IT
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019 – 0023 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВЛЕНИЕ:
1. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
• Социален терапевт – 2 щ. бр.;
• Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
2. За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/ за следните длъжности:
• Социален терапевт – 1 щ. бр.;
• Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Социален терапевт – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено основно образование;
2. Професионален опит – не се изисква;
3. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2. Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЗЖ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
3. Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4. Проветрява помещенията, предава съвместно с потребителите бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5. Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6. Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
8. Работа по график.
2. Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено медицинско образование;
2. Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3. Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4. Професионален опит – не се изисква;
5. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ЗЖ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЗЖ и в преразглеждането им;
4. Следи и контролира за хигиената в ЗЖ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
5. Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
6. Регистрира назначенията в специален регистър и води „Дневник инциденти“;
7. Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
8. Води необходимата документация и отчетност;
9. Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
10. Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ 1.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Документите по образец се получават в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 15.12.2022 г. до 30.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 05.01.2023 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/ с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно за следните длъжности:
1. Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.
2. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224 от 12.12.2022 г. до 16.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224. В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-30, 078/55-11-31
ВАЖНО: Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 19.12.2022 г. на информационното табло на отдел „Социални дейности” към община Кюстендил, и на сайта на община Кюстендил.
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства"/ЦПЛУ/ с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания
1. Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.
2. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец - Приложение 1;
- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 12.12.2022 г. до 30.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 04.01.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.
1.Ръководител
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Силвия Василева Стойчева -Димитрова |
15 т. |
2.Социален терапевт
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Валентина Манолова Манчева |
14 т. |
2. |
Донка Тодорова Миладинова |
14 т. |
Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во място за позиция № 1 за позиция № 2 трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во и 2 - ро място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Започна набирането на участнички за третото издание на програма за личностно развитие за момичета от малките населени места „Гергина“, която включва онлайн трейнинг, възможности за менторство и летен лагер за трансформация. Програмата се организира от Фондация “Солидарност в действие”, младежка организация със седалище в с. Друган, общ. Радомир.
Да живееш в малък град или село не означава непременно да мечтаеш на дребно. Търсим момичета на възраст 15-25 год., които знаят, че светът е голям и пълен с възможности, и искат да изградят живот извън представите си за възможното. Условие за участие е момичетата да живеят в село или град с население до 40 000 души и да са завършили основно образование.
Програмата предлага 3 възможности, специално разработени, за да развият уменията и увереността на момичетата да преобразяват себе си и своя живот. Кандидатства се чрез попълване на кратък онлайн формуляр, като основният критерий за допускане в програмата е изразената мотивация и желание за работа върху себе си. Необходимо е желаещите да участват да имат възможността да се включат активно във всички фази на програмата.
В първата си част “Гергина” предоставя интензивно онлайн обучение по време на коледната ваканция, включващо 12 онлайн сесии с упражнения и дискусии за изследване на ключовите посоки за развитие. Обучението засяга едни от най-съществените аспекти на личното развитие, като отговаря на следните въпроси:
♡ Как да разбера в какво мога да бъда успешна?
♡ Как мога да се развивам в посока добри доходи в сферата, която ми е интересна?
♡ Как да създам от мечтите си цели, които да мога да реализирам?
♡ Как да усвоя така популярните “навици на успешните хора”?
♡ Как да разпознавам кое работно място е добро за мен?
♡ Кой е ключът за разрешаване на конфликтите с хората?
♡ Как да взимам по-мъдри решения?
♡ Как да бъда емоционално интелигентна жена?
♡ Как да израствам от проблемите си?
♡ Как да преодолея ограничената представа за себе си?
Втората част на програмата ще предостави на участничките възможности да се срещнат с жени-експерти в областите, които ги интересуват, които да им споделят опита си и да им дадат практични насоки как да се развиват в съответните сфери.
Третата част на “Гергина”, до която ще бъдат допуснати само успешно преминалите онлайн обучението, е достъп до една от международните ни програми, които ще се проведат през 2023г., включващи групови игри, симулации и дискусии, съместни проекти и творчество.
Набирането на участнички ще продължи до запълване на 20-те налични места или най-късно до 15.12.2022г. Информация за програмата и линк за кандидатстване са налични в страницата на програмата.
“Гергина” е създадена от Елица Панкова (коуч за личностно развитие) и Маги Назер (социолог и социален предприемач). Двете работят заедно по многобройни образователни проекти и решават да създадат програмата, след като забелязват специфичните предизвикателства, с които се сблъскват момичетата от малките населени места в България и необходимостта тяхното развитие да бъде подкрепено с ключови умения и компетенции, за да могат да се реализират в глобалното общество.
С името си програмата отдава почит на Гергина Тончева - една възхитителна жена с изключителен принос за българското образование и култура, чийто земен път започва в малкото плевенско селце Садовец. Изпълнителната директорка на фондация “Солидарност в действие” и съорганизаторка на програмата, Маги Назер (28год.) е възпитаничка на НГДЕК и Middlebury college (САЩ), а понастоящем завършва магистърска програма “История на жените и половете” в Софийски университет. Маги познава Гергина Тончева от ученическите си години в НГДЕК и споделя за нея: “Г-жа Тончева ми даде насърчението и крилете да творя, изследвам и пътешествам както навътре в себе си така и в големия свят, в който се влюбих още с първата учебна практика в Турция, за която тя ми подсигури стипендия, тъй като иначе нямаше как да участвам. Гергина Тончева отвори широко вратите на моя свят, както е правила години наред с много други хора. Тя е моето вдъхновение и олицетворение за това какво означава да бъдеш ЖЕНА: истинска, непоколебима, смела, съзидателна, badass откъдето и да го погледнеш.”
Страница на програмата: https://solidarityworks.eu/gergina-program/
Формуляр за кандидатстване: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd26t9TjezgYfD31zXnho-tmh0pTV0HOzuJYnI1jQranXsZjQ/viewform
Фондация “Солидарност е действие” във Фейсбук: https://www.facebook.com/solidarityworks
За контакт: Маги Назер, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., 0889925804
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Силвия Василева Стойчева -Димитрова |
Ръководител |
Отговаря на изискванията |
2. |
Донка Тодорова Миладинова |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
3. |
Валентина Манолова Манчева |
Социален терапевт |
Отговаря на изискванията |
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал” за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“ /ЗЖ 2/
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
07.12.2022г. |
Силвия Василева Стойчева -Димитрова |
15:00 |
2. |
07.12.2022г. |
Валентина Манолова Манчева |
15:10 |
3. |
07.12.2022г. |
Донка Тодорова Миладинова |
15:20 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ, КАБИНЕТ 45
Уважаеми съграждани,
Община Кюстендил Ви напомня, че на 31.12.2022 год. изтича срокът за подаване на декларация за освобождаване от такса за сметосъбиране и сметоизвозване на физически и юридически лица за имоти, които няма да се използват през 2023 г., както и на декларация за определяне на таксата за битови отпадъци според количеството битови отпадъци и честотата на сметоизвозване за нежилищни имоти на юридически лица за следващата 2023 год.
Декларациите може да подадете електронно чрез електронните услуги на сайта на Община Кюстендил – kustendil.bg, чрез Системата за сигурно електронно връчване, на един от следните имейл адреси – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Електронно подадените декларации следва да бъдат подписани с електронен подпис от всички данъчно задължени лица, посочени в декларацията.
Остава възможността декларациите да бъдат подадени по пощата на адрес: гр. Кюстендил пл. „Велбъжд“ № 1 или на място в дирекция „Местни приходи“.
Образци на декларациите може да намерите на сайта на общината – www.kustendil.bg в раздел „Административни услуги“ на следния линк:
https://kustendil.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=334&Itemid=273&lang=bg
Декларацията може да се изтегли и от раздел електронни услуги или да бъде получена на място в дирекция „Местни приходи“.
На основание чл. 26, ал. 5 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 21.10.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове са постъпили следните предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Кюстендил:
Организация |
Предложения и становища |
Приема/не приема предложението |
Обосновка за неприетите предложения |
Група общински съветници на „БСП за България“ |
По т. 1.1 Първите 30 минути – безплатно По . 1.5.3 За един месец със запазено място – 20 лв. По т 1.5.4 За една година със запазено място – 200 лв. |
Предложението не се приема. |
По т. 1.1 Невъзможно за прилагане, тъй като няма съществуващ механизъм по прилагането и контролирането.
По т. 1.5.3 и т. 1.5.4 направените предложения са съобразени със спецификата на пътната мрежа в гр. Кюстендил и финансовите възможности на населението и бизнеса, и регистрираните масови нарушения на закона за движение по пътищата, относно паркирането и престоя на автомобилите за предложените зони за кратковременно платено паркиране. |
Група общински съветници на „БСП за България“ |
По т. 2 Предлагаме разграничение по зони или по първостепенна – 1000 лв. и второстепенна – 300 лв. пътна мрежа. |
Предложението не се приема. |
Така направеното предложение за първостепенна и второстепенна пътна мрежа е в противоречие с глава III и чл. 29, ал. 1 от Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на Община Кюстендил. |
Група общински съветници на „БСП за България“ |
т. 16 считаме за неясна. В т.16.1 принудително преместване на МПС от зона за кратковременно платено паркиране в определен за целта паркинг – 50 лв., таксата ще е 50 лв. само за тези, които са преместени от зона за кратковременно платено паркиране или ще е 50 лв. за репатриране от всяко място, което е предвидено, че е забранено паркирането и нарушителите се репатрират? |
|
В т. 16 са изменени цените на таксата по вече действащата Наредба, които са съобразени с ръста на инфлацията и неколкократното повишаване на цените на горивата, и ръста на минималната работна заплата. Таксата от 50 лв. ще се прилага и за всички спрени и паркирали МПС, съгл. чл. 171, т. 5 букви от „а“ до „г“ включително от Принудителни административни мерки на ЗДвП. |
Група общински съветници на „БСП за България“ |
По т. 17 Освобождаване на МПС в момент на задържане за неправилно паркиране – 20 лв.
|
Предложението не се приема. |
Направеното предложение не се приема, поради несъответствието на двете действия по освобождаване, посочени в т. 16 и т.17 от Проекта на Наредба. |
Група общински съветници на „БСП за България“ |
По т. 18.1 Предлагаме срокът да е 24 часа. |
Предложението не се приема. |
Предлаганата часова ставка и продължителността на престоя ще превърне наказателния паркинг, в паркинг за платени услуги, но на много по-ниски от предложените в Наредбата цени. |
На основание чл. 26, ал. 5 от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 14.10.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.
В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове има постъпили следните предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил:
Организация |
Предложения и становища |
Приема/не приема предложението |
Обосновка за неприетите предложения |
Група общински съветници на „БСП за България“
|
Екологичният компонент да се определя в зависимост от екологичната категория, както следва: Без екологична категория, с екологична категория „Евро1“, „Евро2“, „Евро“3 – 1,00, а по отношение на данъка в зависимост от мощността на двигателя да не се променя. |
Предложението не се приема. |
Така направеното предложение за екологичния компонент не попада в границите по закон, определени съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗМДТ, при който коефициентът за автомобили без екологична категория, категория „Евро 1“ и „Евро 2“ е в границите от 1,10-1,40. При категория „Евро 3“ коефициентът по сега действащата Наредба е единица, и той не е обект на Проекта. Освен това ще се постигне справедливост при определяне на ДМПС и равнопоставеност между собствениците на различните категории автомобили. Идеята за промяната е основана на „замърсителят плаща“ или въвеждане на данъчни облекчения за собствениците на автомобили, които съответстват на високите екологични стандарти и утежнения за тези, които не съответстват на такива и замърсяват околната среда повече.
|
Група общински съветници на „БСП за България“
|
Предложената промяна в чл. 15, числото „1,4“ се заменя с числото „2,5“ е абсолютно необосновано. Ниският данък не идва от малкото промили, а от ниската данъчна оценка на населените места с изключение на гр. Кюстендил. В малките населени места данъчните оценки на недвижимите имоти в голямата си част са между 2000 и 10000 лева. При данъчна оценка от 2000 лева, прилаганото увеличение за голяма част от неселените места няма да има желания ефект. |
|
Предложените промени са закономерни, обосновани, навременни и приемането им ще създаде по-висока устойчивост на общинския бюджет. Данъчната оценка на недвижимите имоти се определя съгл. Приложение № 2 от ЗМДТ. Категорията на населените места се определя от МРРБ и не е в правомощията на ОбС да изменя показателите, влияещи върху размера на данъчната оценка. В същото време законодателят не дава възможност да се диференцират различни ставки на данък недвижими имоти за различните населени места. Трябва да се отчете, че съществуват законодателни облекчения и освобождаване от заплащане на ДНИ, на определена категория лица и обекти, което определяне не е от правомощията на Общинския съвет, но в същото време са голяма част от собствените приходи, които биха постъпили в бюджета на общината. Напр: облекчения за основно жилище, ТЕЛК, паметници на културата и др.
|