ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Правилник за организацията , дейността и управлението на общински фонд за подкрепа на местни самоинициативи. Проектът и мотивите към него.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 14 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

Конкурсна комисия определена със Заповед № РД-00-824/08.05.2024 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се явя за решаване на тест на 21.05.2024 г. от 09.00 ч. в административната сграда на община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, заседателна зала ет. 2.

Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 21.05.2024 г. в 11.00 ч. на посочени по – горе адрес.

Система за определяне на резултатите от конкурса:

1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.

2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
Кандидатите решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на останалите кандидати.

Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
•Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
•До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 13 /тринадесет/ точки при решаването на теста.
•Продължителността на интервюто е до 20 минути.
•    При провеждане на интервюто комисията определи минимален резултат „4“ /четири/, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 6 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
•Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.

Всички съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на  интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kyustendil.bg.
Настоящият протокол се състави и подписа от комисията на 10.05.2024 г.

Споделете в социалните мрежи:

      Българска федерация спорт за всички организира за 31-ви път Национална спортна проява Световен ден на предизвикателството‘2024, с финансовата подкрепа на Министерството на младежта и спорта, по „Програма за развитие на спорта за всички“. Проявата е част и в изпълнение на Националната програма за физическа активност и развитие на българското население „БУЛФАР’2021-2024”. Световният ден на предизвикателството е кампания от програмата на Международната асоциация спорт за всички ТАФИСА.
ПРОЯВАТА Е ПОСВЕТЕНА НА 17 МАЙ - ДЕН НА БЪЛГАРСКИЯ СПОРТ.
      Национална  кампания Световен ден на Предизвикателството 2024 цели да насърчи и популяризира системните занимания с физически упражнения и спорт и тяхната роля за здравето, добрата форма, работоспособността и дълголетието на хората, независимо от тяхната  възраст, пол, социален и здравен статус. В проявата могат да вземат участие всички желаещи, чрез практикуване на даден вид спорт или конкретна двигателна активност поне 15 минути без прекъсване, в зависимост от собствените физически възможности.
На 18.05.2024 г. в лесопарк „Хисарлъка" от 10:30 ч. /на сцена "Базилика"/ ще се проведе „Зелено семейно приключение" организирано от Обединен детски комплекс съвместно с Община Кюстендил. Спортният празник е посветен на Деня на българския спорт – 17 май. Събитието ще представи различни спортни активности поне 15 минути без прекъсване, в зависимост от физическите възможности: обща физзарядка на участниците; разходка в лесопарк „Хисарлъка“ по определен маршрут, подходящ за деца и възрастни, включващ известната в миналото „Пътека на здравето“, като дължината на трасето е около 2 км.; спортни игри и др. Могат да участват деца и родители, като деца над 12 години могат да участват и самостоятелно.
      Това е една възможност за участие в  индивидуални или отборни спортни занимания и тренировки. В събитието могат да се включат начинаещи, активно спортуващи, хора от различни възрастови групи и хора в неравностойно положение.  Нашето желание е да предоставим съвместно един прекрасен и незабравим спортен ден на всички желаещи, които приемат спорта за предизвикателство, където е важно участието, а не победата.  
Присъединете се към инициативата на Българска федерация спорт за всички  – Световен ден на предизвикателството 2024 г. - спортувайте, забавлявайте се, усетете удоволствието от спорта.

Споделете в социалните мрежи:

ДО
МИРА МИТОВА, ЯНКО МИЛАНОВ, ТАСЕ МОМЧИЛОВ,ИСКРА ДИМИТРОВА ПЕТРОВА,СТОЯН КИРИЛОВ ГЕОРГИЕВ,САША ЦВЕТКОВ, АЛЕКСАНДАР САМАРДЖИЙСКИ, БОЯН ГЕОРГИЕВСКИ, ЕЛЕНА МЛАДЕНОВИЧ,ТОНИ ВЕЛИЧКОВСКИ, МИЛЕНА НАЦЕВА и СТЕФАН САНДЕВ
с адм.адрес: гр. Кюстендил, ул.“Манастирска“№5А
и
ГОЦЕ СТОЙМЕНОВ И ГОРАНЧО СТОИЛЕВ
с адм.адрес:гр.Кюстендил, ул.“Спартак“№47

На основание чл.26,ал.1 от Административнопроцесуалния кодекс/АПК/,Ви уведомяваме,че във връзка с постъпила молба  с вх.Рег.№-94-00-2426/07.05.2024г. от собствениците  на имот с административен адрес: гр.Кюстендил, ул.“Манастирска“ №5А и молба с вх.Рег.№94-00-2427/07.05.2024г. от собственика на имот с административен адрес: гр.Кюстендил, ул.“Спартак“ №47, е започната процедура по чл.99б от Закона за гражданската регистрация/ЗГР/.
На основание чл.34,ал.1и ал.3 във връзка с чл.35 от  АПК,в 3-дневен срок от обявяване на настоящото уведомление  можете да се запознаете с документите по административната преписка, както и да направите писмени искания и/или възражения в 7-дневен срок  в сградата на Община Кюстендил ,пл.“Велбъжд“ №1, стая №28,дирекция „АО“. При непредставяне в указания срок на нови писмени доказателства, удостоверяващи нови факти и обстоятелства, различни от приложените по преписката, процедурата по чл.99б от ЗГР ще продължи.

Споделете в социалните мрежи:

Покана за стартова пресконференция по проект „Младежки център Кюстендил – ключов фактор за по-добро бъдеще“, Договор № BG-RRP-1.008-0006-C01 Национален план за възстановяване и устойчивост, стълб 1 „Иновативна България” компонент 1 „Образование и умения” Инвестиция 4: „Младежки центрове”
Община Кюстендил има удоволствието да Ви покани на стартова пресконференция за представяне на дейностите по проект „Младежки център Кюстендил – ключов фактор за по-добро бъдеще“.
Събитието е в изпълнение на дейностите по проекта, финансиран с Договор № BG-RRP-1.008-0006-C01 по Националния план за възстановяване и устойчивост, стълб 1 „Иновативна България” компонент 1 „Образование и умения” Инвестиция 4: „Младежки центрове”.
Пресконференцията ще се състои на 29.04.2024 г. от 15:00 ч. в заседателната зала на Община Кюстендил.
Каним всички желаещи да присъстват на събитието!

Споделете в социалните мрежи:

Център за работа с деца на улицата „Kокиче“  определя график за събеседване с допуснатите кандидати, както следва:

ДАТА

КАНДИДАТ

ЧАС

24.04.2024 г. (сряда)

1.

24.04.2024г.

 Вх.№31/10.04.2024г.

15.10 ч.

 2.

 24.04.2024г.

 Вх.№47/17.04.2024г.

15.20 ч.

 3.

 24.04.2024г.

 Вх.№33/10.04.2024г.

15.30 ч.

 4.

 24.04.2024г.

 Вх.№48/17.04.2024г.

15.40 ч.

5.

 24.04.2024г.

 Вх.№50/17.04.2024г.

15.50 ч.

 6.

 24.04.2024г.

 Вх.№41/16.04.2024г.

16.00 ч.

7.

 24.04.2024г.

 Вх.№53/18.04.2024г.

16.10 ч.

 8.

 24.04.2024г.

 Вх.№40/16.04.2024г.

16.20 ч.

 9.

 24.04.2024г.

 Вх.№29/08.04.2024г.

16.30 ч.

 10.

 24.04.2024г.

 Вх.№49/17.04.2024г.

16.40 ч.

11.

 24.04.2024г.

 Вх.№36/12.04.2024г.

16.50 ч.

 Събеседването ще се проведе на 24.04.2024 г. /сряда/ в сградата на Община Кюстендил – Кабинет 45

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на община Кюстендил. Проектът и мотивите към него.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл.26, ал.2 от Закона за нормативните актове, предоставям на вниманието на заинтересованите лица изготвения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги  на територията на Община Кюстендил. Проектът и мотивите към него.

Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административен контрол върху стопанската дейност и разходването им.

Заинтересованите страни могат да изпращат становища, предложения и мнения по проекта на Наредба на електронния адрес на община Кюстендил Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., или по пощата на адрес: гр.Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1.

Срокът за провеждане на обществени консултации е след 30 дни публикуване на проекта и мотивите на интернет страницата на Община Кюстендил. Срокът е определен на основание чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове и чл. 9, ал. 4 от Наредба за нормативните актове на Общинския съвет.

Споделете в социалните мрежи:

 Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0164-C01 по проект „Грижа в дома в община Кюстендил”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома” по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на специализиран персонал за „Център за патронажна грижа” /ЦПГ/ по проект „Грижа в дома в Община Кюстендил“ за следната длъжност:
• Медицинска сестра – 1 щ. бр.;
За обявените длъжности в ЦПГ, с които ще бъдат сключени трудови договори до 15.10.2024 г., могат да бъдат наемани кандидати, които отговарят на следните изисквания:
1. Медицинска сестра - 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Области на висше образование*, Професионално направление – Медицина, Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации по предписание на лекар – мускулни инжекции, обработка на декубитални, варикозни и следоперационни рани, взимане на кръв, измерване на кръвна захар и др. под указания на лекари специалисти;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейности на специалистите в Центъра.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за ръководител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление;
2. Подбор на кандидатите по подадените документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление -  по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец - Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие/ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 (сградата на Общинска поликлиника) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на посочения в обявлението адрес. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват по входящ номер на всеки кандидат на информационното табло до офиса на проекта в Община Кюстендил и на сайта на Община Кюстендил.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 22.04.2024 г. до26.4.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30
ВАЖНО:
Списъците с входящ номер на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и график за събеседване ще бъдат обявени на 29.04.2024 г. на информационното табло в гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Страница 1 от 67

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт