IT1
Обявление Община Кюстендил на основание чл. 129, ал. 1 от Закона за устройство на територията съобщава, че с Решение №154 по Протокол №8 от 28.03.2024 г. на Общински съвет гр. Кюстендил е одобрен Проект за подробен устройствен план – парцеларен план за определяне на трасе на подземна линия за присъединяване на бъдеща фотоволтаична централа в ПИ с идентификатор 66891.27.6, местност Герена от КККР на с. Скриняно, общ. Кюстендил към електроразпределителната мрежа. Трасето започва от ПИ 66891.27.7-нива и ПИ 66891.25.11-селскостопански път в землището на с. Скриняно, общ. Кюстендил, продължава през ПИ 52400.2.140 – мера и преминава през ПИ 52400.2.217-път, 52400.4.78-мера, 52400.14.43-път, 52400.17.11-път, 52400.3.16-път, 52400.15.19-път, 52400.31.104-линии на релсов транспорт и 52400.31.19-път. До тук про-ектното трасе преминава през имоти в землището на с. Николичевци, общ. Кюстендил. Проектното трасе на подземния ел. провод продължава в землището на гр. Кюстендил през ПИ 41112.12.50-път, 41112.12.53-нива, 41112.12.47-нива, 41112.12.90-водно тече-ние, 41112.12.29-път, 41112.12.15-път, 41112.12.87-път, 41112.12.26-път, 41112.12.25-път, 41112.13.88-нива, 41112.13.82-път, 41112.214.57-път, 41112.506.137-път, 41112.506.39-улица, 41112.501.119-улица, 41112.501.45-улица и ПИ 41112.501.22-земеделска терито-рия. Присъединяването към електроразпределителната мрежа ще бъде извършено към нова килия в подстанция „Кюстендил“ 110/20kV, находяща се в ПИ 41112.501.23 от КККР на гр. Кюстендил.
Обявлението е обнародвано в Държавен вестник брой 40/07.05.2024 год.
На основание чл. 215, ал. 4 от ЗУТ решението подлежи на обжалване чрез Общин-ски съвет - Кюстендил в едномесечен срок от датата на обнародване в „Държавен вест-ник“.
До: Юлиян Маринов Михайлов, Райчо Иванов Митов, Славче Стояновски, Владимир Секулоски, Спипко Донев, Бобан Янчевски, Мария Петровки може да видите тук
На класирания на първо място кандидат от провеждане на конкурс за назначаването на един социален работник, предоставящ услугата „приемна грижа” към Областния екип по приемна грижа – Кюстендил, с работно място гр. Дупница, по проект „Повишаване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила“ – Компонент 1
№ | Име Презиме Фамилия | Брой точки | |
общо | средно аритметично | ||
1. | Вх. № 94-00-2106/12.04.2024 г | 116 | 23 |
Неявили се кандидати и отпаднали от конкурса:
1. Вх. № 94-00-2075/11.04.2024 г.
2. Вх. № 94-00-2178/17.04.2024 г.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
№ | Дата | Кандидат | Час |
1. | 02.05.2024г. | Вх.№86/23.04.2024г. | 11.00 ч. |
Събеседването ще се проведе в сградата на община Кюстендил, кабинет 45
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.00 1-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
І. Допуснати кандидати до събеседване
№ | Допуснати кандидати | длъжност | мотиви |
1. | Вх.№86/23.04.2024г. | Медицинска сестра | Отговаря на изискванията |
Относно :Започване на процедура за проверка по реда на чл.99б от ЗГР
ДО
ВАСИЛ МИТКОВ СТОИЛКОВ
с адм.адрес: гр.Кюстендил, ул. „Пенчо Славейков“ № 2
и
ЙОРДАН КИРИЛОВ ЙОРДАНОВ, МАРТИН ЙОРДАНОВ КИРИЛОВ и КРИСТИЯН ЙОРДАНОВ КИРИЛОВ
с адм.адрес: с.Слокощица, ул.“Синчец“ № 7
На основание чл.26,ал.1 от Административнопроцесуалния кодекс/АПК/,Ви уведомяваме,че във връзка с постъпило заявление от собственик на имот с вх.Рег.№ 94-00-2225/19.04.2024г. с адм.адрес: гр.Кюстендил, ул.“Пенчо Славейков“ № 2 и молба вх. № 94-00-2234/19.04.2024 г. от Владислав Кирилов Йорданов собственик на имот с адм.адрес: с.Слокощица, ул.“Синчец“ № 7 е започната процедура по чл.99б от Закона за гражданската регистрация/ЗГР/.
На основание чл.34,ал.1 и ал.3 във връзка с чл.35 от АПК,в 3-дневен срок от обявяване на настоящото уведомление можете да се запознаете с документите по административната преписка, както и да направите писмени искания и/или възражения в 7-дневен срок в сградата на Община Кюстендил ,пл.“Велбъжд“ №1, стая № 28, дирекция „АО“. При непредставяне в указания срок на нови писмени доказателства,удостоверяващи нови факти и обстоятелства,различни от приложените по преписката,процедурата по чл.99б от ЗГР ще продължи.
Празнично разписание на автобусите в община Кюстендил Великденските празници може да видите тук
Резултати от процедура за конкурс на един социален работник за Областен екип по приемна грижа може да видите тук
1.За Съвместното командване на специалните операции:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_skso-17.01.24.pdf
2.За Военноморските сили:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava-vms-15.02.24.pdf
3.За Командване за логистична поддръжка:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava_klp-11.01.24.pdf
1. МЕДИЦИНСКА СЕСТРА - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено медицинско образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
2. СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/Завършено висше образование;
2/Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол;
4/ Професионален опит – не се изисква.
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТПЛУИ;
5/ Отговаря за доставките на консумативи и материали, необходими за нуждите на социалната услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
6/Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
Изискват се следните документи:
- Заявление свободен текст
- CV по Европейски стандарт
- Диплома за завършено образование- копие
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче “ с. Вратца от 18.01.2024 г. до 18.02.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 18.02.2024 г.
Телефон за информация: 0883 774 877