ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
IT1

IT1

СПИСЪК надопуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността главен експерт „Устройствено планиране“ в отдел „Кадастър, регулация и устройствено планиране" при дирекция "Строителство, устройствено и инвестиционно планиране" Общинска администрация - Община Кюстендил

    Допуска до конкурс кандидати – вх. № 93-00-2228/31.10.2023 г.

Споделете в социалните мрежи:

-    „РЪКОВОДИТЕЛ“  НА  „ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП „КОКИЧЕ”   за жени с умствена изостаналост с адрес: с. Вратца, общ. Кюстендил – 1 щ. бр.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3)   Области на образование: Педагогически науки и/или Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Икономика, Социални дейности, Социология, Психология, Управление на човешките ресурси, Педагогика или придобита педагогическа правоспособност;
4)  Професионален опит – не се изисква;
5)  Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалните услуги.
-  способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга /СУ/, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Отговаря за цялостното функциониране на центъра и качествено предоставяне на СУ;
3/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в центъра;
4/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
5/ Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
6/ Извършва анализ на дейността на центъра и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
7/ Прави промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа;
8/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
9/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
10/ Разработва правилници, процедури и правила за дейността на центъра;
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на служителите;
12/ Извършва вътрешен контрол, относно качеството на предоставените социални услуги в центъра;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Организира и ръководи екипни срещи;
15/ Осъществява контакт и информира ресорния зам.-кмет и Кмета на Община Кюстендил;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центъра;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Кмета на Община Кюстендил.
 
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
      -     Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
-     Да притежават компютърна грамотност.
-     Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
-     Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.    Обявление
2.    Подбор по подадените документи
3.    Събеседване
  Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
 Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;
-  Документ за завършено образование – копие;
-  Копие на трудова книжка;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

         Документите по образец се получават в Отдел „Социални дейности”  на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил в раздел „Обявления“, „Работни места в Община Кюстендил“.
Ръководителят се назначава на трудов договор на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности.
        Място и срок за подаване на документите:
     Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223 и 224 /Общинска поликлиника/от 18.10.2023 г. до 31.10.2023 г. включително.
      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
      Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на отдел „Социални дейности” към Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинети 223, 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
Приложение:
1.    Заявление – Пр. 1  може да изтеглите тук
2.    Автобиография – Пр. 2 може да изтеглите тук

        Телефон за информация: 078/55-11-30 и 078/55-11-31

ВАЖНО:
         СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 03.10.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ” В ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. „ЯВОРОВ” №6, ЕТ. 2, КАБИНЕТИ 223 И 224 /ОБЩИНСКА ПОЛИКЛИНИКА/ И НА САЙТА НА ОБЩИНА КЮСТЕНДИЛ.

Споделете в социалните мрежи:

Покана за публична дискусия на 20.10.2023 г. от 17.30 часа в сградата на Община Кюстендил с адрес: гр. Кюстендил, пл. „Велбъжд” № 1, залата на ет. 2 във връзка с изготвен „Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет“ и Предложение за „Национална карта на социалните услуги“, в частта относно социалните услуги на територията на община Кюстендил.
Анализ на потребностите на национално ниво от социални услуги и интегрирани здравно-социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държания бюджет и Предложение за Национална карта на социалните услуги

може да видите тук.

Споделете в социалните мрежи:

Предоставя комплекс от социални услуги в общността, предназначени за деца и семейства с цел: Повишаване качеството на живот, чрез насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото, чрез осигуряване на безопасна и защитена среда за стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на всяко дете; Задоволяване на основните потребности на детето и създаване на условия за неговото нормално развитие, съобразно възрастта и интересите му; Предотвратяване на социалната изолация на децата; Превенция на противообществените и криминални прояви на децата; Защита на децата от всякакви форми на експлоатация на труд и насилие, включително и трафик; Възстановяване и/или укрепване на взаимоотношенията и връзката между децата и техните семейства.

1. Логопед  – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3/ Специалност – логопед, или професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна грамотност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/    Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата в риск  и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
2/    Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в поведението;
3/    Изследване на говорното развитие на всяко дете, ползващо услугите, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
4/    Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
5/    Участие в изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите индивидуални планове за подкрепа с децата и техните семейства;
6/    Участие в групи за работа с родители;
7/    Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и потребности;
8/    Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
9/    Подпомагане, съвместно с мед. лице на безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, в детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
10/    Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
11/    Осъществяване на партньорство със семейството на детето и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
12/    Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
13/    Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на обучителни и информационни материали;
14/   Води необходимата документация и отчетност;
15/   Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
16/   Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ;
17/   Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.

2. Психолог- 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1)  Завършено висше образование;
2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
3 Области на образование: Социални, стопански и правни науки. Професионално направление – Психология;
4)  Професионален опит –не се изисква;
5)  Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера.
6) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Предлаганата услуга е почасова за потребителите.
1/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на ЦРДУ;
2/ Участва в преразглеждането и актуализиране на плана;
3/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
4/ Работи с потребителите на услугата и семействата им при нужда, самостоятелно или групово;
5/ Провежда консултации с потребителите и техните близки и оказва психологическа подкрепа;
6/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
7/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
9/ Участва в мултидисциплинарен екип за работа по всеки случай в ЦРДУ;
10/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график.      
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1.Обявление
2.Подбор по подадените документи
3.Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец -  Приложение 1
- Автобиография - по образец-  Приложение 2;
-Документ за завършено образование – копие;
-Копие на трудова книжка /ако е приложимо/;
-Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ на адрес: гр. Кюстендил, кв.“Герена“ , ул. „Кокиче“  № 16

Място и срок за подаване на документите:                                             
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за работа с деца на улицата „Кокиче“  - гр. Кюстендил, кв.„Герена“, ул. „Кокиче“ № 16 от 06.10.2023 г. до 19.10.2023 г. включително. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.   
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  на Център за работа с деца на улицата „Кокиче“ - гр. Кюстендил, кв. „Герена“, ул. „Кокиче“  № 16.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.

Телефон за информация: 0888 044 161

ВАЖНО:
СПИСЪЦИТЕ С ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО СЪБЕСЕДВАНЕ КАНДИДАТИ И ГРАФИКА ЗА СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ДОКУМЕНТИ ЩЕ БЪДАТ ОБЯВЕНИ НА 20.09.2023 Г. НА ИНФОРМАЦИОННОТО ТАБЛО НА ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА УЛИЦАТА „КОКИЧЕ“  - ГР.КЮСТЕНДИЛ,КВ. „ГЕРЕНА“,  УЛ.“КОКИЧЕ“ № 16.

Споделете в социалните мрежи:

На основание Заповед № РД-00-1427/04.10.2023 год. на Кмета на Община Кюстендил, да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти – частна общинска собственост, по реда на Закона за общинската собственост, както следва:
       1. Незастроен, поземлен имот с идентификатор 41112.504.2356 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00  /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2357;  41112.504.2355, по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517646-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил.Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5763/10.11.2020 год.- Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
2. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2357 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.582; 41112.504.2358;  41112.504.2355, 41112.504.2356 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517359-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5764/10.11.2020 год. - Начална тръжна цена 39000 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 3000 лева.
3. Незастроен поземлен имот с идентификатор 41112.504.2360 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК. Площ на имота: 300.00 /триста/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс. Предишен идентификатор: 41112.504.582; 41112.504.499. Номер по предходен план: квартал 389б, парцел III, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори; 41112.504.2361;  41112.504.2362, 41112.504.2359, 41112.504.582 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица № 15-517629-18.06.2020 г., издадена от СГКК гр. Кюстендил. Адрес: гр.Кюстендил, ул.“Нов живот“. Имотът е актуван с АОС № 5767/10.11.2020 год. Начална тръжна цена 40700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 4000 лева.
4. Поземлен имот с проектен идентификатор 41112.503.4600 по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр. Кюстендил, одобрени със Заповед № РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен директор на АГКК, с площ 90.00 /деветдесет/ кв. метра. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана; Начин на трайно ползване: За друг обществен обект, комплекс, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.503.2299; 41112.503.4148, 41112.503.4151; 41112.503.4149,  съгласно скица - проект № 15-676716-22.06.2023 г., издадена от СГКК - гр. Кюстендил. .Адрес: гр. Кюстендил, ж.к.Герена, Начална тръжна цена 7500 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 750 лева.
            Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 24.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 31.10.2023 год., при същите условия.    
 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена фактура за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил до 15.00 часа на 20.10.2023 год., включително и до 27.10.2023 год. включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

I.    Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за персонал в „Център за работа с деца на улицата“/ЦРДУ, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за работа с деца на улицата“ предлага сключване на трудови договори със следните лица по обявените длъжности:

    Управител - Вх. №5/16.08.2023г.
    Социален работник - Вх. №22/28.08.2023г.
    Социален работник - Вх. №8/17.08.2023г.
    Кинезитерапевт - Вх. №12/21.08.2023г.
    Медицинска сестра - Вх. №29/30.08.2023г.
    Счетоводител – Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.
    Социален медиатор - Вх.№15/22.08.2023г.
    Социален медиатор - Вх. №2/15.08.2023г.
    Педагог - Вх. №3/15.08.2023г.
    Шофьор - Вх. №18/24.08.2023г
    Работник поддръжка – ДЦ-14/21.08.2023г.

II.    Списък на оценени и класирани кандидати за персонал на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата“

1.    Управител
Вх. №/дата    точки
Вх. №5/16.08.2023г.    25
2.    Социален работник
Вх. №22/28.08.2023г.    25
Вх. №8/17.08.2023г.    23
Вх. №16/22.08.2023г.    19
3.    Кинезитерапевт
Вх. №12/21.08.2023г.    21
4.    Медицинска сестра
Вх. №29/30.08.2023г.    21
5.    Счетоводител
Вх. № 93-00-1615/16.08.2023г.    23
Вх. №27/30.08.2023г.    21
6.    Социален медиатор
Вх.№15/22.08.2023г.    23
Вх. №2/15.08.2023г.    22
Вх. №1/15.08.2023 г.    21
Вх. №13/22.08.2023 г.    20
Вх. №17/24.08.2023 г.    19
Вх. №11/21.08.2023 г.    17
7.    Психолог
Вх. №4/15.08.2023 г.    19
8.    Педагог
Вх. №3/15.08.2023 г.    20
Вх. №16/22.08.2023 г.    19
9.    Шофьор
Вх. №18/24.08.2023 г.    23
Вх. №19/25.08.2023 г.    19
10.     Работник поддръжка
Вх. № ДЦ-14/21.08.2023г.    23
Вх. №10/21.08.2023 г.    22
Вх. №9/18.08.2023 г.    19
Вх. №7/17.08.2023 г.    18
Вх. №26/30.08.2023 г.     17
Вх. №11/21.08.2023 г.    16

III.    Неявили се кандидати:
1.    Вх. №20/25.08.2023г.
2.    Вх. №21/25.08.2023г.
3.    Вх. №25/29.08.2023 г.
4.    Вх. №28/30.08.2023 г.
5.    Вх. №6/16.08.2023 г.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
                                                                                 

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че във връзка промени касаещи миграцията на бюджетни плащания съгласно указанията на Българска народна банка(БНБ) и Министерство на финансите (МФ), в сила от 01.10.2023 г., касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 13:30 ч. на 29.09.2023 г. (петък).

Споделете в социалните мрежи:

1.    Комисия назначена със Заповед на Кмета на Община Кюстендил извърши подбор  по документи и след проведено събеседване с кандидатите за Управител в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“, съгласно утвърдената „Процедура за подбор на персонал в „Център за обществена подкрепа „Света Петка“,  предлага сключване на трудов договор със следното лице по обявената длъжност:

    Управител - Вх. №4/31.08.2023 г.

2.    Списък на оценени и класирани кандидати за Управител на социалната услуга „Център за обществена подкрепа „Света Петка“:


Вх. №/дата    точки
Вх. №4/31.08.2023 г.    24 т.
Вх. №2/22.08.2023 г.    22 т.
Вх. №1/14.08.2023 г.    19 т.
Вх. №3/22.08.2023 г.    18 т.

Споделете в социалните мрежи:

       1. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.81 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 1299,00 / хиляда двеста деветдесет и девет / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.1, 41112.41.5, 41112.41.70, 41112.41.10 Номер по предходен план: 5, кв. 204, парцел XI, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.41.83, 41112.41.10, 41112.41.79, 41112.504.1326 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот №15-26658-13.01.2022 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка. За имота има издадена Заповед № РД-00-297/17.03.2021г. – Начална тръжна цена   71 700 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.
2. Поземлен имот с идентификатор 41112.41.78 по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, местност Хисарлъка с площ 3761,00 / три хиляди седемстотин шестдесет и един / кв.м. Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: ниско застрояване /до 10 m/. Предишен идентификатор: 41112.41.70 Номер по предходен план: 70, кв. 204, парцел XIII, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.504.1326, 41112.41.79, 41112.41.10, 41112.504.1323, 41112.504.1325 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-331080-27.03.2023 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес: гр.Кюстендил, местност Хисарлъка.За имота има издадена Заповед  № РД-00-397/15.03.2023 год. по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена   281 500 лева, без ДДС   и стъпка за наддаване в размер на  5000 лева.
           3. Поземлен имот с идентификатор 41112.525.4499 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, м. „Хисарлъка“  с площ 1 507 кв. м. одобрени със заповед РД-18-96/28.10.2008 г. на Изпълнителен Директор на АГКК, номер по предходен план: квартал 471, парцел  IХ. Стар номер 85,93.  За имота има издадена Заповед № РД-00-323/01.03.2023 год.по чл.16 от ЗУТ – Начална тръжна цена  89 150 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  3000 лева.                                                         
4. Незастроен урегулиран поземлен имот VI – общ., кв.28 по регулационния план на с. Драговищица, общ. Кюстендил, с площ 923.00 / деветстотин двадесет и три / кв.м., при граници и съседи: от север улица, от изток УПИ II-393; УПИ III-394; УПИ IV, съгласно скица №838/24.11.2022 г., издадена от Община Кюстендил  - Начална тръжна цена 9 400 лева, без ДДС  и стъпка за наддаване в размер на  300 лева.                                                           
            5. Незастроен поземлен имот  с идентификатор 41112.503.4480  по кадастрална карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил,  ул. Дондуков с площ 487.00 /четиристотин осемдесет и седем / кв.метра.  Трайно предназначение на територията: Урбанизирана. Начин на трайно ползване: Ниско застрояване (до 10 m). Предишен идентификатор: 41112.503.265; 41112.500.1776. Номер по предходен план: квартал 25, парцел II, при граници и съседи: Поземлени имоти с идентификатори 41112.500.1776, 41112.503.265, 41112.503.4479 по КККР на гр. Кюстендил, съгласно скица на поземлен имот № 15-570710-02.07.2020 г., издадена от АГКК - гр. София. Адрес:гр.Кюстендил, ул.“Дондуков“- Начална тръжна цена 40 700 лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 2000 лева.                                                                                 

Въз основа на резултатите от търга, Кметът на общината издава Заповед, с която се прехвърля собствеността върху недвижимия имот.
В Заповедта се посочват условията, цената, режийните разноски и данъка за придобиване на имота, които трябва да заплати лицето, спечелило търга.
    След заплащане на дължимите суми, посочени в Заповедта, се сключва договор за продажба на недвижим имот, при предвидените в него условия.
Утвърждавам тръжната документация и договорът за продажба, като част от нея.      
Търга да се проведе на 03.10.2023 год. от 10,00 часа, в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил.
             При неявяване на кандидати за участие, да се проведе повторен търг на 10.10.2023 год., при същите условия.    
 Депозит за участие в търга - 10% от началната тръжна цена, се внася по банкова сметка на Община Кюстендил BG22SOMB91303342298600 в „ОБЩИНСКА БАНКА”АД ФЦ Кюстендил, BIC SOMBBGSF в срок до 29.09.2023 год., включително и до 06.10.2023 год. включително – за повторния търг.
Цената на един комплект тръжни документи е 60 лева с ДДС. Същите се получават в стая № 24 – първи етаж в сградата на общинска администрация гр. Кюстендил, срещу представена квитанция за платена такса в касата на Общинска администрация гр. Кюстендил, всеки работен ден до 15.00 часа на 29.09.2023 год., включително и до 06.109.2023 год.  включително – за повторния търг.

Споделете в социалните мрежи:

Тази година за девети поред път в България ще бъде отбелязана Европейската седмица на спорта #BeActive с различни спортни прояви за насърчаване на активното спортуване и популяризиране на българския спорт.
         Община Кюстендил прие поканата от Министерство на младежта и спорта за партньорство за провеждане на Европейска нощ на спорта #BeActive Night в гр. Кюстендил на 23 септември 2023 г.
         По традиция Европейска седмица на спорта се открива официално на 23 септември във всички държави от ЕС със събитие, посветено на спорта. През 2023 г. официалното откриване на Европейската седмица на спорта ще се състои от 18:00 ч. преди началото на Европейската нощ на спорта #BeActive Night пред Националния дворец на културата в гр. София.
         В тази връзка, Община Кюстендил организира спортен празник, с който да отбележи откриването на Европейската седмица на спорта и Европейската нощ на спорта на 23 септември 2023 г. от 18:00 ч. на площад „Велбъжд“. Програмите на Нощта на спорта в гр. София и гр. Кюстендил ще се синхронизират в часовете на провеждане, като ще се излъчват на екран в двата града избрани елементи от тях.

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт