ИНОВАЦИИ“
ПОСВЕЩАВА СЕ НА СПОРТНИТЕ ГЕРОИ НА КЮСТЕНДИЛ
3 ноември 2022г. четвъртък
Посрещане и регистрация на участниците в конференцията
09.00- 10.00ч. Драматичен театър Кюстендил- малка зала
Официално откриване на конференцията 10.00ч.
Драматичен театър Кюстендил- малка зала
Организатори:
Асоциация на спортните педагози
Община Кюстендил
Регионален исторически музей „акад. Йордан Иванов“- гр. Кюстендил
3 – 4 ноември 2022г.
Кюстендил
ПРОГРАМА
Първо заседание
Председател: професор дн Симеон Йорданов
10.10 Професор дн Симеон Йорданов/АСП_Бг/- Физическо възпитание и спорт в Кюстендил, деятели и спортисти с най- голям принос за развитието им
10.30 Владимир Велинов/Баскетболен клуб,,Велбъжд“/- Баскетболът в Кюстендил през периода от 1989 до 2022 година
10.45 Владимир Табаков/ Кюстендил/- Леката атлетика в Кюстендил
11.00 Невина Къралиева/СУ,,В.Левски“ Кюстендил/- СУ,,В.Левски“ Кюстендил, постижения и перспективи за развитие
11.15 Доцент д-р Владимир Ангелов/НСА,,В.Левски“/- Развитие на спорта акробатика в Кюстендил
11.30 Професор д-р Гюрка Ганчева/НСА,,В.Левски“- Кюстендилската школа по художествена гимнастика - началото на един славен път
11.45 Професор дн Елеонора Милева/НСА,,В.Левски“/-Професионална квалификация и кариерно развитие на учители по физическо възпитание и спорт в България
12.00 Яна Маринова/Докторант в НСА,,В.Левски“/- Олимпийско обра-зование и възпитание в 191 ОУ,,Отец Паисий“, с.Железница
12.15 Жасмин Мицова/ ПМГ,,Професор Емануил Иванов“ Кюстендил/
- Някои страни на физическото възпитание и спорта в ПМГ,,Професор Емануил Иванов“ Кюстендил
12.30 Кафе- пауза
Второ заседание
Председател: професор д-р Гюрка Ганчева
13.00 Професор дн Магдалена Глушкова, доцент д-р Мария Граматикова/ ЮЗУ „Неофит Рилски“/- Многомерна статистика при мултимодални изследвания на деца
13.15 Силвия Митова/Туристическо дружество,,Осогово“/- Основаване и развитие на ТД,,Осогово“ Кюстендил.
13.30 Георги Бургов/СУ,,В.Левски‘ Кюстендил/- Спортното ориентиране в Кюстендил, история, постижения и перспективи за развитие
13.45 Антон Венев/Регионален исторически музей Кюстендил/- Футболът в Кюстендил между възходи и спадове 1945 - 1957 г.
14.00 Огнян Пешев/Аматьорска футболна лига Кюстендил/- Футболът в Кюстендил през периода 2019 – 2022 година
14.15 Доцент д-р Венцеслав Гаврилов, д-р Методи Богомилов/Асоциация на спортните педагози на България/- Модел за физическа активност в условията на детската градина.
14.30 Доцент д-р Георги Брестнички/НСА,,Васил Левски/- Представяне на българския национален отбор по баскетбол на Евробаскет през 2022 г., сравнен с европейският шампион Испания
14.45 Д-р Каролина Грозданова/Българска федерация по Кореш/-
Произход на спорта борба и нейните разновидности. Основна роля във физическото възпитание при подрастващи и младежи
15.00 Иван Автутов/Българска федерация по Кореш/- Поясната борба Кореш - българска нематериална културна традиция
15.15- 16.00 Придвижване до ПМГ,,Професор Емануил Иванов“
16.00- 16.40 Открит урок по физическо възпитание
16.45- 17.45 Дискусия по актуални проблеми на физическото възпитание и спорта с учители по физическо възпитание и треньори по вид спорт
Драматичен театър Кюстендил- малка зала
18.30 Културно- спортна програма и награждаване учители по физическо възпитание, треньори, спортни деятели и спортисти, за заслуги в развитието на спорта в Кюстендил и страната
19.30 Коктейл за участниците в Конференцията,наградените учители по физическо възпитание, треньори, спортни деятели, спортисти и гости
4 ноември 2022г. петък
Трето заседание- Драматичен театър Кюстендил-
малка зала
Председател: доцент д-р Владимир Ангелов
10.30 Рилка Петрова / Отдел "Държавен архив" – Кюстендил/- Коста-дин Сотиров и участието му в организирането и провеждането на Авто-рали „Осогово“ – Кюстендил ( 1970 – 1995)
10.45 Д-р Ивета Бонова / НСА „В. Левски“/- Живот и дело на Милчо Миленски
11.00 Професор, дн Николай Колев/Федерация по крикет/- За нетра-диционните спортове
11.15 Професор дн А. Янева, професор д-р Г. Игнатов, доцент д-р Е. Йорданов, М. Недкова, Т. Георгиев, М. Антонова/СУ,,Св.Климент Охридс-ки“/- Какво би мотивирало академичната общност на Софийския универ-ситет да спортува?
11.30 Албена Георгиева / Отдел „Държавен архив- Кюстендил“-
Рилска спортна област 1925- 1945 г.
11.45 Елена Близнакова, магистър, доцент д-р Георги Сергиев /НСА,,В.Левски“/ - Поведенчески стратегии за справяне с пред състезателната тревожност при състезателки по художествена гимнастика
12.00 Заключително заседание и закриване на конференция
Забележка: Авторите на доклади, следва да ги презентират в рамките на 12 минути, като в експозето изложат целта и задачите на проучването, използваните изследователски методи, най- съществените страни на съдържанието и да завършат със обобщение/заключение/.