ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

  1. Управител – 1 щ. бр.
  2. Социален работник – 1 щ. бр.
  3. Педиатър – 0,5 щ. бр.
  4. Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.

 

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 

За обявените длъжности в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), с които ще бъдат сключени трудови договори, могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Управител – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3)Специалност – икономика, социални дейности, социология, психология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни науки;

4) Професионален опит – минимум 2 (две) години по специалността;

5) Ще се счита за предимство:

5.1. Добро познаване на нормативните актове, свързани с:

- Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;

- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90P0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”;

- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

5.2. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

5.3. Да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности на длъжността:

  • Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за услуги за ранно детско развитие”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
  • Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в Центъра или при мобилната работа на специалистите;
  • Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материални активи;
  • Извършва анализ на дейността на Центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
  • Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
  • Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в Центъра;
  • Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
  • Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
  • Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
  • Разработва правилници, процедури и правила за дейността на Центъра;
  • Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
  • Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в Центъра;
  • Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
  • Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на Центъра;
  • Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
  • Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в „Център за услуги за ранно детско развитие”.
  • Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

 

  1. Социален работник – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – социални дейности, психология, социология, педагогика или придобита педагогическа правоспособност, хуманитарни и стопански науки;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги/дейности в „Център за услуги за ранно детско развитие”, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете;
  • Оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра и изготвяне на общ график за дейността им;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с потребителите на Центъра;
  • Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на потребителите на Центъра;
  • Изготвяне на графици за провеждане на групова и индивидуална работа с потребители, както и за работата на терен;
  • Посещения в домовете на потребителите и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с родители и техните деца, съвместно с други специалисти на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите на Центъра;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Организиране на екипните срещи на специалистите по проекта;
  • Организиране и участие в периодични срещи с екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали, относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Педиатър – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Магистър”;
  • Специалност – педиатрия;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:
  • добро познаване на нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки, както и в социалната сфера;
  • способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с други служители на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР на здравна тематика;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове на потребителите, съвместно с другите служители по съответната услуга;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности на ЦУРДР;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР.

 

  1. Медицинска сестра – 0,5 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено медицинско образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Специалист”;
  • Специалност – медицинска сестра, акушерка, медицински фелдшер;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър/медиатор или социален работник;
  • При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите на ЦУРДР;
  • Провеждане на здравно консултиране на родители на деца от 0 до 7 год., включително и работа на терен;
  • Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата.
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности на Центъра;
  • Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на ЦУРДР;
  • Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации, и подкрепа на потребителите на ЦУРДР на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от ЦУРДР;
  • Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на Центъра;
  • Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите на ЦУРДР;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или  могат да бъдат изтеглени тук      и тук.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 15.07.2019 г. до 17:00 часа на 26.07.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 31.07.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

За периода от 10 до 12 юни в Парк хотел „Кюстендил“, град Кюстендил бе проведено обучение на професионалисти, работещи с деца, на тема: „ Превенция трафика на деца за сексуална експлоатация в България“, организирано от Сдружение „SOS  Детски селища България“. В обучението се включиха приемни родители, Областният екип по приемна грижа, специалисти от общински социални услуги, педагогически съветници от училищата на територията на община Кюстендил, представител на Дирекция „ Социално подпомагане“-град Кюстендил.

В програмата бе включено представяне на Ръководство и разработената към него мултимедийна образователна програма, създадени по проект “ Светулка“ на Сдружение „SOS  Детски селища България“, реализирано от Ноу-хау център за алтернативни грижи за деца, Нов български университет и Сдружение „ Рефлекторно учене България“. 

Целта на обучението бе участниците да повишат познанията си разпознаване на първоначалните признаци на трафик, както и повишаване на уменията за работа с деца по тази трудна за възприемане от тях тема.

Акцентите в обучението бяха: видовете трафик, причини, методи за въвличане и рискови фактори от семейството за въвличане в трафик. Обърнато бе внимание на  стратегиите за справяне,  ролята на семейството и основните последици от трафика на деца с цел сексуална експлоатация, както и на уменията за възрастни и професионалисти, работещи с деца или деца в риск.  Представител на Отдел „Закрила на детето“ запозна участниците с Координационния механизъм за рефериране и обгрижване на случаи на непридружени деца и деца – жертви на трафик, завръщащи се от чужбина.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Специално за деня на буквите 24 май Общината подари на гражданите и гостите на Кюстендил нов символ - "Обичам Кюстендил". Металната конструкция на надписа изобразява ябълка с вградено сърце и двете букви КН, в които е закодирано името на града ни. Заедно трите елемента са художествен израз на посланието "Обичам Кюстендил".

Новият символ на Кюстендил е уникален, тъй като освен традиционното значение на този класически и популярен по цял свят надпис, в "Обичам Кюстендил" сърцето е вградено в ябълка - символът на плодородието.

На фона на този символ всички туристи ще могат да снимат моменти от своето посещение в Кюстендил, а всички местни хора - да си направят снимка за спомен, докато се разхождат в парка.

Символът "Обичам Кюстендил" е поставен в парк "Галерията" ще се превърне в неразделна част новата туристическа атракция на града.

Дизайнът на символа е специално изработен и уникален по рода си. Автор на проекта е възпитаникът на Националната художествена академия Ненчо Ненчев, преподавател в Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“.

За най-българския празник 24 май, нека всички - малки и големи, кажем: "Обичам Кюстендил"!

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил е отличена с награда  „Асеневци“2019 за най-голям принос в развитието на културния туризъм. Кметът Петър Паунов получи наградата от Ирина Найденова – член на  УС на Асоциация на българските туроператори и туристически агенти на официална церемония на 20.04.2019г във Велико Търново.

Награждаването е организирано от АБТТА и е част от програмата на Международното изложение „Културен туризъм“ в град Велико Търново. Община Кюстендил се представи със собствен щанд, брандиран с някои от културните обекти в града – Чифте баня, музеен комплекс „Св. Георги“, ХГ „Владимир Димитров – Майстора“.

Споделете в социалните мрежи:

На 13 април 2019 г. /събота/ от 9:00 часа кметът Петър Паунов, ръководството на Община Кюстендил и всичките 37 общински съветници организират и лично ще се включат в акция по почистване на замърсени участъци на територията на региона.

Организаторите любезно уведомяват, че всеки съгражданин и гост е добре дошъл като участник и партньор в съботното начинание.

Желаещите да се включат в кампанията, могат да го направят с предварително записване на телефон 0882972011 или на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Сборен пункт за участниците в почистването -  паркингът на Общинския плаж на ул. “Георги С. Раковски“, където ще бъдат предоставени чували, ръкавици и необходимите технически пособия. На място ще бъде организиран транспортът до различните участъци за почистване.

  • Мост на ул. “Хаджи Димитър“ – мост на ул.“Овощарска – уборка на бермите и почистване на коритото от единични отпадъци.
  • Сметище под моста на ул. “Хаджи Димитър“.
  • КЗК – Околовръстно шосе – терените между шосето и реката.
  • Почистване на реката от отпадъци – Околовръстен път – с. Ябълково.
  • Почистване на сметище в коритото на реката зад мотел „Сайма“.
  • Почистване на сметище – дере от двете страни на пътя с. Граница - с. Слокощица.

Жителите на Кюстендил, които имат желание да изчистят околоблоковото пространство или градинка, се умоляват да оставят събраната смет до най-близкия контейнер за битови отпадъци и да се обадят на телефон: 0882 972 011; 0882 972 025

Отпадъците, събрани по време на кампанията, ще се извозят от ОП „ЧИСТОТА“.

Благодарим за Вашата активност!

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за управление на горски територии - собственост на Община Кюстендил.

Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в  срок  от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него ,може да видите тук и тук.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следното:

 

 

ОБЯВЛЕНИЕ

за провеждане на подбор на персонал за

„Център за услуги за ранно детско развитие” - гр. Кюстендил,

за специален педагог:

 

 

        Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2019 г.

 

За обявената длъжност в Център за услуги за ранно детско развитие” (ЦУРДР), могат да кандидатстват лица, които отговарят на следните изисквания:

 

  1. Специален педагог – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
  • Специалност – специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1)Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейностите по проекта, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание, от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси, относно подготовката за първи клас;

2)Подготовка на план за дейността си;

3)Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти за развитие на умения за:

  • комуникативни и комуникационни умения,
  • самостоятелна работа в клас и в къщи,
  • самостоятелно учене,
  • работа в група,
  • решаване на проблеми,
  • критично и конструктивно мислене;

4) Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите им учители и други;

5)Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина, или предучилищната група, където децата са интегрирани;

6)Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане, с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа в „Център за услуги за ранно детско развитие”;

7)Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане;

8)Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други:

  • за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане, и стимулиране на личностното им развитие;
  • за провеждане на консултации при работа с родителите на деца с проблеми;
  • за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности;
  • за формите за самоподготовка в къщи;

9)Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация;

10)Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;

11)Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;

12) Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

13)Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа на „Център за услуги за ранно детско развитие”;

14)Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;

15)Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, деца в ранна детска възраст и техните семейства, и с бъдещи родители;
  • Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
  • Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
  • Да притежават компютърна грамотност;
  • Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;

 

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

 

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;изтеглете тук.

- Автобиография - по образец;изтеглете тук.

- Копие на документ за завършено образование;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

 

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) от 20.03.2019 г. до 17:00 часа на 05.04.2019 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 10.04.2019 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на Наредба за изграждане и опазване на зелената система на територията на Община Кюстендил заедно с мотивите към него, е публикуван на  15.02.2019 година на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на Наредба за изграждане и опазване на зелената система на територията на Община Кюстендил.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 61, ал. 3 от Административно-процесуалния кодекс предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на  НАРЕДБА ЗА ИЗГРАЖДАНЕ И ОПАЗВАНЕ НА ЗЕЛЕНАТА СИСТЕМАНА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Предложения и становища по Проекта на Наредбата могат да се подават в деловодството и на електронната поща на Община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в  срок от 30 дни от датата на публикуването му, на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове. Проектът и мотивите към него , може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26,ал.2 и ал.3 от Закона за нормативните актове проектът на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 14.02.2019 г.

       В  30–дневния срок за  обществени консултации по чл.26, ал.4  от Закона за нормативните актове не са постъпили предложения и становища по изработения проект на МЕХАНИЗЪМ за управление и разпределяне на средствата за субсидии за  междуселищни пътнически превози в Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт