ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Покана за стартова пресконференция по проект „Младежки център Кюстендил – ключов фактор за по-добро бъдеще“, Договор № BG-RRP-1.008-0006-C01 Национален план за възстановяване и устойчивост, стълб 1 „Иновативна България” компонент 1 „Образование и умения” Инвестиция 4: „Младежки центрове”
Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Младежки център Кюстендил – ключов фактор за по-добро бъдеще“.
Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран с Договор № BG-RRP-1.008-0006-C01 по Националния план за възстановяване и устойчивост, стълб 1 „Иновативна България” компонент 1 „Образование и умения” Инвестиция 4: „Младежки центрове”.
Пресконференцията ще се състои на 29.04.2024 г. от 15:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил.
Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

Споделете в социалните мрежи:

Център за работа с деца на улицата „Kокиче“  определя график за събеседване с допуснатите кандидати, както следва:

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

24.04.2024 г. (сряда)

1.

24.04.2024г.

 Вх.№31/10.04.2024г.

15.10 ч.

 2.

 24.04.2024г.

 Вх.№47/17.04.2024г.

15.20 ч.

 3.

 24.04.2024г.

 Вх.№33/10.04.2024г.

15.30 ч.

 4.

 24.04.2024г.

 Вх.№48/17.04.2024г.

15.40 ч.

5.

 24.04.2024г.

 Вх.№50/17.04.2024г.

15.50 ч.

 6.

 24.04.2024г.

 Вх.№41/16.04.2024г.

16.00 ч.

7.

 24.04.2024г.

 Вх.№53/18.04.2024г.

16.10 ч.

 8.

 24.04.2024г.

 Вх.№40/16.04.2024г.

16.20 ч.

 9.

 24.04.2024г.

 Вх.№29/08.04.2024г.

16.30 ч.

 10.

 24.04.2024г.

 Вх.№49/17.04.2024г.

16.40 ч.

11.

 24.04.2024г.

 Вх.№36/12.04.2024г.

16.50 ч.

 Събеседването ще се проведе на 24.04.2024 г. /сряда/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на община Кюстендил. Проектът и мотивите към него.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги  на територията на Община Кюстендил. Проектът и мотивите към него.

Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административен контрол върху стопанската дейност и разходването им.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

 Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/ по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“ за следната длъжност:
• Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.10.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление -  по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец - Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 22.04.2024 г. до26.4.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 29.04.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

До Здравка Павлова Ростовска от гр. София, ул. „Петко войвода“ №2
До Лазар Павлов Стоичков от гр. Кюстендил, ул. „Батак“ №19
До Христина Йорданова Аначкова от гр. Кюстендил, ул. „Синчец“ № 15
До Виктор Александров Борисов от гр. Батановци, ул. „3-ти март“ № 64
До Светла Христова Зарева от гр. Кюстендил, ул. „Бузлуджа“ № 81
          
Община Кюстендил на основание чл. 128, ал. 3 от ЗУТ, Ви уведомява, че е внесен за разглеждане и одобряване Проект за изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ИПУП-ПР) в обхвата на УПИ IV-7196 в кв. 416 по действащия регулационен план на кв. „Герена“, гр. Кюстендил, одобрен с Решение №61/26.03.2004 г. на Общински съвет-Кюстендил. С проекта се привежда западната регулационна линия между на УПИ IV-7196 в кв. 416 в съответствие с имотните граници на ПИ 41112.503.4314 от КККР на гр. Кюстендил, като новообразувания УПИ IV е с отреждане за ПИ 41112.503.4314.
Възложител на проекта е Красимир Стоянов Йорданов, гр. Кюстендил.
Проектът се намира в стая №19, ет. 1 – Община Кюстендил.
Заинтересуваните лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта в 14-дневен срок от съобщаването му до общинската администрация, съгласно чл. 128, ал.5 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Кметът на Община Кюстендил със Заповед РД-00-731/18.04.2024 г. обявява конкурс за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ "ТРАНСПОРТ" при дирекция "Здравеопазване, образование, жилищна политика и транспорт" Общинска администрация - Община Кюстендил – една щатна бройка, при следните изисквания за заемане на длъжността :
1.Кратко описание на длъжността:
Организира безопасното движение на територията на Общината, подмяна на вертикална сигнализация и освежаване на хоризонтална маркировка. Осигурява техническо обслужване на Комисията по безопасност на движението. Контролира издаването на разрешителни за извършване на таксиметрова дейност. Организира разпределението на субсидиите и компенсациите между транспортните дружества, на които е възложено транспортно обслужване на населението. Отговаря за изготвянето на транспортната схема.
2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
2.1.По Класификатор на длъжностите в администрацията, приет с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.  (изм. ДВ. бр.67 от 13.08.2021 г., в сила от 17.08.2021 г.,доп. ДВ. бр. 21 от 15.03.2022 г., в сила от 15.03.2022 г., изм. и доп., бр. 62 от 05.08.2022 г.) :
•Изисквана минимална образователна степен за завършено образование бакалавър;
•Професионално направление – машинно инженерство и транспорт
•Години професионален опит  - 3 /три години и минимален ранг – III младши;
•Вид правоотношение: Служебно
•Длъжностно ниво – 7
•Ръководно ниво – 7Б
2.2.По закона за държавния служител – да отговаря на изискванията на чл. 7, ал. 1 и 2 от същия.
2.3.Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт – няма
3.Други компетентности:
•Управленска компетентност - Планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели
•Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
•Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
•Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
•Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
•Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността
•Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.

5.Минимален размер на основната заплата – 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит, освен ако друго не е определено в специален закон. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време не може да са по-ниски от минималния размер и по-високи от максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № 1.

6.Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

6.1.Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители(НПКПМДС);

6.2.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността;

6.3.Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител/при наличие на такъв/.

7.Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Подаването на заявленията за участие в конкурса и приложенията към тях да се извършва всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в срок до 11 /единадесетия/ ден от обявяването на конкурса включително, лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в деловодството на Община Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1 – партер или по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
 
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите в дирекция ”Канцелария, управление на собствеността и човешки ресурси” при Община Кюстендил. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път на посочения от кандидатите e-mail.

Споделете в социалните мрежи:

В съответствие с Процедурата за подбор на персонал в областните информационни центрове, комисия, назначена със Заповед № РД-00-709/ 15.04.2024 г. на Кмета на Община Кюстендил, в изпълнение на проект по процедура BG16RFTA001-1.006 „Ефективна национална мрежа от областни информационни центрове в България“ по програма „Техническа помощ“ 2021–2027 г., проведе тест и интервю с допуснатите кандидати за длъжността „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център – Кюстендил и на база на получената крайна оценка, класира:  

Трите имена на кандидата Краен резултат
тест + интервю
1 Вх. №94-00-1994/05.04.2024 г. Л.Л.К. 48

                                                                    
Решението ще бъде публикувано на информационното табло на Община Кюстендил, на сайта на Община Кюстендил  на адрес: www.kyustendil.bg, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.
Всички кандидати участвали в теста и интервюто ще бъдат уведомени за постигнатия от тях личен резултат.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с дейността  на „Център за работа с деца на улицата“, Заповед №РД01-0971/14.06.2023 г. на ИД на АСП и  Решение №1194/31.08.2023  г. на ОбС - Кюстендил
Център за работа с деца на улицата „Кокиче“  представя следното:

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕТО:
1. Вх.№29/08.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
2. Вх.№31/10.04.2024 г. - Психолог, Отговаря на изискванията
3. Вх.№33/10.04.2024 г. - Психолог, Отговаря на изискванията
4. Вх.№36/12.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
5. Вх.№40/16.04.2024 г. - Педагог-Социален работник, Отговаря на изискванията
6. Вх.№41/16.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията
7. Вх.№47/17.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
8. Вх.№48/17.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията
9. Вх.№49/17.04.2024 г. - Педагог, Отговаря на изискванията
10. Вх.№50/17.04.2024 г. - Социален работник-Психолог, Отговаря на изискванията
11. Вх.№53/18.04.2024 г. - Социален работник, Отговаря на изискванията

 

Споделете в социалните мрежи:

До:
Виктор Емилов Стоименов, Младен Емилов Стоименов, наследници на Стоян Иванов Сахатчийски, собственик на имот с идентификатор 17680.27.6, 17680.27.14 и 17680.27.3 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
Здравка Тодорова Kасалийска, Eли Георгиева Николова, Офелия Тодорова Стойнева, Евгени Иванов Иванов, Снежана Стоянова Стойкова, наследници на Георги Костадинов Ашламов, собственик на имот с идентификатор 17680.27.11 и 17680.27.10 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
Районен Кооперативен Съюз, собственик на имот с идентификатор 17680.27.6 по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил
На основание чл. 129, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) Община Кюстендил съобщава на всички заинтересувани лица Заповед №РД-00-463/12.03.2024 г., с която Кметът на общината одобрява проект за подробен устройствен план – план за застрояване (ПУП-ПЗ) в обхвата на поземлен имот 17680.27.2,  местност Динката по КККР на с. Грамаждано, общ. Кюстендил. С проекта се предвижда промяна на предназначението на територията на имота от земеделска в урбанизирана – за изграждане на обект с безвредни производствени дейности /цех за ремонт на трансформатори/, допустимо по чл. 17, т. 6 от Наредба №7/22.12.2003 г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони.
Възложител на проекта е Трафо инженеринг“ ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Кюстендил, ул. „Гладстон“ №10.
В 14-дневен срок от съобщението на заповедта заинтересуваните лица могат да я обжалват по реда на Административнопроцесуалния кодекс чрез Община Кюстендил пред Административен съд, гр. Кюстендил по реда на чл. 215 от ЗУТ.

Споделете в социалните мрежи:

Страница 1 от 67

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт