ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

Информация за датата, часа и мястото на провеждане на конкурса за главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил
Конкурсна комисия определена със Заповед РД-00-1582/02.11.2023 година на Кмета на Община Кюстендил реши :
Допуснатият кандидат следва да се яви за решаване на тест на 16.11.2023 г. от 08.30 часа в административната сграда на Община Кюстендил – гр. Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, заседателна зала ет. 2

Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 16.11.2023 г. в 14.00 часа на посочения по-горе адрес.
Система за определяне на резултатите от конкурса:

    1.Коефициентите при формиране резултатите от конкурса:
-за тест – коефициент 4;
-за интервюто – коефициент 5.

    2.Начина за формиране на резултатите от конкурса:
        Кандидата решават тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността. Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. След обявяване на началото на провеждане на конкурса кандидата изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява.

 Конкурсната комисия  одобрява следната система за определяне на резултатите от теста:
Всеки един от трите варианта на тест съдържа 20 /двадесет/ въпроса, верните отговори на всеки въпрос се оценяват с по 1 /една/ точка. Максималният брой точки, който може да получи всеки кандидат е 20 /двадесет/.
До интервю се допускат кандидатите, получили минимум 11 /единадесет/ точки при решаването на теста.
Продължителността на интервюто е до 20 минути.
 При провеждане на интервюто всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр съгласно приложение № 5 от НПКПМДС. Общият резултат от интервюто е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при решаване на теста и от интервюто, умножени с определените по т. 1 коефициенти.
Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на Община Кюстендил с адрес: www.kustendil.bg

Споделете в социалните мрежи:

СПИСЪК надопуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил

    Допуска до конкурс кандидати – вх. № 93-00-2228/31.10.2023 г.

Споделете в социалните мрежи:

-    „РЪКОВОДИТЕЛ“  НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3)   Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4)  Професионален опит – не се изисква;
5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
-  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
 
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
      -     Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности”  на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
        Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 18.10.2023 г. до 31.10.2023 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
1.    Заявление – Пр. 1  може да изтеглите тук
2.    Автобиография – Пр. 2 може да изтеглите тук

        Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 03.10.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Покана за публична дискусия на 20.10.2023 г. от 17.30 часа в сградата на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1, залата на ет. 2 във връзка с изготвен „Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет“ и Предложение за „Национална карта на социалните услуги“, в частта относно социалните услуги на територията на община Кюстендил.
Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет и Предложение за Национална карта на социалните услуги

може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Предоставя комплекс от социални услуги в общността, предназначени за деца и семейства с цел: Повишаване качеството на живот, чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото, чрез осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете; Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му; Предотвратяване на социалната изолация на децата; Превенция на противообществените и криминални прояви на децата; Защита на децата от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик; Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства.

1. Логопед  – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3/ Специалност – логопед, или професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/    Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск  и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2/    Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
3/    Изследване на говорното развитие на всяко дете, ползващо услугите, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4/    Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
5/    Участие в изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите индивидуални планове за подкрепа с децата и техните семейства;
6/    Участие в групи за работа с родители;
7/    Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
8/    Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
9/    Подпомагане, съвместно с мед. лице на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
10/    Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
11/    Осъществяване на партньорство със семейството на детето и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
12/    Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
13/    Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
14/   Води необходимата документация и отчетност;
15/   Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
16/   Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
17/   Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

2. Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4)  Професионален опит –не се изисква;
5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.      
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ на адрес: гр. Кюстендил, кв.“Герена“ , ул. „Кокиче“  № 16

Място и срок за подаване на документите:                                             
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“  - гр. Кюстендил, кв.„Герена“, ул. „Кокиче“ № 16 от 06.10.2023 г. до 19.10.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“  № 16.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 0888 044 161

ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 20.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА „КОКИЧЕ“  - ГР.КЮСТЕНДИЛ,КВ. „ГЕРЕНА“,  УЛ.“КОКИЧЕ“ № 16.

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-1427/04.10.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:
       1. Незастроен, поземлен имот с идентификатор 41112.504.2356 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00  /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2357;  41112.504.2355, по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517646-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил.Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5763/10.11.2020 год.- Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
2. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2357 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2358;  41112.504.2355, 41112.504.2356 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517359-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5764/10.11.2020 год. - Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
3. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2360 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389б, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори; 41112.504.2361;  41112.504.2362, 41112.504.2359, 41112.504.582 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517629-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5767/10.11.2020 год. Начална тръжна цена 40700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 4000 лева.
4. Поземлен имот с проектен идентификатор 41112.503.4600 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 90.00 /деветдесет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана; Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.503.2299; 41112.503.4148, 41112.503.4151; 41112.503.4149,  съгласно скица - проект № 15-676716-22.06.2023 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. .Адрес: гр. Кюстендил, ж.к.Герена, Начална тръжна цена 7500 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 750 лева.
            Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 24.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 31.10.2023 год., при същите условия.    
 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена фактура за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил до 15.00 часа на 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

I.    Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

    Управител - Вх. №5/16.08.2023г.
    Социален работник - Вх. №22/28.08.2023г.
    Социален работник - Вх. №8/17.08.2023г.
    Кинезитерапевт - Вх. №12/21.08.2023г.
    Медицинска сестра - Вх. №29/30.08.2023г.
    Счетоводител – Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.
    Социален медиатор - Вх.№15/22.08.2023г.
    Социален медиатор - Вх. №2/15.08.2023г.
    Педагог - Вх. №3/15.08.2023г.
    Шофьор - Вх. №18/24.08.2023г
    Работник поддръжка – ДЦ-14/21.08.2023г.

II.    Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“

1.    Управител
Вх. №/дата    точки
Вх. №5/16.08.2023г.    25
2.    Социален работник
Вх. №22/28.08.2023г.    25
Вх. №8/17.08.2023г.    23
Вх. №16/22.08.2023г.    19
3.    Кинезитерапевт
Вх. №12/21.08.2023г.    21
4.    Медицинска сестра
Вх. №29/30.08.2023г.    21
5.    Счетоводител
Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.    23
Вх. №27/30.08.2023г.    21
6.    Социален медиатор
Вх.№15/22.08.2023г.    23
Вх. №2/15.08.2023г.    22
Вх. №1/15.08.2023 г.    21
Вх. №13/22.08.2023 г.    20
Вх. №17/24.08.2023 г.    19
Вх. №11/21.08.2023 г.    17
7.    Психолог
Вх. №4/15.08.2023 г.    19
8.    Педагог
Вх. №3/15.08.2023 г.    20
Вх. №16/22.08.2023 г.    19
9.    Шофьор
Вх. №18/24.08.2023 г.    23
Вх. №19/25.08.2023 г.    19
10.     Работник поддръжка
Вх. № ДЦ-14/21.08.2023г.    23
Вх. №10/21.08.2023 г.    22
Вх. №9/18.08.2023 г.    19
Вх. №7/17.08.2023 г.    18
Вх. №26/30.08.2023 г.     17
Вх. №11/21.08.2023 г.    16

III.    Неявили се кандидати:
1.    Вх. №20/25.08.2023г.
2.    Вх. №21/25.08.2023г.
3.    Вх. №25/29.08.2023 г.
4.    Вх. №28/30.08.2023 г.
5.    Вх. №6/16.08.2023 г.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
                                                                                 

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че във връзка промени касаещи миграцията на бюджетни плащания съгласно указанията на Българска народна банка(БНБ) и Министерство на финансите (МФ), в сила от 01.10.2023 г., касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 13:30 ч. на 29.09.2023 г. (петък).

Споделете в социалните мрежи:

1.    Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за Управител в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“,  предлага сключване на трудов договор със следното лице по обявената длъжност:

    Управител - Вх. №4/31.08.2023 г.

2.    Списък на оценени и класирани кандидати за Управител на социалната услуга „Център за обществена подкрепа „Света Петка“:


Вх. №/дата    точки
Вх. №4/31.08.2023 г.    24 т.
Вх. №2/22.08.2023 г.    22 т.
Вх. №1/14.08.2023 г.    19 т.
Вх. №3/22.08.2023 г.    18 т.

Споделете в социалните мрежи:

       1. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.81 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 1299,00 / хиляда двеста деветдесет и девет / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.1, 41112.41.5, 41112.41.70, 41112.41.10 Номер по предходен план: 5, кв. 204, парцел XI, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.41.83, 41112.41.10, 41112.41.79, 41112.504.1326 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот №15-26658-13.01.2022 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка. За имота има издадена Заповед № РД-00-297/17.03.2021г. – Начална тръжна цена   71 700 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.
2. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.78 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 3761,00 / три хиляди седемстотин шестдесет и един / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.70 Номер по предходен план: 70, кв. 204, парцел XIII, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.1326, 41112.41.79, 41112.41.10, 41112.504.1323, 41112.504.1325 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-331080-27.03.2023 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка.За имота има издадена Заповед  № РД-00-397/15.03.2023 год. по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена   281 500 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  5000 лева.
           3. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4499 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, м. „Хисарлъка“  с площ 1 507 кв. м. одобрени със заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, номер по предходен план: квартал 471, парцел  IХ. Стар номер 85,93.  За имота има издадена Заповед № РД-00-323/01.03.2023 год.по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена  89 150 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.                                                         
4. Незастроен урегулиран поземлен имот VI – общ., кв.28 по регулационния план на с. Драговищица, общ. Кюстендил, с площ 923.00 / деветстотин двадесет и три / кв.м., при граници и съседи: от север улица, от изток УПИ II-393; УПИ III-394; УПИ IV, съгласно скица №838/24.11.2022 г., издадена от Община Кюстендил  - Начална тръжна цена 9 400 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.                                                           
            5. Незастроен поземлен имот  с идентификатор 41112.503.4480  по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил,  ул. Дондуков с площ 487.00 /четиристотин осемдесет и седем / кв.метра.  Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). Предишен идентификатор: 41112.503.265; 41112.500.1776. Номер по предходен план: квартал 25, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.500.1776, 41112.503.265, 41112.503.4479 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-570710-02.07.2020 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес:гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“- Начална тръжна цена 40 700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.                                                                                 

Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 03.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 10.10.2023 год., при същите условия.    
 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 29.09.2023 год., включително и до 06.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 29.09.2023 год., включително и до 06.109.2023 год.  включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт