ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Днес в митрополитския храм „Успение Богородично“ пред частиците от Животворящия Кръст Господен бе отслужен молебен за благословение на ученици, учители, родители и всички трудещи се в образователната система за началото на новата учебна година 2020/2021 г. от свещениците на Кюстендилска духовна околия заедно с Негово Високопреподобие Архимандрит Януарий, архиерейски наместник на Годечката духовна околия на Софийската епархия и игумен на Искрецкия манастир „Успение Богородично“. 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил ще извърши дезинсекционни и дезакаризационни мероприятия на тревните площи в град Кюстендил. Обработката ще бъде извършена от „ДДД-Кюстендил“ ЕООД, в качеството на изпълнител на услугата.

Обработката ще се състои след 22:00 часа на 31.08.2020 г., с помощта на подвижен многофункционален генератор за влажна дезинсекция от ново поколение, монтиран на високо проходим автомобил, предназначен за мащабни, аерозолни обработки срещу бълхи, кърлежи, ларвицидни форми на комари,  дървесни вредители и  др. ULV /ултрамалообемно третиране/ и термоаерозолни обработки срещу имагоцидни форми на комари. Обработки срещу хлебарки в канализационна мрежа и влажна дезинсекция на складови помещения.

Използва елекростатичен заряд, чрез който се осигурява сила на привличане и прилепване на инсектицидния разтвор към обработваните повърхности, 75 пъти по-голяма от силата на земното притегляне. Така се постига цялостно и равномерно покриване на обработвания обект, без да се увеличава разходната норма на биоцида.

Площите ще бъдат третирани с препарат АЛФАЦИП 60СК, като карантинния срок е 24 часа.

Тревни площи:

  1. ГРАДСКА ЧАСТ
  2. Тревна площ в кв. „Запад“    
  3. Тревна площ „Гаров площад“ и р-т „Езерата“
  4. Тревна площ при Общински театър Кюстендил
  5. Тревна площ при централна градска част, община Кюстендил и магазин „Билла“
  6. Тревна площ на бул. „България“ и ул.“ Демокрация“
  7. Тревни площи при Курортна поликлиника, парк „Галерия“, Младежки дом, къща-музей „Димитър Пешев“
  8. Тревни площи при Чифте баня и почивна станция на ЛПВЦ
  9. Тревни площи при лятно кино, Ловен дом        
  10. Тревни площи при ул. „Георги Тертер“
  11. Тревна площ в кв. „Младост“ и кв. „Колуша“
  12. Тревни площи при р. Банщица с граници кв. „Запад“ - кв.“Изток“
  13. Тревни площи около Животинския пазар
  14. КВАРТАЛ „ИЗТОК“ – тревни площи и улични пространства

III.     Лесопарк „ХИСАРЛЪКА“ – тревни площи

Споделете в социалните мрежи:

ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.029-0004 по проект “Център за работа с деца на улицата”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 - „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представя следнотo:

 

ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”

за следните длъжности:

  • Логопед - 1 щ. бр.;
  • Работник поддръжка - 1 щ. бр.

        Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

 

  1. Логопед – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

1) Завършено висше образование;

2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;

3) Специалност – логопед, с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;

4) Професионален опит – не се изисква;

5) Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
  • Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на „Център за работа с деца на улицата”.
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
  • Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
  • Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в „Центъра за работа с деца на улицата”;
  • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

  1. Работник поддръжка – 1 щ. бр.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Ще се счита за предимство:

- да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, наблюдателност и отговорност;

- лоялност към работодателя си, способност за вземане на решения, произтичащи от дейността му.

 

Основни задължения и отговорности за длъжността:

  • Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в „Център за работа с деца на улицата”;
  • Събира и изнася отпадъци на определените за целта места;
  • Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжката;
  • Следи за изправността на отчитащите прибори и уреди;
  • Разпознава, разчита и използва електротехническата документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.;
  • Поддържа складове, мазета и дворни площи;
  • При необходимост извършва контрол на влизане и излизане на посетителите на Центъра;
  • Изпълнява и други възложени задачи от управителя на ЦРДУ.

 

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Да притежават компютърна грамотност.
  • Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  • Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление
  2. Подбор по подадените документи
  3. Събеседване

  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

- Автобиография - по образец;

-  Мотивационно писмо;

-  Документ за завършено образование – копие;

-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

          Място и срок за подаване на документите:

     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 28.08.2020 г. до 04.09.2020 г. включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

 

        Телефон за информация: 078/55-11-31

 

ВАЖНО:

 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.09.2020г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет  224 (сградата на Общинска поликлиника) и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изготвянето на  последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г.  и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на структурите на гражданското общество да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 10:00 до 12:00 часа,  в  залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.

Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.

Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изготвянето на  последваща оценка на Общинския план за развитие на община Кюстендил за периода 2014 – 2020г.  и на нов План за интегрирано развитие на община Кюстендил за периода 2021 – 2027 г. Ръководството на община Кюстендил кани представителите на бизнес организациите да вземат участие във фокус група, която ще се проведе на 25.08.2020 г. от 14:00 до 16:00 часа,  в  залата на Килийното училище в гр. Кюстендил, ул. „Търговска“ №6.

Целта на дискусията е да се проучи мнението и оценката по отношение на: „Идентифициране на основните проблеми при изпълнението на настоящия Общински план за развитие и актуализиране на бъдещите стратегически приоритети за развитие“.

Във връзка с извънредната епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната е необходимо да се спазват всички противоепидемични мерки за опазване здравето на гражданите.

 

Моля, потвърдете Вашето участие на:

e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Тел.: 078/55-11-66, вътр. 230 и 221

Отдел „Планиране и подготовка на проекти“

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с текущо поддържане на уличната мрежа на територията на Община Кюстендил, към настоящия момент преминаването по ул. “Г.С.Раковски”, бул. “Македония” и ул. “Елин Пелин“ в гр. Кюстендил е затруднено.

 Предстоят ремонтни дейности по асфалтовата настилка на централна градска част, за което Община Кюстендил призовава гражданите за повишено внимание при преминаването на участъците.

Споделете в социалните мрежи:

  Традиционното автомобилно състезание Планинско изкачване „Осогово“ – Кюстендил, ще се проведе на 22-23 август 2020 г.  Мероприятието е кръг от Българският автомобилен шампионат по Планинско изкачване. За поредна година организатор е благоевградският автомобилен спортен клуб ДИАМО, Автомобилна федерация на България със съдействието на Община Кюстендил и партньори.  За времето от 08:30 часа до 13:30 часа на 22.08.2020 г. на площад „Велбъжд“ ще има преглед, представяне на автомобилите, пилотите и откриване.  Стартът е в село Богослов на 23.08.2020 г. от 11:00 ч.

Програмата може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил стартира процедура по разработване на План за интегрирано развитие на общината (ПИРО) за периода 2021-2027 г. Планът се разработва съгласно Методически указания на Министъра на МРРБ. ПИРО е стратегически документ и интегрира регионалното и пространствено развитие на цялата територия на общината, определя актуалните проблеми, нуждите и потенциала за развитие на региона.

 

Във връзка с извършване на анализ на икономическото, социално и екологично състояние на общината, както и определяне на цели, приоритети и идентифициране на проектни идеи, които са приоритетни както за община Кюстендил, така и за развитие на интегрирани идеи в сътрудничество с други общини, общината представя на вниманието на всички заинтересовани лица кратка анкета. Всеки, който желае, може да попълни анкетата  до 05.09.2020 г. чрез следния линк: https://forms.gle/7KjtPrsv5tdzvR2J9

 

При невъзможност за електронно попълване анкетата може да се вземе на хартиен носител от Центъра за информация и административно обслужване на граждани в Общинска администрация – Кюстендил.

      През периода на разработване на ПИРО ще бъдат анализирани всички получени анкетни формуляри и преди приемане от Общински съвет ще бъде проведено публично обсъждане. Идеята е в анализирането и разработването на ПИРО за 2021-2027 г. да се включат максимален брой заинтересовани лица. Целта е  идентифициране и залагане на реални и изпълними цели и проекти за община Кюстендил с ясно обоснована визия за изпълнение и финансиране.

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил проведе комплексно обследване на зелената система в централна градска част съвместно с „Ботаник Лаб ООД“, в качеството на изпълнител на услугата.

Целта на обследването е да се направи оценка на състоянието на съществуващата  висока дървесна растителност по външни видими белези. Задачата е да се определи видовия състав и да се оценят дърветата по  хабитус, възраст и фитосанитарно състояние.

Изготвената експертна оценка на съществуващата дървесна растителност обхваща 65 бр. дървесни широколистни индивиди - 51 бр. липи (Tilia) и 14 бр. кестени (Aesculus), като преобладаващата възраст е между  40-90+  години,  а  височината на индивидите е между 8-28 м.

С оглед на безопасността на гражданите и преминаващите пешеходци, в заключение на експертите общият брой дървета, препоръчани за премахване са 17 бр. липи и 8 бр. кестени. Още на есен всички дървета ще бъдат подменени с нови, като специално липите ще бъдат заменени с нови такива, а кестените с явор.

За останалите индивидите в добро състояние е препоръчано прореждане на короната и/или основна резитба. 

Освен по външни белези, подробно изследване се направи и на 17 броя чинари с резистограф и импулсен томограф, както на дънерите, така и във височина. До дни ще бъде направена оценка на обективното им състояние.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт