IT1
Publication reference: CB007.2.32.192/ PP1 – 03
Subject: Renovation works of Environmental education center in Kyustendil Municipality under CB007.2.32.192 project
Location: Municipality of Kyustendil, Republic of Bulgaria
Based on the Duration and Action Plan of the Project Application Form which is a part of the Subsidy Contract No. РД 02-29-80/16.05.2019 for implementation of project Green cross border settlements – a better learning experience CB007.2.32.192 under Interreg-IPA Cross-border Cooperation Bulgaria-Serbia 2014-2020 Programme, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 22014 – 2020 and the period for implementation of the types of construction works – a subject of the present Contract Notice, in favourable climate conditions (spring and summer time),
The Work Contract Notice is corrected and modified as follow:
Point No 15. Period of implementation of tasks
Instead of: The time for completion of works shall be 9 /nine/ months from the date of signing the contract
Read: The time for completion of works shall be 5 /five/ months from the date of signing the contract.
The Special Conditions are corrected and modified as follow:
Article 34 Period of implementation of tasks
Instead of: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 9 months)
Read: The period of implementation of tasks should be ………… months (fill in according to the offer of the tenderer but no longer than 5 months)
All other terms and conditions of the contract notice remain unchanged. The above alterations and/or corrections to the contract notice are integral part of the contract notice.
Annexes: you can see here
- WORK CONTRACT NOTICE
- VOLUME 2, SECTION 3, SPECIAL CONDITIONS
Референтен номер на публикацията: CB007.2.32.192/ PP1 – 03
Предмет: Реновиране на център за екологично образование в община Кюстендил по проект CB007.2.32.192
Местоположение: Община Кюстендил, Република България
Въз основа на План за изпълнение на дейностите от Апликационната форма на проекта, част от Договор за субсидия No. РД 02-29-80/16.05.2019 за изпълнение на проект „Зелени трансгранични места – по-добър опит в управлението“ CB007.2.32.192 по Програма Interreg-ИПП за трансгранично сътрудничество България – Сърбия 2014-2020, втора Покана за набиране на проектни предложения No. 2014TC16I5CB007 – 2018 – 2 и изпълнението на вида строителни дейности – предмет на настоящето Обявление за договор, в благоприятен сезон (пролетно-летен),
Обявлението за договор за строителство се коригира и променя, както следва:
Точка No 15. Период на изпълнение на задачите
Вместо: Времето за приключване на строителните работи е 9 /девет/ месеца от датата на подписване на договора
Да се чете: Времето за приключване на строителните работи е 5 /пет/ месеца от датата на подписване на договора.
Специалните условия се коригират и променят, както следва:
Член 34 Период на изпълнение на задачите
Вместо: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 9 месеца)
Да се чете: Периодът за изпълнение на задачите трябва да бъде ………… месеца (попълнете според офертата на оферента, но не по-дълго от 5 месеца)
Всички други условия на Обявлението за договор за строителство остават непроменени. Горните изменения и корекции на Обявлението за договор за строителство са неразделна част от Обявлението за договор за строителство.
Анекси: Може да видите тук
- Обявление за договор за строителство
- Част 2, Раздел 3, Специални условия
Проектът на Наредба за отмяна на Наредба за пожарна и аварийна безопасност на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил, за предложения становища и възражения, на 19.12.2019 г. в съответствие с разпоредбата на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.
В нормативно определения 30-дневен срок няма постъпили предложения за изменение на разработения проект.
Няма неприети предложения по горецитирания Проект на Наредба за отмяна.
Проектът на Наредба за прием на ученици в първи клас в училищата на територията на община Кюстендил, заедно с мотивите към него, е публикуван на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения, становища и възражения на 17.12.2019 г., в съответствие с разпоредбите на чл. 26, ал. 3 от Закона за нормативните актове.
Постъпило е становище с Вх. №94-00-218/16.01.2020 г. от Сашка Спиридонова може да видите тук и тук.
През м. декември 2019 г. в Община Кюстендил приключи изпълнението на проект „Равни възможности”, Административен договор BG05М9ОР001-2.005-0032-С01 по процедура BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Продължителност на проекта: 09.05.2018 г. до 09.12.2019 г. (19 месеца)
Обща стойност на проекта: 391 100.00 лева
По проекта се създаде иновативна социална услуга „Център за активно включване” /ЦАВ/, в който се предоставиха услуги за подобряване качеството на живот на хора от уязвимите групи. Мерките бяха насочени към подобряване на достъпа до интегрирани услуги за мотивиране и насърчаване за участие на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейството, включително и подкрепа за намиране на работа на безработни, неактивни лица и хора с трайни увреждания в трудоспособна възраст с оглед преодоляване на социалната им изолация и пълноценното им интегриране в обществото.
Целевата група, която бе пряко положително повлияна от реализацията на дейностите, предвидени в проекта е:
-Хора с увреждания и техните семейства;
-Безработни и/или неактивни лица;
-Деца и възрастни в риск.
Създаденият ЦАВ осигури нови работни места в сектора на социалната икономика и допринесе за преодоляване на бедността на безработните лица на територията на общината, вкл. и безработни хора с увреждания.
В резултат от изпълнението на проекта в Община Кюстендил се реализираха комплексни действия в посока предоставяне на възможности за:
- мотивационна и психологическа подкрепа за целевата група, според тяхната индивидуална потребност - консултиране, социална и психологическа подкрепа с цел подобряване на достъпа до пазара на труда;
- индивидуална подкрепа на уязвимите групи и на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейството;
- връщане на пазара на труда на хора с увреждания, безработни и неактивни лица, които полагат грижи за зависим член на семейството;
- улесняване достъпа до заетост на уязвими групи, включително и чрез предоставяне на иновативни социални услуги.
С предоставяните интегрирани услуги в „Център за активно включване” в Община Кюстендил се подобри качеството на живот на безработни, неактивни лица, хора с увреждания и техните семейства, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности.
ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040 по проект „Патронажна грижа в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на подбор на персонал за „Център за патронажна грижа” за длъжност Медицински специалист
- Медицински специалист/Специалист по здравни грижи - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Лицето ще се назначи на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ от 09.01.2020 г. до 15.01.2020 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.01.2020 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 223 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Повече информация може да видите тук
за 24.12.2019г. може да видите тук.
за 25.12.2019г., може да видите тук.
за 26.12.2019г , може да видите тук.
за 01.01.2020г , може да видите тук.
Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект на Наредба за отмяна на Наредба за пожарната и аварийна безопасност на територията на община Кюстендил и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30 - дневен срок от настоящата публикация. Проекта и мотивите
Improvement of the tourist infrastructure in municipality of Kyustendil under CB006.2.21.143 project
CB006.2.21.143 / PP2 – 02
Municipality of Kyustendil intends to award a work contract for Improvement of the tourist infrastructure in municipality of Kyustendil under CB006.2.21.143 project in Kyustendil municipality with financial assistance from the Interreg-IPA CBC Programme between Republic of Bulgaria and Republic of North Macedonia, Call for Proposals No. 2014TC16I5CB006 – 2018 -2. The tender dossier is available for inspection at Municipality of Kyustendil, 1 Velbuzhd Sq., Kyustendil, 2500 and is published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipa-cbc-007.eu/bg/public-tenders.
The deadline for submission of tender is 16:00 p.m. local time on 19.02.2020 /February 19, 2020/. Possible additional information or clarifications/questions shall be published on the following websites - https://www.kustendil.bg/ and http://www.ipa-cbc-007.eu/bg/public-tenders. Works local open final 143 project