IT1
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки.
4) Професионален опит – не се изисква;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, предоставяни в „Център за обществена подкрепа” /ЦОП/.
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦОП, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в ЦОП;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
5/ Извършва анализ на дейността на ЦОП и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
6/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
7/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
8/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
9/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦОП;
10/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
11/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;
12/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
13/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦОП;
14/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
15/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦОП;
16/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1
- Автобиография - по образец- Приложение 2
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителя се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 10.08.2023 г. до 31.08.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31
ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 04.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.
На този ден по целия свят се организират публични събития и кампании, насърчаващи участието на младите във вземането на важни решения във всички области на обществения живот.
В Община Кюстендил денят ще бъде отбелязан като младежите на възраст от 15 до 29 години могат да посетят безплатно културните институции на територията на община Кюстендил – Художествена галерия и всички музеи.
Със Заповед № РД-00-1121/03.08.2023 година на Кмета на Община Кюстендил На 22.08.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински терен за поставяне на преместваем обект /павилион/ при спазване изискванията на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:
1. Терен находящ се в гр. Кюстендил, ПИ 41112.0503.899 на ул. „Отец Паисий“ с площ 80 м2 за разполагане на павилион предназначен за кафене с начална тръжна цена 4,35 лева/м² на месец без ДДС.
Достигнатите на публичния търг цени подлежът на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 29.08.2023 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил при същите условия.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №25, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търговете.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се заплаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 18.08.2023 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 25.08.2023 година.
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
- Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор по документи и след проведено събеседване с кандидатите предлага сключване на трудов договор със следното лице по обявената длъжност:
- Управител на „Център за услуги за ранно детско развитие” - Вх. №139/14.07.2023г.
- Списък на оценени и класирани кандидати
Вх. №/дата |
точки |
Вх. №139/14.07.2023 г. |
14 |
Вх. №140/21.07.2023 г. |
7 |
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Нa 31.07.2023г. след 21:00 часа на територията на Община Кюстендил ще се извърши масова обработка срещу имаго /възрастни форми/ на комари, от фирма „ДДД-1“ ООД.
От фирмата уведомяват собствениците на пчелни кошери, да предприемат мерки по опазване здравето на пчелите си по време на мероприятията и 24 часа след тях.
Обработката ще се осъществи с помощта на специализирани генератори за топъл аерозол, с голям дебит от ново поколение, монтирани на високо проходими автомобили.
Внимание!
Генераторите възпроизвеждат гъст бял дим, който прониква на местата, в които се укриват вредителите. Гражданите следва да затворят своите прозорци, за да предотвратят навлизането на дима в домове им!
Площите ще бъдат третирани с препарат Цитрол 10/4 УЛВ, а карантинния период е 24 часа.
При неблагоприятни метеорологични данни, планираната обработка ще бъде извършена на следващия работен ден.
За Съвместното командване на специалните операции:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/skso-22.06.23.pdf
За Военноморските сили:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obqva_vms-17.07.23.pdf
Национален ученически конкурс
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/uchenicheski_konkurs-06.07.23.pdf
По проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
І. ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Вх.№139/14.07.2023г. |
Управител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Вх.№140/21.07.2023г. |
Управител |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
26.07.2023г. |
|||
1. |
26.07.2023г. |
Вх. № 140/21.07.2023 г. |
09:30 ч. |
2. |
26.07.2023г. |
Вх. № 139/14.07.2023 г. |
10:00 ч. |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 45
Община Кюстендил и „Център за услуги за ранно детско развитие“,
във връзка с изпълнение на проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил” – Договор № BG05М90Р001-2.004-0024-С06 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г.
имат удоволствието, да Ви поканят на
ПУБЛИЧНО СЪБИТИЕ
Заповядайте на 28 юли 2023 г. от 10 ч. в залата на Община Кюстендил.
В рамките на събитието ще бъдат представени услугите, целите и постигнатите резултати по проект „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил”.
Каним Ви, най-сърдечно да присъствате на събитието!