ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Обява за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 09.03.2023 г. до 17.03.2023 г., във формирования от състава на Командване за логистична поддръжка

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_klp-260_12.2022.pdf

 

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военно формирование от състава на Командване за логистична поддръжка за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_klp_12.2022.pdf

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 11.05.2023г. до 23.05.2023г., във формирования на Сухопътните войски, дислоцирани в гарнизоните София, Стара Загора, Ямбол, Хасково, Плевен,

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_sv_12.2022.pdf

 

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 8, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища, възражения по проекта на картотека на граждани за настаняване под наем в общински жилища за 2023 г. се правят в 14-дневен срок до Кмета на Община Кюстендил, считано от датата на обявяване – 01.12.2022 г. може да видите тук

 

It still seems strange to me that this big bookmaker is still not known in our country, because mostbet-az90-yukle.com It is a true world leader in the sports betting industry and a brand to keep an eye on

Споделете в социалните мрежи:

            Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.019 – 0023 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ КОМПОНЕНТ 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:

ОБЯВЛЕНИЕ:

1.    За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за жени“ /ЗЖ 1/ за следните длъжности:
•    Ръководител - 0,5 щ. бр.;
•    Социален терапевт – 3 щ. бр.;
•    Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

2.    За провеждане на подбор на персонал за услуга „Защитено жилище за лица с психични разстройства – за мъже“  /ЗЖ 2/ за следните длъжности:

•    Ръководител - 0,5 щ. бр.;
•    Социален терапевт – 1 щ. бр.;
•    Медицински специалист – 0,5 щ. бр.

Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.




1.     Ръководител – 1 щ. бр.
 Изисквания за заемане на длъжността:
1.    Завършено висше образование;
2.    Образователно-квалификационна степен–„Бакалавър”/ „Магистър”;
3.    Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки и/или Хуманитарни науки;
4.    Професионален опит – минимум 1 /една/ година по специалността;
5.    Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
-  Допустимост на разходите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
6. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1.    Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Защитено жилище за лица с психични разстройства“ /ЗЖ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2.    Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги;
3.    Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4.    Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
5.    Извършва анализ на дейността на ЗЖ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;


6.    Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
7.    Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в ЗЖ;
8.    Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
9.    Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
10.    Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
11.    Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЗЖ;
12.    Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал
13.    Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените услуги в ЗЖ;
14.    Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
15.    Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЗЖ;
16.    Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
17.    Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
18.    Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
 
2.     Социален терапевт – 3 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1.    Завършено основно образование;
2.    Професионален опит – не се изисква;
3.    Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2.    Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЗЖ, помощ при и/или приготвяне на храна,


помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи  и спално бельо, подреждане на гардероб и др.;
3.    Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4.    Проветрява помещенията, предава съвместно с потребителите бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5.    Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6.    Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ;
8.    Работа по график.

3.  Медицински специалист – 1 щ. бр.
    Изисквания за заемане на длъжността:
1.    Завършено медицинско образование;
2.    Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;
3.    Области на образование: Здравеопазване. Професионално направление – Медицина - мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4.    Професионален опит – не се изисква;
5.    Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
    Основни задължения и отговорности за длъжността:
1.    Наблюдава здравословното състояние на потребителите на ЗЖ и при нужда оказва долекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2.    Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3.    Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЗЖ и в преразглеждането им;


4.    Следи и контролира за хигиената в ЗЖ /отопление, проветряване, дезинфекция/;
5.     Изпълнява назначенията на лекар – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
6.    Регистрира назначенията в специален регистър и води „Дневник инциденти“;
7.    Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
8.    Води необходимата документация и отчетност;
9.    Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
10.    Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЗЖ 1.

 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
     -      Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец - Приложение 1;

Автобиография - по образец- Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
      
Документите по образец се получават в Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ от 29.11.2022 г. до 05.12.2022 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
        Телефон за информация: 078/55-11-31
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати и графика ще бъдат обявени на 06.12.2022 г. на информационното табло с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Кинезитерапевт/Рехабилитатор

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Димитринка Димитрова Марина

15 т.

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Социален терапевт

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Диана Венкова Крумова

15 т.

2.

Румяна Ленчова Никова

14 т.

3.

Зоя Живкова Илиева

13 т.

 

Трудов договор се сключва с лицата, класирани от 1 - во място до 3-то място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност. 

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:

 

1.Счетоводител/Домакин

 

ИМЕ НА КАНДИДАТА

ТОЧКИ

1.

Милена Васкова Падинарска

13 т.

 

Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място за позиция № 1 в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.

 

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Споделете в социалните мрежи:

Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за длъжността „юрисконсулт“ – две щатни бройки в отдел „Правни дейности“ при Дирекция „Правни дейности и обществени поръчки” - Общинска администрация - Община Кюстендил

Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-00-1567/17.11.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 01.12.2022 г. от 11:30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, стая №45.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 01.12.2022 г. в 15.00 часа на посочения по - горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:

1.    Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
- за тест – коефициент 4;
- за интервюто– коефициент 5.

2.    Начина за формиране на резултатите от конкурса:
a)    Кандидата решава тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
b)    Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
c)    Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценят с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
d)    До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
e)    Продължителността на интервюто е до 20 минути;
f)    При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 15 точки;
g)    Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от  (НПКПМДСл).
h)    Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти  по т. 1  коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на  информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Светослав Василев
Председател на конкурсната комисия

Дата: 23.11.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за длъжността началник на отдел „Правни дейности“ при Дирекция “Правни дейности и обществени поръчки” Общинска администрация - Община Кюстендил
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-00-1569/17.11.2022 г. на Кмета на Община Кюстендил реши:
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 01.12.2022 г. от 09:00 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд“ № 1, стая №45.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 01.12.2022 г. в 13.00 часа на посочения по - горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:

1.    Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
- за тест – коефициент 4;
- за интервюто– коефициент 5.

2.    Начина за формиране на резултатите от конкурса:
a)    Кандидата решава тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.
b)    Конкурсната комисия одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
c)    Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценят с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
d)    До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
e)    Продължителността на интервюто е до 20 минути;
f)    При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. Минималният резултат при който се счита, че кандидатът е издържал интервюто е 15 точки;
g)    Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 6 от  (НПКПМДСл).
h)    Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените коефициенти  по т. 1  коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на  информационното табло в сградата на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. ”Велбъжд” №1, както и на интернет страница на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg
Светослав Василев
Председател на конкурсната комисия

Дата: 23.11.2022 г.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт