IT1
ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/- „КОКИЧЕ” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост /жени/търси да назначи ;
1. Счетоводител – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
• Да притежават компютърна грамотност.
• Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
• Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
Начин на провеждане на подбора:
• Обявление
• Подбор по подадените документи
• Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление в свободен текст;
- Автобиография SV европейски формат;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Кокиче” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2023 г.
Телефон за информация: 078/55-11-30; 078/55-11-31
ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ /ЦНСТПЛУИ/-, „ЗДРАВЕЦ” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца, резидентна услуга за осигуряване на 24 – часова грижа и подкрепа на 15 лица с умствена изостаналост / жени/ , търси да назначи:
- Социален терапевт – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/Полага ежедневни грижи за потребителите - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ, помощ при и/или приготвяне на храна, помощ при къпане, тоалет, почистване на спални и други помещения, пране и гладене на дрехи и спално бельо, подреждане на гардероб и др;
3/Приучва настанените потребители към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изграждане на основни умения за извършване на дейности от ежедневието;
4/ Проветрява помещенията, оправя леглата на потребителите на инвалидни колички, предава бельото за пране, получава чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
5/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
6/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в ЦНСТ;
7/Работа по график.
- Счетоводител – 0,5 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/Области на образование: Стопански науки - Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира финансово-счетоводната дейност;
3/Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорното лице в ЦНСТ;
4/ Изготвя и съхранява личните трудови досиета на служителите в ЦНСТ;
5/ Води необходимата документация, съгласно националното законодателство.
- Касиер домакин/ трудотерапевт –1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква;
3/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
4/ Кандидатът трябва да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на ЦНСТ, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Води необходимата документация.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление в свободен текст;
- Автобиография SV европейски формат ;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС /ако е приложимо/;
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в ЦНСТПЛУИ „Здравец” с адрес: общ. Кюстендил, с. Вратца от 22.12.2022 г. до 13.01.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от 13.01.2022г.
Телефон за информация: 078/55-11-31; 078/55-11-30
На основание чл. 8, ал. 3 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища, обявявам Картотека на граждани за настаняване под наем в общински жилища за 2023 г.може да видите тук
СПИСЪК НА ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ В „ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ ЗА ЛИЦА С ПСИХИЧНИ РАЗСТРОЙСТВА И ЛИЦА С ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ“
І. КЛАСИРАНЕ НА ОЦЕНЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
1.Медицинска сестра
№ |
ИМЕ НА КАНДИДАТА |
ТОЧКИ |
1. |
Даяна Бисерова Василева |
15 т. |
Трудов договор се сключва с лицето, класирано на 1 - во място в списъка с оценени и класирани кандидати за заемане на съответната длъжност.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Програмата за управление качеството на атмосферния въздух на територията на Община Кюстендил е със срок на действие 2016 – 2020 г. Поради изтичане на срока на действащата Програма се налага изготвянето на актуална такава. Община Кюстендил разполага с четири сезонни измервания по основни компоненти на атмосферния въздух на територията на общината от мобилната лаборатория на Изпълнителната агенция по околна среда и води.
В тази връзка каним всички заинтересовани лица, притежаващи съответната правоспособност и компетентност да подадат офертни предложения в срок до 17:00 часа на 16 януари 2023 г. в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, партер ет. 1 или на официалният имейл на Общината – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2022 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 12:00 ч. на 30.12.2022 г. (петък). След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време. Платформата за интернет плащания ще бъде активна до 24:00 ч. на 29.12.2022 г.
На 30.12.2022г. ПОС-терминалните устройства в дирекцията няма да работят.
Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за изменение и допълнение на Тарифата за определяне размера на таксите за водовземане от минерална вода на територията на Община Кюстендил и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта и мотивите към него може да видите тук
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“.
№ |
ДАТА |
КАНДИДАТ
|
ЧАС |
1. |
22.12.2022 |
Даяна Бисерова Василева |
10:00 |
СЪБЕСЕДВАНЕТО ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ В СГРАДАТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ
КАБИНЕТ 51
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.062-0008-C02 по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и утвърдена от Кмета на Община Кюстендил „Процедура за подбор на персонал по проект „Създаване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” в Община Кюстендил“,предоставям следното:
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ
№ |
ДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
|
ДЛЪЖНОСТ |
МОТИВИ/ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ |
1. |
Даяна Бисерова Василева |
Медицински специалист |
Отговаря на изискванията |
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД набира кандидати за включване в курс за придобиване на правоспособност "Стрелочник, маневрен".
Информация относно курса:
∙ Курсът ще се проведе в Център за професионално обучение към БДЖ на адрес: гр. София, кв. Триъгълника, ул. "Стефансон" 1 и се заплаща изцяло от работодателя.
∙ Всеки одобрен за включване в курса преминава през медицински прегледи и проверка на психолическата пригодност в НМТБ " Цар Борис III" гр. София.
∙ Сключва се договор за обучение по Кодекса на труда.
∙ По време на обучението на курсистите се изплаща ежемесечно минимална работна заплата за страната под формата на издръжка.
∙ Продължителност на курса - 3 месеца.
∙ След полагане на държавни изпити, завършилите успешно ще бъдат назначени на трудов договор за минимален срок 3 години в Поделение за пътнически превози София - в гр. София и в гр. Видин
∙ При неспазване на тригодишния договор от страна на работника, същият дължи обезщетение на работодателя.
∙ Лица за контакт: г-жа Ралица Минчева, ръководител отдел "Подбор, обучение и развитие на персонала" и г-н Георги Георгиев, ръководител направление "Подбор", "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Централно управление, тел.: 02/8907160; г-жа Веселина Димитрова, ст. експерт УЧР, Поделение за пътнически превози София,тел.: 0882347889.
Искаш ли да започнеш работа в компания с дългогодишна история и традиции, която цени своите работници и служители,
Ела при нас и се включи в програмата ни за обучение и реализация!
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
търси да назначи
„Стрелочник, маневрен”
/като първо ще преминеш обучение, за да можеш да изпълняваш задълженията на длъжността/
Ако избереш да станеш част от сплотения и отговорен екип на
Поделение за пътнически превози София
Твоите ОТГОВОРНОСТИ ще включват
извършване на маневрена дейност в района на гарата; приемане, изпълняване и препредаване на сигнали от маневриста, прикачване и откачване на вагони, и обръщане на стрелките
За целта трябва да имаш
Завършено средно образование
Правоспособност „Маневрен стрелочник”, която ще придобиеш чрез обучение, след сключване на договор с бъдещия ти работодател и ще ти даде възможност да заемеш длъжността „Стрелочник, маневрен”
/Съгласно сключения договор се задължаваш след успешно завършване на обучението да постъпиш на работа и да работиш в системата на "БДЖ-ПП" ЕООД за срок от 3 /три/ години на длъжност „Стрелочник, маневрен”/
Удостоверение за психологическа пригодност за заемане на длъжността и медицинско свидетелство за работа, издадени преди стартиране на обучението
Ние ти предлагаме
Финансиране на курса и месечна издръжка във вид на стипендия за целия период на обучение
Придобиване на професионален опит
Коректност в трудовите отношения
Ваучери за храна
Ползване на почивни бази
Железопътна карта за пътуване от местоживеене до месторабота
Ако сме те заинтригували с нашето предложение, може да изпратиш актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо на някой от следните адреси:
електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
02/8907160, 0882347889
гр. София, ул. „Иван Вазов” № 3, за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Централно управление, на дирекция „Човешки ресурси”
гр. София, ул. „Заводска” № 1, за Поделение за пътнически превози София, отдел „Човешки ресурси”,
и не забравяй да посочиш длъжността, за която кандидатстваш.