ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT

IT

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019 – 0023 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ:

1.  За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
•   Социален терапевт – 2 щ. бр.;
•   Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

2.  За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“  /ЗЖ 2/ за следните длъжности:

•   Социален терапевт – 1 щ. бр.;
•   Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
 
1.     Социален терапевт – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1.    Завършено основно образование;
2.    Професионален опит – не се изисква;
3.    Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2.    Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЗЖ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи  и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
3.    Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4.    Проветрява помещенията, предава съвместно с потребителите бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5.    Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6.    Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
8.    Работа по график.

2.  Медицински специалист – 0,5 щ. бр.
    Изисквания за заемане на длъжността:
1.    Завършено медицинско образование;
2.    Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3.    Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4.    Професионален опит – не се изисква;
5.    Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ЗЖ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2.    Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3.    Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЗЖ и в преразглеждането им;
4.    Следи и контролира за хигиената в ЗЖ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
5.     Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
6.    Регистрира назначенията в специален регистър и води „Дневник инциденти“;
7.    Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
8.    Води необходимата документация и отчетност;
9.    Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
10.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ 1.

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-     Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1;

Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
      
Документите по образец се получават в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 15.12.2022 г. до 30.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 05.01.2023 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, представям следнотo:
Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения "/ЦСРИ/  с адрес: Община Кюстендил, с. Лозно за следните длъжности:

1.     Медицинска сестра – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3/ Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
 1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социалната услуга и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалната услуга и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социалната услуга;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/  Контролира рационалното хранене на потребителите на социалната услуга;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалната услуга /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социалната услуга до здравното заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалната услуга.

2. Логопед – 1 щатна бройка
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦСРИ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец - Приложение 1;

- Автобиография - по образец- Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦСРИ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224  от 12.12.2022 г. до 16.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов“ № 6, ет. 2, кабинет 223 и 224. В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
 
Телефон за информация: 078/55-11-30, 078/55-11-31
ВАЖНО:  Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 19.12.2022 г. на информационното табло на отдел „Социални дейности” към община Кюстендил, и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.061-0007-С01 по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, процедура „Подкрепа за лица с увреждания“ – Компонент 2, финансиран от  Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал  по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил”, представям следнотo:

Обявление за провеждане на подбор на персонал за социалната услуга „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания и техните семейства"/ЦПЛУ/  с адрес: общ. Кюстендил, с. Лозно, социална услуга за осигуряване на заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за 30 лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания

1.    Психолог – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Психология;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
6/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др.

2. Логопед – 1 щ. бр.
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Логопедия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦПЛУ;
2/ Изготвя обективни и задълбочени анализи на резултатите на лицата с комуникативни нарушения;
3/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Комплектува документацията и поддържа досиетата на потребителите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центъра и извън него, работи за социално включване на потребителите и др;
7/ Правилно води документацията, свързана с неговата дейност;
8/ Познава основните етапи на организация на логопедичната дейност;,
9/ Познава и прилага подходящи форми на поведение, насочени към ефективна и конструктивна работа в екип;
10/ Познава специфичните професионални задачи на логопеда при работата в екип;
11/ Провежда ефективна превенция, диагностика, терапия и консултация по отношение на комуникативните нарушения на потребителите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-Да притежават компютърна грамотност.
-Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец - Приложение 1;

- Автобиография - по образец- Приложение 2;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в офиса на проекта на екипа за управление в  Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
Лицата могат да кандидатстват за различни длъжности в социалната услуга ЦПЛУ, като коректно ги посочат в заявлението.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 12.12.2022 г. до 30.12.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.      
Телефон за информация: 078/55-11-31

Важно:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика за събеседване с кандидатите, отговарящи на изискванията по документи ще бъдат обявени на 04.01.2023 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /общинска поликлиника/ и на сайта на община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

1.Ръководител

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Силвия Василева Стойчева -Димитрова

15 т.

 

2.Социален терапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Валентина Манолова Манчева

14 т.

2.

Донка Тодорова Миладинова

14 т.

 Трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во място за позиция № 1 за позиция № 2 трудов договор се сключва с лицата, класирани на 1 - во  и  2  - ро  място  в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Започна набирането на участнички за третото издание на програма за личностно развитие за момичета от малките населени места „Гергина“, която включва онлайн трейнинг, възможности за менторство и летен лагер за трансформация. Програмата се организира от Фондация “Солидарност в действие”, младежка организация със седалище в с. Друган, общ. Радомир.
Да живееш в малък град или село не означава непременно да мечтаеш на дребно. Търсим момичета на възраст 15-25 год., които знаят, че светът е голям и пълен с възможности, и искат да изградят живот извън представите си за възможното. Условие за участие е момичетата да живеят в село или град с население до 40 000 души и да са завършили основно образование.
Програмата предлага 3 възможности, специално разработени, за да развият уменията и увереността на момичетата да преобразяват себе си и своя живот. Кандидатства се чрез попълване на кратък онлайн формуляр, като основният критерий за допускане в програмата е изразената мотивация и желание за работа върху себе си. Необходимо е желаещите да участват да имат възможността да се включат активно във всички фази на програмата.
В първата си част “Гергина” предоставя интензивно онлайн обучение по време на коледната ваканция, включващо 12 онлайн сесии с упражнения и дискусии за изследване на ключовите посоки за развитие. Обучението засяга едни от най-съществените аспекти на личното развитие, като отговаря на следните въпроси:
♡  Как да разбера в какво мога да бъда успешна?
♡  Как мога да се развивам в посока добри доходи в сферата, която ми е интересна?
♡  Как да създам от мечтите си цели, които да мога да реализирам?
♡  Как да усвоя така популярните “навици на успешните хора”?
♡  Как да разпознавам кое работно място е добро за мен?
♡  Кой е ключът за разрешаване на конфликтите с хората?
♡  Как да взимам по-мъдри решения?
♡  Как да бъда емоционално интелигентна жена?
♡  Как да израствам от проблемите си?
♡  Как да преодолея ограничената представа за себе си?
Втората част на програмата ще предостави на участничките възможности да се срещнат с жени-експерти в областите, които ги интересуват, които да им споделят опита си и да им дадат практични насоки как да се развиват в съответните сфери.
Третата част на “Гергина”, до която ще бъдат допуснати само успешно преминалите онлайн обучението, е достъп до една от международните ни програми, които ще се проведат през 2023г., включващи групови игри, симулации и дискусии, съместни проекти и творчество.
Набирането на участнички ще продължи до запълване на 20-те налични места или най-късно до 15.12.2022г. Информация за програмата и линк за кандидатстване са налични в страницата на програмата.
“Гергина” е създадена от Елица Панкова (коуч за личностно развитие) и Маги Назер (социолог и социален предприемач). Двете работят заедно по многобройни образователни проекти и решават да създадат програмата, след като забелязват специфичните предизвикателства, с които се сблъскват момичетата от малките населени места в България и необходимостта тяхното развитие да бъде подкрепено с ключови умения и компетенции, за да могат да се реализират в глобалното общество.
С името си програмата отдава почит на Гергина Тончева - една възхитителна жена с изключителен принос за българското образование и култура, чийто земен път започва в малкото плевенско селце Садовец. Изпълнителната директорка на фондация “Солидарност  в действие” и съорганизаторка на програмата, Маги Назер (28год.) е възпитаничка на НГДЕК и Middlebury college (САЩ), а понастоящем завършва магистърска програма “История на жените и половете” в Софийски университет.  Маги познава Гергина Тончева от ученическите си години в НГДЕК и споделя за нея: “Г-жа Тончева ми даде насърчението и крилете да творя, изследвам и пътешествам както навътре в себе си така и в големия свят, в който се влюбих още с първата учебна практика в Турция, за която тя ми подсигури стипендия, тъй като иначе нямаше как да участвам. Гергина Тончева отвори широко вратите на моя свят, както е правила години наред с много други хора. Тя е моето вдъхновение и олицетворение за това какво означава да бъдеш ЖЕНА: истинска, непоколебима, смела, съзидателна, badass откъдето и да го погледнеш.”

Страница на програмата: https://solidarityworks.eu/gergina-program/
Формуляр за кандидатстване: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd26t9TjezgYfD31zXnho-tmh0pTV0HOzuJYnI1jQranXsZjQ/viewform
Фондация “Солидарност е действие” във Фейсбук: https://www.facebook.com/solidarityworks
За контакт: Маги Назер, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., 0889925804

 

Споделете в социалните мрежи:

ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

 

ДЛЪЖНОСТ

МОТИВИ/

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ

1.       

Силвия Василева Стойчева -Димитрова

Ръководител

Отговаря на изискванията

2.       

Донка Тодорова Миладинова

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

3.       

Валентина Манолова Манчева

Социален терапевт

Отговаря на изискванията

Споделете в социалните мрежи:

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019-0023-C02 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”  за две социални услуги „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ и „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“  /ЗЖ 2/

ДАТА

КАНДИДАТ

 

ЧАС

1.                   

07.12.2022г.

Силвия Василева Стойчева -Димитрова

15:00

2.                   

07.12.2022г.

Валентина Манолова Манчева

15:10

3.                   

07.12.2022г.

Донка Тодорова Миладинова

15:20

СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ,    КАБИНЕТ 45

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани,

Община Кюстендил Ви напомня, че на 31.12.2022 год. изтича срокът за подаване на декларация за освобождаване от такса за сметосъбиране и сметоизвозване на физически и юридически лица за имоти, които няма да се използват през 2023 г., както и на декларация за определяне на таксата за битови отпадъци според количеството битови отпадъци и честотата на сметоизвозване за нежилищни имоти на юридически лица за следващата 2023 год.

Декларациите може да подадете електронно чрез електронните услуги на сайта на Община Кюстендил – kustendil.bg, чрез Системата за сигурно електронно връчване, на един от следните имейл адреси – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Електронно подадените декларации следва да бъдат подписани с електронен подпис от всички  данъчно задължени лица, посочени в декларацията.

Остава възможността декларациите да бъдат подадени по пощата на адрес: гр. Кюстендил пл. „Велбъжд“ № 1 или на място в дирекция „Местни приходи“.

Образци на декларациите може да намерите на сайта на общината – www.kustendil.bg в раздел „Административни услуги“ на следния линк: 

https://kustendil.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=334&Itemid=273&lang=bg

Декларацията може да се изтегли и от раздел електронни услуги или да бъде получена на място в дирекция „Местни приходи“.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26, ал. 5  от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на  територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 21.10.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове  са постъпили следните предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги   на територията на Община Кюстендил:

Организация

Предложения и становища

Приема/не приема предложението

Обосновка за неприетите предложения

Група общински съветници на „БСП за България“

По т. 1.1 Първите 30 минути – безплатно

По . 1.5.3 За един месец със запазено място – 20 лв.

По т 1.5.4 За една година със запазено място – 200 лв.

Предложението не се приема. 

По т. 1.1 Невъзможно за прилагане, тъй като няма съществуващ механизъм по прилагането и контролирането.

 

По т. 1.5.3 и т. 1.5.4 направените предложения са съобразени със спецификата на пътната мрежа в гр. Кюстендил и финансовите възможности на населението и бизнеса, и регистрираните масови нарушения на закона за движение по пътищата, относно паркирането и престоя на автомобилите за предложените зони за кратковременно платено паркиране.

Група общински съветници на „БСП за България“

По т. 2 Предлагаме разграничение по зони или по първостепенна – 1000 лв.  и второстепенна – 300 лв. пътна мрежа.

Предложението не се приема.

Така направеното предложение за първостепенна и второстепенна пътна мрежа е в противоречие с глава III и чл. 29, ал. 1 от Наредбата за организацията и безопасността на автомобилното движение на територията на Община Кюстендил.

Група общински съветници на „БСП за България“

т. 16 считаме за неясна. В т.16.1 принудително преместване на МПС от зона за кратковременно платено паркиране в определен за целта паркинг – 50 лв., таксата ще е 50 лв. само за тези, които са преместени от зона за кратковременно платено паркиране или ще е  50 лв. за репатриране от всяко място, което е предвидено, че е забранено паркирането и нарушителите се репатрират?

 

В т. 16 са изменени цените на таксата по вече действащата Наредба, които са съобразени с ръста на инфлацията и неколкократното повишаване на цените на горивата, и ръста на минималната работна заплата.

Таксата от 50 лв. ще се прилага и за всички спрени и паркирали МПС, съгл. чл. 171, т. 5 букви от „а“ до „г“ включително от Принудителни

административни мерки на ЗДвП.

Група общински съветници на „БСП за България“

По т. 17 Освобождаване на МПС в момент на задържане за неправилно паркиране – 20 лв.

 

 

 

 

 

Предложението не се приема.

Направеното предложение не се приема, поради несъответствието на двете действия по освобождаване, посочени в т. 16 и т.17 от Проекта на Наредба.

Група общински съветници на „БСП за България“

По т. 18.1 Предлагаме срокът да е 24 часа.

Предложението не се приема.

Предлаганата часова ставка и продължителността на престоя ще превърне наказателния паркинг, в паркинг за платени услуги, но на много по-ниски от предложените в Наредбата цени.

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 26,  ал. 5   от Закона за нормативните актове Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци на територията на Община Кюстендил, заедно с мотивите към него е публикуван на 14.10.2022 г. на интернет страницата на Община Кюстендил за предложения и становища.

 В 30-дневния срок за обществени консултации по чл. 26, ал. 4 изр. първо от Закона за нормативните актове има постъпили следните предложения и становища по изработения Проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредбата за определяне размера на местните данъци  на територията на Община Кюстендил:

Организация

Предложения и становища

Приема/не приема предложението

Обосновка за неприетите предложения

 

 

Група общински съветници на „БСП за България“

 

Екологичният компонент да се определя в зависимост от екологичната категория, както следва:

Без екологична категория, с екологична категория „Евро1“, „Евро2“, „Евро“3 – 1,00, а по отношение на данъка в зависимост от мощността на двигателя да не се променя.

Предложението не се приема.

Така направеното предложение за екологичния компонент не попада в границите по закон, определени съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗМДТ, при който коефициентът за автомобили без екологична категория, категория „Евро 1“ и „Евро 2“ е в границите от 1,10-1,40.  При категория „Евро 3“ коефициентът по сега действащата Наредба е единица, и той не е обект на Проекта.

Освен това ще се постигне справедливост при определяне на ДМПС и равнопоставеност между собствениците на различните категории автомобили. Идеята за промяната е основана на „замърсителят плаща“ или въвеждане на данъчни облекчения за собствениците на автомобили, които съответстват на високите екологични стандарти и утежнения за тези, които не съответстват на такива и замърсяват околната среда повече.

 

 

Група общински съветници на „БСП за България“

 

 

 

 

Предложената промяна в чл. 15, числото „1,4“ се заменя с числото „2,5“ е абсолютно необосновано. Ниският данък не идва от малкото промили, а от ниската данъчна оценка на населените места с изключение на гр. Кюстендил.  В малките населени места данъчните оценки на недвижимите имоти в голямата си част са между 2000 и 10000 лева. При данъчна оценка от 2000 лева, прилаганото увеличение за голяма част от неселените места няма да има желания ефект.

 

Предложените промени са закономерни, обосновани, навременни и приемането им ще създаде по-висока устойчивост на общинския бюджет.

Данъчната оценка на недвижимите имоти се определя съгл. Приложение № 2 от ЗМДТ. Категорията на населените места се определя от МРРБ и не е в правомощията на ОбС да изменя показателите, влияещи върху размера на данъчната оценка.  В същото време законодателят не дава възможност да се диференцират различни ставки на данък недвижими имоти за различните населени места.

Трябва да се отчете, че съществуват законодателни облекчения и освобождаване от заплащане на ДНИ, на определена категория лица и обекти, което определяне не е от  правомощията на Общинския съвет, но в същото време са голяма част от собствените приходи, които биха постъпили в бюджета на общината. Напр: облекчения за основно жилище, ТЕЛК, паметници на културата и др.

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт