ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КЮСТЕНДИЛ / РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | Политика за достъпност | Карта на сайта

bg BG en EN ru RU
НОВИНИ

НОВИНИ (713)

Плащането на  данъка върху превозните средства може да се извърши  и на две равни вноски до 30.06.2023 год. и до 31.10.2023 год. на касите в дирекция „Местни приходи” от 8:00 часа до 17:00 часа, без прекъсване. В паричния салон може да се плаща освен в брой и чрез ПОС-устройства.

За Ваше удобство плащанията на данъците може да се извършва и на касите на Изипей, Фастпей  и Български пощи в цялата страна, както и безкасово за клиентите на  „Първа инвестиционна банка“ АД, посредством интернет банкиране.

Напомняме, че плащания могат да се извършват чрез банков превод или онлайн през сайта на Община Кюстендил. За удобство и улеснение на гражданите е въведена услуга за онлайн плащане на задължения по местни данъци и такси. През сайта на Община Кюстендил (kustendil.bg) по всяко време, лицата могат да заплатят данъците си чрез своя клиентски идентификационен номер (КИН), издаден от Община Кюстендил и персонален идентификационен код (ПИК), издаден от Национална агенция по приходите (НАП).

Банкова сметка – IBAN

BG11SOMB91308442298644

 

Банков код – BIC

SOMBBGSF

 

Кодове за вид плащане:

 

44 23 00 Данък върху превозните средства;

 

 

Споделете в социалните мрежи:

Краткотрайните прекъсвания са възможни на 09.01.2023 г. от 08:00 ч. и 17:00 ч.

СОФИЯ, 06.01.2023 г. – Държавният Електроенергиен системен оператор (ЕСО) уведоми ЕРМ Запад, че извършва реконструкция на енергийни съоръжения в своята подстанция „Пауталия“, което налага промяна в схемата на електрозахранване от подстанцията. Това може да доведе до краткотрайни прекъсвания на електрозахранването в населените места на територията на общините Кюстендил и Невестино, в област Кюстендил, в периода между 08:00 ч. и 17:00 ч. на 09.01.2023 г.

Информация за районите, в които предстоят планирани прекъсвания, тяхната продължителност, както и дали конкретен адрес попада в обсега им, може да бъде намерена на сайта на ЕРМ Запад, в секция Прекъсвания: https://ermzapad.bg/bg/za-klienta/prekusvania/.

 

Споделете в социалните мрежи:

Уважаеми съграждани, уведомяваме Ви, че от 17 ч. на 06.01.2023 год.  до 24:00 ч. на 08.01.2023г., поради извършване на годишно облагане на моторните превозни средства, временно ще бъде спряна комуникацията с всички пунктове за годишен технически преглед и всички възможности за заплащане на задълженията за местни данъци и такси, в т. ч.  „Изипей“ , „Фаст Пей“, безкасовите разплащания за клиентите на  „Първа инвестиционна банка“, както и възможността за заплащане на задълженията през интернет страницата на Общината с КИН или ПИК. Моля да ни извините за причиненото неудобство!

 

Споделете в социалните мрежи:

На 20.12.2022г. Министерството на регионалното развитие и благоустройството публикува пакет с насоки за кандидатстване и приложения по новата програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.

Във връзка с това и в отговор на засиления обществен интерес по темата, Община Кюстендил представя на своите граждани синтезирани разяснения по отношение на етапи за кандидатстване, допустимост на сгради, дейности за финансиране, стъпки за кандидатстване и критерии за оценка.

може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

На основание чл. 8, ал. 3 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища, обявявам Картотека на граждани за настаняване под наем в общински жилища за 2023 г.може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

Програмата за управление качеството на атмосферния въздух на територията на Община Кюстендил е със срок на действие 2016 – 2020 г.  Поради изтичане на срока на действащата Програма се налага изготвянето на актуална такава. Община Кюстендил разполага с четири сезонни измервания по основни компоненти на атмосферния въздух на територията на общината от мобилната лаборатория на Изпълнителната агенция по околна среда и води.

В тази връзка каним всички заинтересовани лица, притежаващи съответната правоспособност и компетентност  да подадат офертни предложения в срок до 17:00 часа на 16 януари 2023 г.  в деловодството на Община Кюстендил, пл. „Велбъжд“ №1, партер ет. 1 или на официалният имейл на Общината – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Споделете в социалните мрежи:

Община Кюстендил уведомява своите съграждани, че във връзка с годишното приключване на финансовата 2022 г. касите в дирекция „Местни приходи“ и в сградата на общинска администрация – Кюстендил ще работят с граждани до 12:00 ч. на 30.12.2022 г. (петък). След посочения час ще може да платите задълженията си в офисите на EasyPay и FastPay, в зависимост от тяхното работно време. Платформата за интернет плащания ще бъде активна до 24:00 ч. на 29.12.2022 г.

 На 30.12.2022г. ПОС-терминалните устройства в дирекцията няма да работят.

Споделете в социалните мрежи:

Предоставям на вниманието на заинтересованите страни Проект за изменение и допълнение на Тарифата за определяне размера на таксите за водовземане от минерална вода на територията на Община Кюстендил  и мотиви към него. Заинтересованите страни могат да подават писмени становища, мнения и предложения в деловодството на общината в 30-дневен срок от настоящата публикация. Проекта и мотивите към него може да видите тук

Споделете в социалните мрежи:

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД набира кандидати за включване в курс за придобиване на правоспособност "Стрелочник, маневрен".

Информация относно курса:
∙             Курсът ще се проведе в Център за професионално обучение към БДЖ на адрес: гр. София, кв. Триъгълника, ул. "Стефансон" 1 и се заплаща изцяло от работодателя.
∙             Всеки одобрен за включване в курса преминава през медицински прегледи и проверка на психолическата пригодност в НМТБ " Цар Борис III" гр. София.
∙             Сключва се договор за обучение по Кодекса на труда.
∙             По време на обучението на курсистите се изплаща ежемесечно минимална работна заплата за страната под формата на издръжка.
∙             Продължителност на курса - 3 месеца.
∙             След полагане на държавни изпити, завършилите успешно ще бъдат назначени на трудов договор за минимален срок 3 години в Поделение за пътнически превози София - в гр. София и в гр. Видин
∙             При неспазване на тригодишния договор от страна на работника, същият дължи обезщетение на работодателя.
∙             Лица за контакт: г-жа Ралица Минчева, ръководител отдел "Подбор, обучение и развитие на персонала" и г-н Георги Георгиев, ръководител направление "Подбор", "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Централно управление, тел.: 02/8907160; г-жа Веселина Димитрова, ст. експерт УЧР, Поделение за пътнически превози София,тел.: 0882347889.

 

Искаш ли да започнеш работа в компания с дългогодишна история и традиции, която цени своите работници и служители,

Ела при нас и се включи в програмата ни за обучение и реализация!

„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
 
търси да назначи
„Стрелочник, маневрен”
/като първо ще преминеш обучение, за да можеш да изпълняваш задълженията на длъжността/

Ако избереш да станеш част от сплотения и отговорен екип на
Поделение за пътнически превози София

Твоите ОТГОВОРНОСТИ ще включват
извършване на маневрена дейност в района на гарата; приемане, изпълняване и препредаване на сигнали от маневриста, прикачване и откачване на вагони, и обръщане на стрелките

За целта трябва да имаш
 Завършено средно образование
 Правоспособност „Маневрен стрелочник”, която ще придобиеш чрез обучение, след сключване на договор с бъдещия ти работодател и ще ти даде възможност да заемеш длъжността „Стрелочник, маневрен”
/Съгласно сключения договор се задължаваш след успешно завършване на обучението да постъпиш на работа и да работиш в системата на "БДЖ-ПП" ЕООД за срок от 3 /три/ години на длъжност „Стрелочник, маневрен”/
 Удостоверение за психологическа пригодност за заемане на длъжността и медицинско свидетелство за работа, издадени преди стартиране на обучението

Ние ти предлагаме
Финансиране на курса и месечна издръжка във вид на стипендия за целия период на обучение
 
Придобиване на професионален опит
 Коректност в трудовите отношения
 Ваучери за храна
 Ползване на почивни бази
 Железопътна карта за пътуване от местоживеене до месторабота
 
Ако сме те заинтригували с нашето предложение, може да изпратиш актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо на някой от следните адреси:
електронна поща Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
02/8907160, 0882347889
 гр. София, ул. „Иван Вазов” № 3, за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Централно управление, на дирекция „Човешки ресурси”
 гр. София, ул. „Заводска” № 1, за Поделение за пътнически превози София, отдел „Човешки ресурси”,
и не забравяй да посочиш длъжността, за която кандидатстваш.

Споделете в социалните мрежи:

Обява за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 09.03.2023 г. до 17.03.2023 г., във формирования от състава на Командване за логистична поддръжка

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_klp-260_12.2022.pdf

 

Споделете в социалните мрежи:

Контакти

  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1
  БУЛСТАТ 000261517 

 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване от нашия уебсайт